Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Realitetssjekk

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-23, 15:08   #21
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Realitetssjekk

Jeg tenker at det sier litt om hvor lenge det er siden vi selv var i baby-/småbarnsfasen, når vi må se vekk for ikke å kaste opp når det skiftes på et lite barn. Men vi er forskjellige, det er mulig jeg er spesielt lite sensitiv for sånt.

Selv om jeg heller ikke synes det er noe man trenger å gjøre i et flysete altså, og spesielt ikke under matserveringen.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-10-23, 15:12   #22
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Realitetssjekk

På fly er jeg mentalt forberedt på at ting jeg synes er ekkelt kan skje. Jeg tar for gitt her at maten ennå ikke var satt fram. Da ville vel bleieskift vært umulig pga plassmangel?
Bæsjebleie hadde vært over grensa for min del. Om det hadde vært skifta tissebleie kjapt hadde det vært av typen hvor jeg hadde tenkt at de godt kunne ha gått på do for å gjøre, men hadde ikke reagert kraftig eller blitt dårlig av.
Jeg synes det er fryktelig ekkelt med oppkast, men er mentalt forberedt på at den ved siden av brekker seg. Jeg synes også fulle/brisne folk kan være slitsomme, men har en mental beredskap på. Lukt av gammel røyk og whiskey er kanskje det verste av alt.. Likevel er det noe jeg mentalt forventer.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-23, 15:15   #23
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Realitetssjekk

Diskret skifting av tissebleie hadde jeg ikke brydd meg om det minste. Bæsjebleie bør håndteres på do. Matserveringa spiller ikke noe rolle fra eller til, etter min mening.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-23, 15:22   #24
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Realitetssjekk

Nå brukte jo ikke arvingen bleie når hun var så stor, så sånn sett var det aldri en issue. Jeg må innrømme at det ikke hadde falt meg inn å skifte bleie i et flysete uansett, men jeg er gammel og sur (og i går var jeg enda surere enn vanlig )

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-23, 15:24   #25
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Realitetssjekk

Nei, det hadde ikke falt meg heller inn, og synes generelt ikke at det er en ok praksis, men hadde likevel ikke vært i nærheten av å kaste opp om andre gjorde det heller. I alle fall ikke en luktfri tissebleie, hvis den ble skiftet kjapt og greit uten å vifte med den skitne bleien oppi folk rundt. ille synes jeg da ikke det er.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 12-10-23 kl 15:33.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-10-23, 15:53   #26
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Realitetssjekk

Ikke greit, samme ol det er tiss eller bæsj.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-23, 16:03   #27
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.237
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Realitetssjekk

Jeg er overfølsom på lukt, og luktesansen min er direkte koblet til brekningsrefleksen, så jeg har kastet opp av en nyåpnet leverposteiboks.
Jeg skjønner at man kan reagere på bleier også.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-23, 16:08   #28
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Realitetssjekk

Det er hårfint mindre greit enn å skifte bleie på bordet inne på kafé, og attpåtil la bleie ligge igjen på bordet når ein går. (True story. På nyåpna kafé med flott stellebord.) Men ugreit uansett.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-10-23, 16:17   #29
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Realitetssjekk

Det er selvsagt helt ugreit å skifte bleie i flysete, og jeg hadde nok reagert på offentlig bleieskift på så store barn uansett hvor. Det kan da ikke gjøres diskret, når de er så store? Men vi hadde også barn som sluttet med bleie tidlig, så jeg synes fort de blir for store til at det er noe man gjør i andres påsyn…

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-23, 16:21   #30
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.359
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Realitetssjekk

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Må bare sjekke om jeg er helt på jordet her....

Akkurat kommet hjem fra flytur fra h...Forsinkelser, kansellering, ombooking og nye forsinkelser, så jeg var nok i utgangspunktet ikke i det beste humøret. På flyet fra Dubai til Amsterdam havnet jeg på siden av en familie med en baby og en liten gutt (2-3 år kanskje?). Denne gutten brukte fremdeles bleie og bleien ble skiftet i flysetet....(Vi satt i en fireeter). Dette skjedde samtidig med matserveringen. Er jeg sur kjerring som reagerer? Er ikke dette noe man gjør på toalettet? Eller har tidene endret seg siden arvingen var liten?

Du er ikke på jordet. Gud så ekkelt

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-23, 17:01   #31
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Realitetssjekk

jepp, det er ekkelt og uhygienisk.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-23, 17:35   #32
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Realitetssjekk

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hvorfor tar du det for gitt? Ser ikke at det står noe om det. Hvis det var bæsjebleie til en 2-3-åring er det i ALLE fall ikke greit.

Jeg tar det for gitt fordi jeg ellers ikke skjønner problemet.

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Jeg så ikke etter, passet på å kjapt se en annen vei når jeg skjønte hva de var iferd med, slik at jeg ikke skulle kaste opp..Kjente heldigvis ikke noe lukt

Jeg tenker at tissebleier i form av trusebleier som dras raskt av og på er som et helt vanlig plagg for et barn. Hadde garantert ikke tatt med barnet på den trange flydoen for å skifte tissebleie. Men hadde nok styrt unna matserveringen og selvsagt tatt hensyn. Barn i den alderen kan jo tisse overalt også, butikker og annet, det er liksom bare sånn det er.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-23, 17:51   #33
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Realitetssjekk

Selv om det er lenge siden jeg har hatt små barn, så er tanken på å skifte bleie i et flysete helt fjern. Jeg har problemer med å forstå at det ikke er en selvfølge å skifte på toalettet selv om det er trangt. Det er jo ikke akkurat danseplass i flysetet heller?

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-23, 17:53   #34
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Realitetssjekk

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Selv om det er lenge siden jeg har hatt små barn, så er tanken på å skifte bleie i et flysete helt fjern. Jeg har problemer med å forstå at det ikke er en selvfølge å skifte på toalettet selv om det er trangt. Det er jo ikke akkurat danseplass i flysetet heller?

Man lar jo bare barnet stå, trekker av trusebleia og trekker på ny? Det er som å skifte bukse liksom. Tar 3 sekunder.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-23, 18:11   #35
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Realitetssjekk

Begge mine sluttet med bleie lenge før de var 3 år. Eldste sågar før han var to år. Og de kunne jo selvsagt ha uhell. I en situasjon hvor man ville trengt å skifte på et bleieavvent barn, ville man dratt av dem truse/boxer i et flysete da også? Det er helt utenkelig for meg, og en trusebleie blir jo mye det samme.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-23, 18:22   #36
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Realitetssjekk

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Begge mine sluttet med bleie lenge før de var 3 år. Eldste sågar før han var to år. Og de kunne jo selvsagt ha uhell. I en situasjon hvor man ville trengt å skifte på et bleieavvent barn, ville man dratt av dem truse/boxer i et flysete da også? Det er helt utenkelig for meg, og en trusebleie blir jo mye det samme.

Det blir jo litt annerledes siden et uhell da vil gi mye søl og kreve rengjøring. Men ja, om det var snakk om å bytte en underbukse uten noe særlig i seg på et lite barn, kunne jeg gjort det nærmest overalt. Ikle kafé / restaurant.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-23, 18:31   #37
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Realitetssjekk

Jeg er forøvrig enig med den over som kommenterer at på et fly må man være forberedt på det meste. Folk ved siden kan jo både tisse på seg og kaste opp. Flydoene er ekle og trange, i tillegg til overhode ikke dimensjonert for å skifte på et stort barn. Skjønner godt folk prøver unngå dem.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-23, 18:41   #38
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Realitetssjekk

Under matserveringen er det heller ikke veldig lett å komme fram til toalettet, med et lite barn i tillegg. Og om toalettbesøket i tillegg forutsatte at jeg måtte reise meg for at de skulle komme fram og ut av setet (særlig hvis jeg i tillegg hadde mat på brettet mitt), så hadde jeg nesten foretrukket at det ble gjort kjapt og greit på stedet, i alle fall hvis det dreide seg om en tissebleie det ikke var mulig å kjenne lukt fra. Fly er aldri praktisk, uansett. Så som sagt, det kommer an på situasjonen.

Generelt ikke greit, og ikke noe jeg ville ha gjort selv, men forståelig i enkelte tilfeller, og ikke noe jeg personlig hadde reagert voldsomt på. Og definitivt ikke noe som hadde fremkalt brekninger. Jeg er litt med Guava over her, i enkelte tilfeller innser jeg at praktisk trumfer mine egne følelser av "æsj så ekkelt" og hvordan ting ideelt sett burde gjøres.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-10-23, 18:42   #39
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Realitetssjekk

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det blir jo litt annerledes siden et uhell da vil gi mye søl og kreve rengjøring. Men ja, om det var snakk om å bytte en underbukse uten noe særlig i seg på et lite barn, kunne jeg gjort det nærmest overalt. Ikle kafé / restaurant.

Det kommer jo an på uhellet? Og opptil hvilken alder? Ville man dratt av bleie på en fireåring, i andres påsyn? Femåring? Jeg lurer oppriktig. Mine barn har gått lite nakne i det hele tatt, må det sies. Vi hadde et vennebarn som var naken hele tiden, inne og ute. Jeg synes det var ugreit, må jeg innrømme.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-23, 18:45   #40
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Realitetssjekk

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det kommer jo an på uhellet? Og opptil hvilken alder? Ville man dratt av bleie på en fireåring, i andres påsyn? Femåring? Jeg lurer oppriktig. Mine barn har gått lite nakne i det hele tatt, må det sies. Vi hadde et vennebarn som var naken hele tiden, inne og ute. Jeg synes det var ugreit, må jeg innrømme.

Man går jo ikke naken når man skifter bleie. Genseren kan jo dekke nærmest alt. Men jeg tenker nok at i en alder hvor de fleste barn har sluttet med bleie, er det mest naturlig å legge slike ting til do.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no