Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-06, 08:38   #221
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Kjøpte meg skjørt i dag:

ÅÅÅ!!
Hadde jeg hatt en slik kropp, så hadde det skjørtet definitivt vært mitt!
Bare synd det vil drukne i valkene mine.

(en dag, Blondie - en dag!)

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 24-10-06, 09:42   #222
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Det skjørtet var kjempefint, fikk også lyst på sånn.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 24-10-06, 10:05   #223
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Elin: man kan da ikke ha alt, liksom ! (Jeg er evig jaloux på ditt bosted)


Cascaye: især den grønne kjole er bare helt utrolig stilig ! sikke fin talje du har - ikke noen valker der !

Jeg har vært på BodyShop og kjøpt meg mandarin body scrub, mandarin body butter og sterke c-vitamin kremer. Håper dette vil hjelpe meg gjennom vinteren.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 24-10-06, 17:33   #224
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Kjøpt meg Bergansjakke idag...



Men min er grønn der denne er oransje da...

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 24-10-06, 20:10   #225
Bel@ni
Aktiv
 
Bel@ni sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 225
Bel@ni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Tja, shopping er gøy og her er et lite utvalg av det som har funnet veien til min garderåbe den siste måneden...



Alt på bildet.


ehhh




Sist redigert av Bel@ni : 24-10-06 kl 20:17.
Bel@ni er ikke aktiv  
Gammel 24-10-06, 21:03   #226
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Hmmm, det er visst noe vi ikke visste om Kabelsatan






Neida, lekre klær, kaptain!!

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 24-10-06, 21:21   #227
Bel@ni
Aktiv
 
Bel@ni sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 225
Bel@ni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Hmmm, det er visst noe vi ikke visste om Kabelsatan






Neida, lekre klær, kaptain!!


hva galt jeg har gjort siden det er så mye mobbing her...

Har du hørt om at skinnet kan bedra

Skulle tatt en titt i kleskottet mitt du

Bel@ni er ikke aktiv  
Gammel 24-10-06, 23:04   #228
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Hehe, måtte bare flire da jeg så for meg Kjuttavigas store skrekk med hvit ansiktsmaling, svær sjørøverhatt og svart lapp over øyet - iført svart blondekjole
:mobberikkekapteinsabeltannfordakanhankommeogtameg "

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 25-10-06, 00:44   #229
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Mye lekkert, kaptein, mye lekkert!

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv  
Gammel 25-10-06, 07:52   #230
Bel@ni
Aktiv
 
Bel@ni sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 225
Bel@ni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Hehe, måtte bare flire da jeg så for meg Kjuttavigas store skrekk med hvit ansiktsmaling, svær sjørøverhatt og svart lapp over øyet - iført svart blondekjole
:mobberikkekapteinsabeltannfordakanhankommeogtameg "

New image

Bel@ni er ikke aktiv  
Gammel 25-10-06, 08:43   #231
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Likte den sorte blondekjolen og den blå (?) silkeblusen, Sabeltann.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv  
Gammel 25-10-06, 09:14   #232
Bel@ni
Aktiv
 
Bel@ni sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 225
Bel@ni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Hver gang jeg er i Tyskland kommer hjem med en drøss med nye Mexx klær, den blusen er bare så nydelig!

Har en i dyp rød også, jeg elsker dem!!

Bel@ni er ikke aktiv  
Gammel 25-10-06, 09:37   #233
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Nå har jeg bestilt disse fra Josefssons:

__________________
Nabojenta er ikke aktiv  
Gammel 25-10-06, 11:39   #234
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Kjøpt makkuleringsmaskin jeg
Hadde så mye papirer jeg ikke ville kaste (vi holder på å flytte)
Lur investering til senere bruk også
Tidligere har jeg brent slike papirer i peisen, men det blir forferdelig mye aske av det

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 25-10-06, 14:46   #235
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Jeg har fått pakke fra Trondheim

Nydelig Odd Molly jakk eog singlet
Jakken var flottere i virkeligheten enn på bildet

Nå bare venter jeg på et par tre fire ting til derfra

Bla bursdagsgave til Ine-mor, hunhar forelsket seg i disse klærne også
Ligner sin mor

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 25-10-06, 15:26   #236
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg har fått pakke fra Trondheim

Nydelig Odd Molly jakk eog singlet
Jakken var flottere i virkeligheten enn på bildet

Nå bare venter jeg på et par tre fire ting til derfra

Bla bursdagsgave til Ine-mor, hunhar forelsket seg i disse klærne også
Ligner sin mor

Både lommeboken, mannen min og jeg er alle like glad for at jeg ikke er forelsket.

007 er ikke aktiv  
Gammel 25-10-06, 15:40   #237
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Da har jeg vært hermegås og bestilt Odd Molly fra Sverige. Må bare skryte av servicen fra folkart.se, hun har mailet og ordnet det jeg har spurt om
Dette blir julegave fra mannen, så han er glad han er ferdig med årets vanskeligste oppgave allerede nå



__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 25-10-06, 15:55   #238
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Kiddo : kjolen er fantastisk
Jeg elsker kjolen min

Jakken du har bestilt er kjempenydelig

Ja ikke sant hun i Sverige er super??

Jeg fikk med Odd Molly refleks i pakken også jeg

Fikk skjønn strikkejakke og singlet i dag, kort jakke, men har bestilt skinnjakken også

Godt vi ikke har felles konto her i huset

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 25-10-06, 17:03   #239
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Da har jeg vært hermegås og bestilt Odd Molly fra Sverige. Må bare skryte av servicen fra folkart.se, hun har mailet og ordnet det jeg har spurt om
Dette blir julegave fra mannen, så han er glad han er ferdig med årets vanskeligste oppgave allerede nå

Jeg tar det bare som et stort komplement, jeg! Og jeg kan jo alltids skryte av å ha vært førstemann

Er superfornøyd med jakken, den har jeg brukt hver dag denne uken! Og kjolen er bare deilig, men litt varm på jobben så den er typisk "fritidsantrekk".

Jeg får skinnjakken imorgen, jippi! Den ble litt forsinket, for julekjolene fra rOhde kom inn og da måtte jo de gå oppi esken også...

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 25-10-06, 17:34   #240
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Ja jeg har superhermet jeg også, men de klærne er så fantastisk flotte!!
Du har god smak Miss Norway!

Julekjolene er sikkert veldig fine

Bekvem måte å handle på syntes jeg

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no