Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Regifte gaver med firmalogo?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-19, 07:27   #61
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Er du glad for at du ikke kjenner noen som kunne fått en Equinor-kopp?

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 07:33   #62
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg hadde heller ikke gått rundt med noe med FrP, Equinor eller andre problematiske logoer på. Men jeg kjenner heldigvis heller ingen som kunne fått den type ting.

Hvorfor er Equinor så problematisk? Det er i alle fall «verdens beste» arbeidsgiver og arbeidssted.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 07:56   #63
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Enig. Hvis jeg ønsket meg og trengte en lommekniv, ville det vært en super gave, med eller uten logo. Å få noe jeg jeg verken trenger eller ønsker meg- med firmalogoen til svogeren min på, sier bare "yes, nå ble vi kvitt dette, og sparte penger på julegaven din i tillegg!"

Men nå var vel poenget har nettopp å gi noe man visst folk ønsket seg. Jeg synes det er rart at vi da skal gi bort to sekker fordi den det står Equinor på ikke er en gyldig gave. Vi trenger mindre forbruk. Ikke mer.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 08:10   #64
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Er du glad for at du ikke kjenner noen som kunne fått en Equinor-kopp?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg tenkte det samme!
Er du seriøs, Input?

Helt 100% seriøs, ja.

Hvorfor Equinor er problematiske kjenner jeg at jeg ikke orker å bruke tid på å forklare akkurat nå, jeg synes det er ganske selvforklarende og dessuten irrelevant for tråden. Men noen stikkord er blant annet ekstremt aggressiv og villedende reklame om hvor bra norsk olje er og ødeleggelse av sårbare havområder i blant annet Australia. Spesielt den betalte podcasten i Aftenposten er helt kvalmt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 08:16   #65
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Men nå var vel poenget har nettopp å gi noe man visst folk ønsket seg. Jeg synes det er rart at vi da skal gi bort to sekker fordi den det står Equinor på ikke er en gyldig gave. Vi trenger mindre forbruk. Ikke mer.

Å gi noe videre er bare bra - det gjør vel de fleste av oss hele tiden, har jeg inntrykk av? Klær, bøker, leker, kosmetikk... Ting vi ikke bruker fordi det ikke passer oss eller er overflødig. Nytt eller gammelt.

En GAVE gitt til en anledning behøver ikke være ny eller ubrukt. Flere finner jo gaver på bruktbutikker og Finn, og jeg har så langt ikke opplevd at NOEN synes det ikke er greit? Det som jeg synes er litt rart er å gi videre ting i GAVE, som det er helt tydelig at giver selv har FÅTT. Firmalogo er jo et veldig tydelig hint om at termosen og sitteunderlaget er reklame.

Jeg synes det hadde vært veldig rart å gi en tursekk med f.eks Mesta på til konfirmasjon eller vase med Bertel O Steen på i bryllupsgave. Mulig der er fordi det føles som om "Vi pakket inn noe vi hadde liggende i boden bare, gratulerer..."

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 08:20   #66
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Helt 100% seriøs, ja.

Hvorfor Equinor er problematiske kjenner jeg at jeg ikke orker å bruke tid på å forklare akkurat nå, jeg synes det er ganske selvforklarende og dessuten irrelevant for tråden. Men noen stikkord er blant annet ekstremt aggressiv og villedende reklame om hvor bra norsk olje er og ødeleggelse av sårbare havområder i blant annet Australia. Spesielt den betalte podcasten i Aftenposten er helt kvalmt.

Det var vel ikke det at Equinor kan være vanskelig å like som var pussig, men at du er glad du ikke kjenner noen som JOBBER DER. Man plukker vel ikke ut venner og bekjente etter hvor de arbeider?

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 08:28   #67
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Min sønn (15) går i dag med Equinor-lue. Vi bor midt i Statoil-land. Skulle jeg droppet venner som jobbet der hadde jeg vært venneløs. Heldigvis kjenner jeg ingen som stemmer FrP. :sporer av:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 08:34   #68
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Det var vel ikke det at Equinor kan være vanskelig å like som var pussig, men at du er glad du ikke kjenner noen som JOBBER DER. Man plukker vel ikke ut venner og bekjente etter hvor de arbeider?

Så det du sier er at det finnes absolutt ingen grenser for hvilket verdisyn mennesker du velger å ha i omgangskretsen din har? I så fall er du veldig annerledes enn meg. Jeg tror de aller fleste har slike grenser, det er f.eks. helt stuerent å si at man er glad man ikke har FrP'ere eller nazister i omgangskretsen. Det er ikke noe galt med det jeg sier, det er bare en annen grense enn du selv har.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.

Sist redigert av Input : 17-12-19 kl 08:51.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 08:36   #69
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 08:41   #70
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.340
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Min sønn (15) går i dag med Equinor-lue. Vi bor midt i Statoil-land. Skulle jeg droppet venner som jobbet der hadde jeg vært venneløs.

Samme her, å bo i Rogaland uten å ha venner og kjente i oljebransjen er ikke mulig. Vi jobber i bransjen selv også, mannen i et oljeselskap, og jeg i et oljeserviceselskap.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 08:51   #71
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Min sønn (15) går i dag med Equinor-lue. Vi bor midt i Statoil-land. Skulle jeg droppet venner som jobbet der hadde jeg vært venneløs. Heldigvis kjenner jeg ingen som stemmer FrP. :sporer av:


Rogaland hadde ikke vært det det er i dag uten oljå.

Input: Uten olje hadde det vært svært mange produkter du måtte ha klart deg uten.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 08:58   #72
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

De færreste av oss hadde vært der vi er i dag uten olja, eller annen økonomibærende industri. Selv jeg som er gammel raddis skjønner hva jeg kan takke høyere utdannelse, helsetjenester og foreldrepermisjon i ett år for.

Har også huset fullt av olje-merch. Side om side med buttons mot oljeboring i Lofoten. Barn av min tid som jeg er.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 09:01   #73
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Så det du sier er at det finnes absolutt ingen grenser for hvilket verdisyn mennesker du velger å ha i omgangskretsen din har? I så fall er du veldig annerledes enn meg. Jeg tror de aller fleste har slike grenser, det er f.eks. helt stuerent å si at man er glad man ikke har FrP'ere eller nazister i omgangskretsen. Det er ikke noe galt med det jeg sier, det er bare en annen grense enn du selv har.

Jeg kjenner svært mange som nok heller hadde jobbet i Equinor enn å være arbeidsledig og få penger utbetalt hos NAV, og for mange er det faktisk en helt reell problemstilling. Enkelte som jobber der får også være med på å utvikle mer bærekraftige løsninger for energiforsyning. At folk jobber der sier svært lite om verdisynet deres. Men den fordømmende holdningen der sier en hel del om ditt.

Det er grenser for hvilket verdisyn jeg godtar hos folk i vennekretsen min, men som regel har det svært sjelden sammenheng med hvilken jobb de har. Men folk som dømmer andre basert på hvilket firma de er ansatt i, for å tjene til livets opphold, har jeg heldigvis lite av i min omgangskrets.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 09:03   #74
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg kjenner svært mange som nok heller hadde jobbet i Equinor enn å være arbeidsledig og få penger utbetalt hos NAV, og for mange er det faktisk en helt reell problemstilling. Enkelte som jobber der får også være med på å utvikle mer bærekraftige løsninger for energiforsyning. At folk jobber der sier svært lite om verdisynet deres. Men den fordømmende holdningen der sier en hel del om ditt.

Enig.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 09:03   #75
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg kjenner svært mange som nok heller hadde jobbet i Equinor enn å være arbeidsledig og få penger utbetalt hos NAV, og for mange er det faktisk en helt reell problemstilling.

Akkurat det er noe helt annet. For de fleste av oss er det heller ikke en reell problemstilling å være arbeidsledig eller jobbe i Equinor. Det er en forskjell på valg man tar fordi man må og valg man tar fordi man mener det er riktig/ikke problematisk osv. Det vet du godt.

Jeg er GJERNE fordømmende mot Equinor. For meg er det på ingen måte et ikke-kompliment. Det hadde vært en trist dag om dere ikke oppfattet meg som fordømmende mot Equinor. At Norge hadde vært et fattig U-land uten olje er en vrangforestilling uten noe som helst rot i virkeligheten. Nær sagt alle andre euorpeiske land har velferd som tåler sammenlikning med oss, uten at de har olje. Det er ikke slik at vi nordmenn er dumme, uintelligente nisser som aldri hadde klart å finne inntektskilder eller bygge velferd uten olje.

Nå er jeg ferdig med å snakke om dette.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.

Sist redigert av Input : 17-12-19 kl 09:09.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 09:07   #76
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Det er stor forskjell på å være fordømmende mot Equinor som firma, og å ikke ville ha noen i omgangskretsen som jobber der, eller kunne fått en kopp derfra i firmagave.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 09:19   #77
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Angående det å være arbeidsledig eller å jobbe i Equinor er i høyeste grad en helt reell problemstilling, faktisk. Kanskje ikke i Norge generelt, men i Rogaland. Det bor mange folk her også.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 09:22   #78
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Angående det å være arbeidsledig eller å jobbe i Equinor er i høyeste grad en helt reell problemstilling, faktisk. Kanskje ikke i Norge generelt, men i Rogaland. Det bor mange folk her også.

Og som sagt, det er forskjell på valg man tar fordi man må og valg man tar fordi man vil, ikke bryr seg osv.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 09:25   #79
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Og som sagt, det er forskjell på valg man tar fordi man må og valg man tar fordi man vil, ikke bryr seg osv.

Jo da, men disse får vel også firmagaver. Og det var jo det du sa, og det folk reagerte på. Du er glad du ikke kjenner noen som kunne fått firmagave fra Equinor. Du er vel ikke den eneste her som ikke har mye til overs for virksomheten til Equinor, så det er ikke det folk (i alle fall jeg) reagerer på. Men de fleste greier å skille mellom det, og folk som er ansatt der.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 17-12-19 kl 09:31.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-19, 09:31   #80
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Men nå var vel poenget har nettopp å gi noe man visst folk ønsket seg. Jeg synes det er rart at vi da skal gi bort to sekker fordi den det står Equinor på ikke er en gyldig gave. Vi trenger mindre forbruk. Ikke mer.

Ja og her ligger ansvaret på produsenten, ikke mottaker. Jeg går ikke rundt og reklamerer for bedrifter fordi de har vært teite og laget merch vi ikke trenger og mottaker tydeligvis heller ikke trenger og bare dytter ansvaret videre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no