Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-06, 01:05   #1021
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Denne har jeg kjempelyst på!
Er du fornøyd med din?


Kjempefornøyd ,faktisk Føler meg litt økonomisk også.Topp med lange ermer under nå og ingenting under til våren

Fikk Zeldaspillet the twilight Princess i dag. Men har ikke tid til å teste det før i romjula. Gleeeeder meg!

Guniss: Ikke noe misunnelig på deg ,nei

morgana er ikke aktiv  
Gammel 15-12-06, 01:08   #1022
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg har endelig funnet en julekjole til Lille, og denne elsker jeg!!!!!










Nydelig!

morgana er ikke aktiv  
Gammel 15-12-06, 04:14   #1023
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Må bare vise frem de kjipe klærne jeg fikk:

I stedet for denne: .................................................. ... fikk jeg denne:


Og i stedet for denne: ................................................. fikk jeg denne i kongeblått:

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 15-12-06, 08:14   #1024
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Majsa: Det var det værste! - Hvorfor ialle dager kunne de sende noe så feil! Spesielt genserne - Den du skal ha var jo kjempestilig - den andre synes kanskje mora mi er stilig - kanskje.....

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 15-12-06, 09:07   #1025
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Kjempefornøyd ,faktisk Føler meg litt økonomisk også.Topp med lange ermer under nå og ingenting under til våren

Fikk Zeldaspillet the twilight Princess i dag. Men har ikke tid til å teste det før i romjula. Gleeeeder meg!

Guniss: Ikke noe misunnelig på deg ,nei

Hvor har du kjøpt din og hvor mye? Finner den ikke på nettet...

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv  
Gammel 15-12-06, 12:09   #1026
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Hvor har du kjøpt din og hvor mye? Finner den ikke på nettet...


Kjøpte min på madsogmille. Sikkert utsolgte, men ser at de har den i hvitt på ajabajakids.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 15-12-06, 12:30   #1027
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Kjøpte min på madsogmille. Sikkert utsolgte, men ser at de har den i hvitt på ajabajakids.

Jeg vil ha den i brunt

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv  
Gammel 15-12-06, 12:35   #1028
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Majsa; likheten var jo ikke akkurat slående mellom det du skulle ha og faktisk fikk

emm er ikke aktiv  
Gammel 15-12-06, 12:59   #1029
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Majsa; likheten var jo ikke akkurat slående mellom det du skulle ha og faktisk fikk

Faktisk ganske utruleg at det går an å blingse så totalt under pakkinga av varene.... Eller kanskje dei berre sende avstad det dei hadde mest igjen av?

Olvina er ikke aktiv  
Gammel 15-12-06, 14:33   #1030
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Så kjipt, Majsa! Det var da merkelig at de rotet de til å fullstendig...

Jeg er ikke helt fornøyd i dag, jeg heller. Var i Sverige i går og hentet pakke fra Folkart med den nyyydelige OM-skinnjakka. Da jeg kom hjem og skulle prøve den, viste det seg at foret i det høyre ermet er vridd før det ble sydd fast. Det var vanskelig å få hånda gjennom og da jeg fikk den på så skinnet helt vridd ut også

Sendte mail til Helena, og hun beklaget så mye, men det finnes jo ikke en jakke igjen å oppdrive i Sverige... Det eneste hun tilbød var at jeg skulle sende den tilbake og få igjen pengene. Men jeg vil jo ha jakka i ordentlig stand

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 15-12-06, 14:45   #1031
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Kiddo: det var kjipt
Jakken er jo så flott (har den selv)

Kanskje du kan få en sydame til å fikse det for deg, og ev FolkArt eller Odd Molly til å betale det?

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 15-12-06, 14:52   #1032
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Jeg må bare innom og si at Mim var nydelig i Odd Molly-genser/jakken sin.
Og jeg ble bitt av basillen, men prøver å la være å gå på NoaNoa ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv  
Gammel 15-12-06, 15:18   #1033
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Kiddo: det var kjipt
Jakken er jo så flott (har den selv)

Kanskje du kan få en sydame til å fikse det for deg, og ev FolkArt eller Odd Molly til å betale det?

Det hørtes lurt ut

nikki er ikke aktiv  
Gammel 15-12-06, 15:27   #1034
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Jeg har veldig lyst til å prøve å få fikset den, ja! Ville tro at en flink skredder/sydame kunne få orden på det. Foret er vridd en gang rundt før det er sydd fast, så det må sprettes opp ved den nederste kanten samt ved glidelåsen på ermet.

Nå har jeg tatt noen bilder av jakken, så jeg skal maile det til Helena. Hvor mye er rimelig å forvente i avslag for en slik feil? Aner dere hva det koster å få fikset på det??

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--

Sist redigert av kiddo : 15-12-06 kl 15:41.
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 15-12-06, 15:41   #1035
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Har vel shoppet mest mat i Praha

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 15-12-06, 16:55   #1036
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Du burde ihvertfall få refundert 500,- NOK syntes jeg
Samt, du skal reise å levere, og hente den etterpå

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 15-12-06, 20:11   #1037
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Det er en smal sak for en flink sydame; du er vel ikke så nøye på at det skal være usynlig inni jakkeermet heller kanskje så lenge det ser fint ut utenpå. Et par hundrelapper max. I kostnader altså. Refusjon som plaster på såret er ikke jeg så flink til å beregne.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.


Sist redigert av Miss Norway : 15-12-06 kl 21:59.
Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 15-12-06, 20:52   #1038
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Det lille jeg har kjoept i Praha legger jeg ut bilder av naar jeg kommer hjem..

Mens jeg venter paa at mannen blir ferdig massert, saa har jeg bestilt litt paa Ellos


Nattdrakt (maa jo ha det naar jeg skal dele rom med Haugtussa i februar )




.. da maa jeg vel ha nye truser og Tilbud paa disse boxertrusene..
4 stk..



Bursdagsgave til min "sister" (mangler noen bokstaver her i Praha, blir litt kluss )








Totalt 600 kr, for 4 truser, 1 veske og 1 pysjamas !

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 15-12-06, 21:58   #1039
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Jeg har veldig lyst til å prøve å få fikset den, ja! Ville tro at en flink skredder/sydame kunne få orden på det. Foret er vridd en gang rundt før det er sydd fast, så det må sprettes opp ved den nederste kanten samt ved glidelåsen på ermet.

Nå har jeg tatt noen bilder av jakken, så jeg skal maile det til Helena. Hvor mye er rimelig å forvente i avslag for en slik feil? Aner dere hva det koster å få fikset på det??

Om det var et H&M plagg, hadde jeg forlangt pengene igjen.

Nå hvor det er et 3000+ kroners OM plagg, ville jeg forlange pengene igjen samt en av Helenas lekre leppepomader som trøst. Jeg fant ikke ditt originale innlegg - kan jakken ikke byttes ? Samt at Helena refunderer porto ?

Kanskje jeg er en vanskelig kunde - har akkurant sendt en MaxMara dunjakke til importøren. Den mistede så mange fjer, at den ble helt ubrukelig ! Forlanger man mange penge for sine produkter, må kvaliteten også holde mål - jeg hadde ikke funnet meg i, at skulle løpe rund for å få fikset en jakke som jeg har betalt full klaff for !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 15-12-06, 22:09   #1040
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

[quote=Muad'Dib;152653]Om det var et H&M plagg, hadde jeg forlangt pengene igjen.

Nå hvor det er et 3000+ kroners OM plagg, ville jeg forlange pengene igjen samt en av Helenas lekre leppepomader som trøst. Jeg fant ikke ditt originale innlegg - kan jakken ikke byttes ? Samt at Helena refunderer porto ?
[quote]

Jo, hun tilbød seg å refundere pengene. Men problemet er at det ikke finnes noen flere jakker hos OM og jeg har jo veldig lyst på den...
Helena var veldig positiv til mitt forslag om avslag og at jeg skulle prøve å få fikset den, så hun skulle snakke med OM mandag.

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no