Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-09, 12:56   #1
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Nå er det sesong for loppemarked igjen og jeg gleder meg vilt! Noen som har gjort noen kupp allerede?

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 13:00   #2
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009- legg ut dine funn!

Skal på loppis neste helg, ser etter en fotskammel til gyngestolen.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 13:04   #3
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009- legg ut dine funn!

http://www.loppemarked.info/

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 10:04   #4
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Det ble en tur på loppis igår og for 100 kr kom jeg hjem med:
Lenestol til storebror
En utrolig kul trillemus til å sitte på
Skinnveske
Refleks regnbukse
Ullvest
5 cdr

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 10:09   #5
iBam
Erfaren
 
iBam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.076
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Å jeg VIL på loppis idag!!

__________________
lillegås 07
iBam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 12:05   #6
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Jeg kjøpte fire sengesett til juniordyne samt et laken for 30 kr. Synes det var bra pris.

Spørs om jeg klarer lokke med meg gubben på loppis i dag, han synes de seks glassene jeg kjøpte for 25 kr var hårreisende og burde returneres....

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 14:18   #7
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Smestad, Korsvoll og Grefsen var fine i år.

Har handlet vegghengt stellebord og litt tøy til frosken. Sikkert fire-fem bæreposer ulltøy, ytterklær, sko og litt vanlig tøy til ekstraungene, og ikke minst en gigantkasse Brio-jernbanestæsj og en dukkevogn.

Til min fortvilelse er konas investeringer to bæreposer gamle Nintendo-greier med uhyrlig masse ledninger, et sett med leketelefoner fra syttitallet (nevnte jeg enda flere ledninger?), to temmelig schvære Postmann Pat-figurer som synger skrallende høy Postmann Pat-sang og en enorm Alf-bamse. Vi bor i en toroms.

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 15:00   #8
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Vi var en tur innom to loppemarked i dag. Var litt sent ute for de store funnene men kom hjem med et par hockeyskøyter til Poden som vi betalte tredve kroner for, og et par barnebøker samt litt fyll til den gamle oppskriftboksen vår fra "Det lille kjøkken".

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 15:18   #9
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Jeg synes loppemarkedsesongen omtrent er over før den har begynt denne våren

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 15:53   #10
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Her har ikke sesongen startet enda, mai er høysesong. Må nok vente til snøen forsvinner helt - jeg gleder meg. Og har egentlig planer om å ha loppis selv, vi har en del vi ikke har bruk for. Prøver å få foreldrene mine til å kvitte seg med noe, selv om de bor langt unna er det mulig de kjører stor bil med henger her, så blir det bedre utvalg

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 22:22   #11
iBam
Erfaren
 
iBam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.076
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Kom i siste liten, men fant 4 retrotermoser fra barndommen (sånne litt boblete i fasongen med kopp oppå), akkurat sånne jeg har lett etter så lenge!!!

__________________
lillegås 07
iBam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 22:26   #12
LimboLine
Superaktiv
 
LimboLine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 318
LimboLine er litt kul
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Har vært på 2 loppemarkeder hittil, men ikke funnet noe gull.
Jo, forresten - En nesten ny brødbakemaskin til 75 kr. Med bruksanvisning og oppskrifter.

LimboLine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 23:35   #13
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Smestad, Korsvoll og Grefsen var fine i år.

Har handlet vegghengt stellebord og litt tøy til frosken. Sikkert fire-fem bæreposer ulltøy, ytterklær, sko og litt vanlig tøy til ekstraungene, og ikke minst en gigantkasse Brio-jernbanestæsj og en dukkevogn.

Til min fortvilelse er konas investeringer to bæreposer gamle Nintendo-greier med uhyrlig masse ledninger, et sett med leketelefoner fra syttitallet (nevnte jeg enda flere ledninger?), to temmelig schvære Postmann Pat-figurer som synger skrallende høy Postmann Pat-sang og en enorm Alf-bamse. Vi bor i en toroms.

  Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 00:08   #14
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009- legg ut dine funn!

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

http://www.loppemarked.info/

Jøss - bra link!

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 09:04   #15
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Her begynner det til helga. Gleder meg vilt!
Har et gammelt hus på landet, uten inventar, så nå kan jeg shoppe!

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 09:18   #16
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Har aldri tenkt at loppemarked er noe særlige greier jeg, men så har jeg aldri vært på et heller da. Desverre ser jeg nå på http://roteloftet.no/ at loppemarkedene i Trondheim visstnok er over for denne våren.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-09, 12:57   #17
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Dagens fangst for til sammen 100kr (med kaffe og vaffel selvfølgelig):

Rååsa dress fra refleks til lillesøs, retrotermos med rutete mønster, to barnedvdr og en fæl bil som storebror bare SKULLE ha.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-09, 14:00   #18
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Jeg har i dag kjøpt en ulest Are Kalvøs vol 1 The early years til kr 10. Ellers stod jeg imot, selv om jeg vurderer å kjøpe slalåmski til meg selv på loppis, siden foreldrene mine kastet barneskiene som var i garasjen dems. Hey, de var mine, jeg kan ikke noe for at jeg er lav!

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-09, 14:11   #19
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Utrolig vittig. Var på loppis i dag, og jeg har gitt noen sekker til det selv. Der ser jeg innehaveren av en kul butikk vandre avgårde med skjerfet mitt, og ei mor i barnehagen raske noen klær som har vært tuppa sitt. Synes det er utrolig koselig at noen kan bruke det.

Selv endte jeg opp med:
To sesonger av Borettslaget (i plast) kr. 10
Ubrukte cherrox kr. 10
ubrukte thermosåler til tuppa kr. 5
Tre par nye strømpebukser kr. 10

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 16:27   #20
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Jeg har vært på loppis i dag, og for de 400 kr jeg hadde med meg, fikk jeg:

Klær: topp fra MilleK, kjole fra Vila, en kjole som skal bli skjørt, en sekstitalls-ting som skal bli -tja- ett eller annet, og et skjerf. Til Kløver: skjørt, pysj, og minst en topp, samt VIF-t-skjorte .

Bøker: to Janosch-bøker, Kipling-bok, 4 babybøker (inkl tittei-bok, brannbilbok m/ratt, og mummi-pekebok), LeCarrè, Linn Ullmann (Før du sovner), Agatha Christie, Prøysen-billedbok.

Leker: tre biler, en Little People-figur, en dinosaur, et hatt-over-hatt-spill (manglet èn hatt og terning), og et par hockey-skøyter i str 28 (til Hassel blir stor nok..).



De hadde masse bøker der, og om jeg hadde hatt litt mer tid og kontanter kunne jeg nok ha drasset med meg minst en bærepose ut derfra.

De hadde et par andre kupp der også, bl.a "Kroppen" av Trond-Viggo (men den har foreldra mine), og en Babybjørn-vippestol med treleke til (sistnevnte var jeg snill mot loppemarkedsfolka og tipse om at de ikke burde selge den for en tier, liksom, jeg skulle jo uansett ikke kjøpe den..).

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no