Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Regifte gaver med firmalogo?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-19, 09:40   #81
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Eg tenker det kjem an på mykje. Men først og fremst type logo og type gjenstand. Ei hodelykt er ein bruksgjenstand som har praktisk verdi, så der tenker eg mindre på reklamelogo enn om det var snakk om eit klesplagg eller ein pyntegjenstand. Men eg ville nok gitt «meir» dersom eg regifta noko som var med logo på.

Eg har ein flott turkniv i skinnslire med Statoil trykka på knivbladet, som eg fekk til konfirmasjon av perifer slektning som då jobba i Statoil. Eg hugser sjølv at eg blei ekstra glad for den, fordi det var ein bruksgjenstand som hadde mykje høgare verdi i butikk enn kva relasjonen tilsa at vi fekk gaver. Som speider var den midt i blinken for meg. Og eg fekk ein bruksgjenstand eg ønska meg til ein verdi av 1500 frå nokon som elles ville gitt meg ein tohundrelapp. Win-win.

Eg bruker den kniven skamlaust, til tross for at eg er einig i mykje av det Input seier om at Equinor har ein profil eg misliker. Det ville likevel vore mindre bærekraftig å kjøpe ein ny kniv.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 09:46   #82
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Jeg skjønner også hva Input mener, sånn prinsipielt. Jeg har også mine prinsipper.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 09:49   #83
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Der ble tråden hitlet, gitt! Jobbe i Equinor, FrP-er eller nazist!?

Jeg har mange problemer med folk generelt, men hva de stemmer er ikke nødvendigvis en no-go. Selv om jeg oftest ikke har mye til felles med folk som stemmer Rødt, det er sant.

Men det som virkelig er deal-breaker for meg, er folk som mener de har monopol på sannheten, den eneste ene. Det klarer jeg ikke å ha rundt meg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 09:53   #84
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Vi er marengssøstre da, Candy. Det er noe.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 10:10   #85
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det er grenser for hvilket verdisyn jeg godtar hos folk i vennekretsen min, men som regel har det svært sjelden sammenheng med hvilken jobb de har. Men folk som dømmer andre basert på hvilket firma de er ansatt i, for å tjene til livets opphold, har jeg heldigvis lite av i min omgangskrets.

Ja.

Jeg synes det er ekstremt lite raust og temmelig navlebeskuende å finsortere venner og bekjente ut fra hvor de jobber.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 10:12   #86
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Akkurat det er noe helt annet. For de fleste av oss er det heller ikke en reell problemstilling å være arbeidsledig eller jobbe i Equinor. Det er en forskjell på valg man tar fordi man må og valg man tar fordi man mener det er riktig/ikke problematisk osv. Det vet du godt.

Jeg er GJERNE fordømmende mot Equinor. For meg er det på ingen måte et ikke-kompliment. Det hadde vært en trist dag om dere ikke oppfattet meg som fordømmende mot Equinor. At Norge hadde vært et fattig U-land uten olje er en vrangforestilling uten noe som helst rot i virkeligheten. Nær sagt alle andre euorpeiske land har velferd som tåler sammenlikning med oss, uten at de har olje. Det er ikke slik at vi nordmenn er dumme, uintelligente nisser som aldri hadde klart å finne inntektskilder eller bygge velferd uten olje.

Nå er jeg ferdig med å snakke om dette.

Den velferden vi lever med hadde uansett ikke vært mulig uten industri i en eller annen miljøforringende form.

Ferdig å snakke om dette? «Da legger vi den død»

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 10:22   #87
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.340
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Der ble tråden hitlet, gitt! Jobbe i Equinor, FrP-er eller nazist!?

Jeg har mange problemer med folk generelt, men hva de stemmer er ikke nødvendigvis en no-go. Selv om jeg oftest ikke har mye til felles med folk som stemmer Rødt, det er sant.

Men det som virkelig er deal-breaker for meg, er folk som mener de har monopol på sannheten, den eneste ene. Det klarer jeg ikke å ha rundt meg.

Amen.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 10:39   #88
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vi er marengssøstre da, Candy. Det er noe.

Det er sant. Og festivalcrowd! Og egentlig masse mer. I stand corrected. Men monopol på sannheten kan du ikke skryte på deg, da.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 10:45   #89
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det er sant. Og festivalcrowd! Og egentlig masse mer. I stand corrected. Men monopol på sannheten kan du ikke skryte på deg, da.

Nei, og jeg er notorisk utro mot partiene jeg stemmer på, så noen veldig ihuga rødt-stemmer er jeg ikke. Men det skjer oftere enn ikke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 11:23   #90
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Der ble tråden hitlet, gitt! Jobbe i Equinor, FrP-er eller nazist!?

Ja, oppleves jo som nesten det samme. Artig utvikling.

Jeg har derimot full forståelse for at man ikke vil bruke logoting fra bedrifter man ikke liker. Det er et stykke dit til å velge bort bedriftens ansatte, kjenner jeg.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 12:12   #91
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Å gi noe videre er bare bra - det gjør vel de fleste av oss hele tiden, har jeg inntrykk av? Klær, bøker, leker, kosmetikk... Ting vi ikke bruker fordi det ikke passer oss eller er overflødig. Nytt eller gammelt.

En GAVE gitt til en anledning behøver ikke være ny eller ubrukt. Flere finner jo gaver på bruktbutikker og Finn, og jeg har så langt ikke opplevd at NOEN synes det ikke er greit? Det som jeg synes er litt rart er å gi videre ting i GAVE, som det er helt tydelig at giver selv har FÅTT. Firmalogo er jo et veldig tydelig hint om at termosen og sitteunderlaget er reklame.

Jeg synes det hadde vært veldig rart å gi en tursekk med f.eks Mesta på til konfirmasjon eller vase med Bertel O Steen på i bryllupsgave. Mulig der er fordi det føles som om "Vi pakket inn noe vi hadde liggende i boden bare, gratulerer..."


Vis gavenønske er nettopp en tursekk eller en vase så greier jeg virkelig ikke å se hvordan det er en god løsning å kjøpe en ny, når man har en ubrukt som er like god.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 14:50   #92
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Jeg tenker man kan ikke være fra Vestlandet om man tenker at man velger vekk venner som jobber i Oljen. Jeg bor ikke i Rogaland, men har like vel mange venner og familiemedlemmer som har jobbet i forskjellige deler av oljen. Drømmen for mange av de er å komme inn i Equinor for der er det mer ordnede forhold enn i enkelte av de mindre bedriftene. 30% av arbeidsplassene her er jo nesten olje.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 15:18   #93
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Enkelte ting hører man virkelig bare på FP, og det fungerer alltid som en påminner om forskjellen på internettet og livet.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 15:41   #94
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Enkelte ting hører man virkelig bare på FP, og det fungerer alltid som en påminner om forskjellen på internettet og livet.

jeg sitter og skriver på innlegget mitt til FP-kalenderen og denne diskusjonen fikk meg skkurat til å stryke noen setninger.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 15:42   #95
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

I rettferdighetens navn sa jeg faktisk ikke at jeg hadde valgt bort nye bekjentskap eller avsluttet eksisterende om de jobbet i Equinor, bare at jeg er glad for at ingen i min omgangskrets gjør det. Og det kan jeg jo si om veldig mye annet også, og det er jeg 100% sikker på at dere andre kan også, om dere bare er helt ærlige.

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Ferdig å snakke om dette? «Da legger vi den død»

Jeg er ferdig å snakke om dette. Dere andre må mer enn gjerne fortsette i det uendelige, men jeg har sagt det jeg orker/vil si. Det må være lov.

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg synes det hadde vært veldig rart å gi en tursekk med f.eks Mesta på til konfirmasjon eller vase med Bertel O Steen på i bryllupsgave. Mulig der er fordi det føles som om "Vi pakket inn noe vi hadde liggende i boden bare, gratulerer..."

Og dermed bekrefter vi jo at når vi gir gaver i vår verden og vår tid er det viktigere at vi bytter penger enn at vi gir noe som gleder og kommer til nytte. (Og dette er, for ordens skyld, ikke kritikk av deg, jeg hadde følt på det samme selv.)

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 15:53   #96
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg bruker den kniven skamlaust, til tross for at eg er einig i mykje av det Input seier om at Equinor har ein profil eg misliker. Det ville likevel vore mindre bærekraftig å kjøpe ein ny kniv.

Jeg er enig i dette, og innser at det er forskjell på produkter. En kniv med Equinor/Statoil-logo hadde jeg også brukt, det er ingen som ser hva som står på kniven min når jeg er i skogen og spikker pølsepinner eller når jeg står hjemme på kjøkkenet og lager middag. Men å gå rundt i verden med en sekk med Equinor-logo kunne jeg aldri gjort, og der mener jeg også at det å reklamere for et produkt og et selskap som er så miljø- og menneskefiendtlig som Equinor også er lite bærekraftig.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 16:35   #97
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Når jeg tenker meg litt mer om, så er jeg faktisk veldig glad for at jeg har folk i min omgangskrets som er helt annerledes enn meg, først og fremst gjennom FP.

Det er jaggu nok ekkokammer i verden generelt og i kretsen min spesielt. Det er en nyttig påminner at masse fine, fornuftige folk faktisk stemmer ting jeg virkelig ikke forstår at noen fornuftige mennesker kan stemme. Eller jobber steder jeg synes er problematiske.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 17:00   #98
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Når jeg tenker meg litt mer om, så er jeg faktisk veldig glad for at jeg har folk i min omgangskrets som er helt annerledes enn meg, først og fremst gjennom FP.

Det har heldigvis jeg også, og er også veldig glad for det.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 17:01   #99
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Selv om jeg oftest ikke har mye til felles med folk som stemmer Rødt, det er sant.

Men heldigvis er vi ikke sånne fordømmende elitister, så vi liker å leke med deg allikevel.


(Hahaha. Nevermind. Jeg kjenner ikke rent få fordømmende Rødt-elitister når jeg tenker meg om. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 17:23   #100
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det har heldigvis jeg også, og er også veldig glad for det.

Men heldigvis ikke folk som stemmer FrP. Eller jobber i et landets største selskaper.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no