Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilken stil har du hjemme?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-07, 11:56   #41
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Vi har funnet vår stil, og den er basert i vår smak som har vært temmelig uforandret de siste ti årene. Men det hender selvsagt at vi endrer smak på elementer, som å gå lei av en sofa eller gardiner, men alt i alt har vi ting vil liker. Og ganske garantert vil like om ti år også, uavhengig av mote.

Jeg har aldri trodd at jeg var slik (altså så sikker på min smak). Nå har vi derimot flyttet tre ganger siden 2000. Stort sett alt vi har av møbler har vi brukt om igjen hver gang, og vi finner alltid ut at vi liker det vi har. Bilder o.l. bytter vi aldri ut, men ofte puter og den type stæsj. Så alt i alt har jeg funnet ut at vi har en ganske sikker smak, og godt er det. Jeg håper derfor vi liker det samme om 10 år.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 12:04   #42
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Vi har et gammelt hus, så jeg forsøker å holde den stilen. Minimalisme passer bare ikke inn i et hus fra begynnelsen av 1900-tallet.
Jeg får energi av rødt, så det aller meste av detaljer er rødt i hele huset. Barna har sagt stopp på rommene sine, men alle andre rom har mye rød-elementer i seg. Soverommet vårt + gjesterommet er litt shabby chic-inspirert. (og det minner meg om at jeg er på jakt etter en kommode og en gyngestol i den stilen. Anyone?)

Tillegg: Bokhyller i stua er et must for meg. En lang og intens kamp med mannen ble kronet med seier og nå har jeg rekke på rekke med godbøkene mine i stua. Jeg blir litt rørt bare jeg tenker på det.
De er med på å gi interiøret liv, synes jeg. (dessuten elsker jeg å vise frem den sinnsvake litteratur-smaken min. )

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 12:04   #43
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Hos oss er det Maximillismen som gjelder.
Innredningen vår er vel preget av at vi har et gammelt hus, som på en måte har lagt stilen litt. Jeg syns ikke det passer med veldig rett høyglanskjøkken og stålinnredning i et sånt hus. Jeg liker lyse vegger og en enkel stil uten mye dilldall, men minimalistisk er det ikke. Hadde vi hatt et funkishus ville jeg innredet annerledes. Ser av og til hus på finn.no som er innredet helt uten sammenheng med huset selv, og det er sjelden vellykket.

(Og der skrev Blondie litt av det samme ser jeg.)

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 12:30   #44
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

En form for minimalisme kanskje. Ikke riktig så stramt, men utstår ikke nips og stæsj som ikke har noen funksjon annet enn at det står i ei hylle.
Luft og lys, store vinduer uten gardiner - veldig sannsynlig at jeg får det sånn en gang *not*
Har hus fra 1936, og jeg er litt motstander av å blande stiler, så vi gjør det så enkelt som mulig i et "rotete" hus
Helt lyse vegger, og "stramme" og ikke for mye møbler, noen få bilder på veggene, og ikke familiebilder. Vet ikke hvorfor, men det synes jeg ikke passer.
Store grønne planter.
For mye stæsj og nips skaper kaos i hodet mitt. Får nesten pusteproblemer.

  Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 12:32   #45
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Rotete?

Akkurat det skulle jeg skrive også. Det er kaos, med bøker og CD-er overalt. Møblene er en blanding av bjørkefiner fra IKEA og overvintrede furumøbler fra 90-tallet. Jeg må innrømme at jeg er lite opptatt av stil når det gjelder innredning. Er nok ingen minimalist, nei. Jeg liker litt farger også, og synes det blir kjedelig med bare helt lyse/hvite vegger.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 12:40   #46
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Jeg tror nok min egentlige stil er «bøker overalt».

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 12:47   #47
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Litt ramlete egentlig - forsøker å kjøpe med bilder etc når vi er ut på reiser, slik at huset skal være en "minnebok" for hva vi har gjort. Slik blir det mye surr av. Masse planter, store bilder og akk så mye rot. *kronisk* I tillegg har jeg studert lenge og har altfor mange bøker - gutten har lekene sine i kurver i hyllene, men de står stort sett rundt omking..

Om man legger godviljen til kan det nok defineres som hjemmekoselig - men det preges helt klart av at de som bor der ikke lever og ånder for interiør akkurat...

Hadde andre lagt inn bilder, skulle jeg gjerne ha gjort det jeg også. *grei sånn* Men som sagt: ikke mye å se for å bli inspirert akkurat...

Vi har går vegger - det liker jeg godt...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 12:52   #48
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg tror nok min egentlige stil er «bøker overalt».

Sånn sett er vi ganske stilrene, vi også.

Jeg kunne godt lagt inn bilder, men tror kanskje de fleste ville oppfatte dem som skrekkeksempler, og det var vel ikke egentlig det som var poenget med tråden?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 12:52   #49
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Vi har et hus som nærmer seg 300 år og jeg synes minimalismen er fin her. Har beholdt noen gamle elementer; en laftet vegg i stua, nivåforskjeller i stua, en gammel kiste fra 1797 og den lave takøyden. Synes det funker bra sammen med vår stil.

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 12:54   #50
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Jeg kan godt legge inn litt bilder etterpå .. men først må jeg ta fredagsvasken ser ikke ut her

Bor forresten i et hus fra 1911 koselig ,gammlet å hvitt

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 12:55   #51
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Stil? Rot og rester, er det noe som heter det?

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 12:57   #52
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Her ser dere veggen i stua vår. Det var opprinnelig en yttervegg og den er nesten 300 år gammel.


Sist redigert av Ekkir : 30-10-07 kl 08:52.
Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 13:47   #53
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Sant nok, men hvor ryddige overflatene er, handler jo om hvor ofte og mye man er villig til å rydde. De som f.eks. rydder stuen hver kveld og fjerner alt av leker og bøker og aviser, kan fint ha en minimalistisk innredning med ryddige flater, selv om flatene ikke er ryddige 24 timer i døgnet.

Ja, det er sant det. Men for meg er det en umulighet å opprettholde den stilen. Ikke fordet, jeg tar meg et lite skippertak når barna har lagt seg, men det er ikke nok til å skryte på meg denne stilen, føler jeg. Det er mer tydelig at noen bor og lever hjemme hos meg, uten at det av den grunn er grisete og fælt.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 13:50   #54
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Jeg har en litt gammeldags stil som jeg blander litt moderne inn i. Lyse vegger og mørke møbler. Absolutt ikke minimalistisk.

Jeg har fått skikkelig sansen for fransk landsstil/shabby chick, men jeg kan ikke bytte ut alle de mørke møblene i hvitt, så jeg blander litt.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 14:05   #55
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Eklektisk var et fint ord. Det passer her.

Absolutt ikke shabby chic, men ganske rene linjer iblandet mine dingser som jeg er glad i. (Skilpadder, svart-hvittbilder, etniske mønstre, mitt elskede slitte, gamle piano med snirkler, en del, men ikke nok bøker, og familiens håndavtrykk rammet inn over den ene sofaen.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 14:06   #56
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

[...] iblandet mine dingser som jeg er glad i. (Skilpadder, svart-hvittbilder, etniske mønstre, [...]

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 14:08   #57
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Ja, er det rart jeg blir så glad hver gang jeg ser avataren din? Man har alltid hatt et mykt hjerte for skilpadder. Fine dyrene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 14:11   #58
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 14:40   #59
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Salig blanding er det vel her.

Jeg er svak for sterinlys, blomster,hvite puter, lyse og duse farger og pynt.
Glasslysestaker, hjemmeheklede duker, prismer, gamle småmøbler osv.
Store deler av huset begynner å bli slik gammeldags og romantisk som jeg liker godt, men vi henger igjen med noen grusome kirsebærlaminatmøbler fra 90tallet ennå. Leter etter noe gammelt for å erstatte disse.
Bokhyller vil vi ikke ha i stua, så vi har kontor i kjelleren med en lang vegg full.
Vi har pusset opp hele huset, gulv og vegger er nye, alt malt i lys antikk.

Mannen min liker i utgangspunktet ren og minimalistisk stil best, men i et gammelt hus som vårt blir det rett og slett feil, det har han forstått helt av seg selv faktisk

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 19:25   #60
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Stil?? Mohahaha ...
Nei, her finnes ikke stil. De fleste av møblene våre stammer fra en eksklusiv interiørkjede. IAKE? ?

Man kan ha meget god stil og smak med møbler fra Ikea. Stil har ikke noe med prisklasse å gjøre. Jeg vet mennesker som har nesten bare dyr design, men som ikke klarer å sette det sammen slik at det ser stilig eller kult ut, og da hjelper det aldri så lite at lenestolen koster 50 000,-...

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no