Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-06, 21:34   #241
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Vi ble invitert på middag av en kollega av mannen.
Vi ble nok litt forbauset da vi ble servert posegryterett med kjøttdeig og potetgull ved siden av.
Kanskje vi er matsnobber?


ja, du er en snobb.....(hehe)

Gryterett med kjøttdeig/pølser med potetgull er jo knaskens på en dag man vil ha middag fort.

Mannen min er vestlending og der han er ifra er det potetgull til nesten allt.
Et must ved pizza og gryterett..


Sist redigert av Michayla : 24-11-06 kl 21:43.
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 23:32   #242
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier



Jeg har sjelden ledd så godt som av denne tråden. Pizzabollene er virkelig en klassiker. Fjern aldri de bildene!

Jeg har vel ikke gjort så mye verre enn at jeg brukte 3-4 dl. sukker i stedet for 3/4 dl. sukker når jeg skulle bake boller en gang (men da var jeg ikke så veldig gammel). De bollene ble veldig små, veldig harde og veldig, veldig søte. :urk:

  Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 23:51   #243
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Jeg ler så jeg griner her. Fantastisk mange gode historier.

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg vil på det sterkeste anbefale å smelte sjokolade i mikrobølgeovn på full guffe.


Not.

Hæ? Jeg gjør alltid det, med ok resultat.

Opprinnelig lagt inn av Heidi, her.

Man stikker ikke fingeren i smultgryta for å kjenne om den er blitt varm nok for smultringene.

Man putter heller ikke fingeren oppi smeltet sukker 5 minutter etter å ha slått av plata for å kjenne om det er "kjølt litt".

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 00:23   #244
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Her var det masse artig lesning gitt.

Tenker på min lille niese når hun var rundt fem år. Min eks svigerinne var barnevakt for henne.

De gikk på kjøkkenet for å hente drikke, kikket i kjøleskapet, og barnevakten tar frem en flaske hun tror er ferdigblandet saft.

Min lille niese, "nei, det er er mamma sin.
"neida, sier barnevakten, du får lov av mamma og drikke saften hennes.

Tømmer oppi ett glass og gir til min niese, hun får såvidt innenfor leppene og spytter det ut.

"den var sterk sier hun", og barnevakten smaker på den.

Var ikke saft nei, men kongen av danmark, knuste drops blandet med sprit.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 01:42   #245
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

For en fantastisk tråd!

Forrige søndag skulle min kjære samboer gi meg nybakte rundstykker til frokost. Jeg hadde på forhånd utstyrt ham med ferdigpose med melblanding, tilsett vann og gjær, rimelig bombesikkert skulle man tro (til tross for at han kan være et surrehue av dimensjoner). Så da jeg ble vekket duftet det deilige nybakte rundstykker i hele huset og frokostbordet var dekket, kaffen var kokt og eggene helt perfekte. Men da jeg satte tennene i rundstykket knaste det så underlig, og det smakte da fryktelig søtt? Nei, han hadde fulgt bruksanvisningen på pakningen til punkt og prikke, det var sånn de skulle være. Snuppa på fem var enig med meg, her var det noe mystisk. Vel, så viser det seg at han har klart å bake dem ut i melis i stedet for mel.


Sist redigert av Muskat : 25-11-06 kl 02:02.
Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 14:05   #246
Mayasmum
Fullverdig medlem
 
Mayasmum sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Maidstone, Kent, England
Innlegg: 84
Mayasmum er litt kul
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.



Jeg hadde forresten en periode hvor jeg eksperimenterte over hvilke triks jeg kunne bruke for å ikke grine av løk, for her renner det noe jævlig.

Jeg så IKKE lur ut der jeg sto og skrelte løk, med dykkermaske og snorkel. Det funket ikke

litt snodig med tanke paa tequila aa saann men dypp en sitronskive i salt og hod sitronskiva mellom tennene mens du skjaerer.... hjelper alltid.... det andre er aa smoere litt olivenolje oppi nesa foer du begyner...

Mayasmum er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 14:53   #247
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

For en fantastisk tråd!

Forrige søndag skulle min kjære samboer gi meg nybakte rundstykker til frokost. Jeg hadde på forhånd utstyrt ham med ferdigpose med melblanding, tilsett vann og gjær, rimelig bombesikkert skulle man tro (til tross for at han kan være et surrehue av dimensjoner). Så da jeg ble vekket duftet det deilige nybakte rundstykker i hele huset og frokostbordet var dekket, kaffen var kokt og eggene helt perfekte. Men da jeg satte tennene i rundstykket knaste det så underlig, og det smakte da fryktelig søtt? Nei, han hadde fulgt bruksanvisningen på pakningen til punkt og prikke, det var sånn de skulle være. Snuppa på fem var enig med meg, her var det noe mystisk. Vel, så viser det seg at han har klart å bake dem ut i melis i stedet for mel.

Men ble det ikke veldig godt, da?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 15:19   #248
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg har en ja

Jeg hadde ekstrajobb som servitør på hotellet her i byen. Jeg var 22 år og sjenert.

Vi skulle servere 20-25 stykker som lå på hotellet. Vi fikk beskjed om at de som ville kunne betale drikken kontant (maten var betalt) eller notere det på romnr. så de kunne betale senere. So far so good.

Så går jeg til førstemann:

Jessica: Hva vil du ha å drikke?

Han: En øl

Jessica: Vil du betale nå eller skal vi ta det på rommet?

Han: Vi tar det på rommet

Så reiser han seg opp, tar meg i armen og skal gå.......

Nå sitter jeg her alene, og ler veldig høyt!

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 18:39   #249
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Men ble det ikke veldig godt, da?

Jeg kan skrive under på at det ble ikke litt godt en gang. Helt harde og glasserte utenpå og utrolig søte. Ikke spesielt snadder med egg og salt og pepper på nei.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 19:35   #250
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Jeg kan skrive under på at det ble ikke litt godt en gang. Helt harde og glasserte utenpå og utrolig søte. Ikke spesielt snadder med egg og salt og pepper på nei.

Åh.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 20:51   #251
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier



Knallbra tråd!!

Jeg har en liten historie..

Vi skulle ha klassefest (var på vgs dette) hjemme hos ei, og da skulle vi ha gryterett.
Dette er ei litt dame da.. (), og vi sa vi kunne hjelpe henne litt med maten.

Hun fant frem 5 pakker med gryterett.. Titter bakpå posen på bruksanvisningen, og så sier hun:

"Ja, her har vi 5 poser med gryterett, det står at de skal koke i ca 30 minutter - så da skal de tilsammen koke iallefall 2 timer..... "

Vi andre ser kanskje litt sjokkert på henne, for å se om hun tuller.. men neida. Så vi ber henne bare gå å ordne seg til festen, så skulle vi ta hånd om maten

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 22:27   #252
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.



Knallbra tråd!!

Jeg har en liten historie..

Vi skulle ha klassefest (var på vgs dette) hjemme hos ei, og da skulle vi ha gryterett.
Dette er ei litt dame da.. (), og vi sa vi kunne hjelpe henne litt med maten.

Hun fant frem 5 pakker med gryterett.. Titter bakpå posen på bruksanvisningen, og så sier hun:

"Ja, her har vi 5 poser med gryterett, det står at de skal koke i ca 30 minutter - så da skal de tilsammen koke iallefall 2 timer..... "

Vi andre ser kanskje litt sjokkert på henne, for å se om hun tuller.. men neida. Så vi ber henne bare gå å ordne seg til festen, så skulle vi ta hånd om maten

Ja hun kunne jo ikke regne engang! 5 poser â 30 minutter ... Det blir jo to timer OG 30 minutter. Dumme blånne damer, asså ...:risteroppgittpåmittblånnehode:

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 11:36   #253
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Ja hun kunne jo ikke regne engang! 5 poser â 30 minutter ... Det blir jo to timer OG 30 minutter. Dumme blånne damer, asså ...:risteroppgittpåmittblånnehode:

Det kan hende hun trodde det gikk litt fortere når man puttet i alt på én gang? Det var nok sånn det var.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 12:41   #254
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det kan hende hun trodde det gikk litt fortere når man puttet i alt på én gang? Det var nok sånn det var.


Dette er iallefall en slager på "mimrehistoriene" våre.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 12:54   #255
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Gammel historie som ble frisket opp i går: Noen venner av oss er veldig fra landet (samme sted som meg, bla.), oppfostret på poteter og brun saus og skulle i hina hårda dager lage noe så spenstig som en gryterett med hvitløk i. 3 fedd, skulle det være. De ante jo ikke hva et "fedd" var, men antok at det var 3 STYKK hvitløk. De renset og kuttet og renset og kuttet, og var veldig bekymret over at de ikke helt klarte å følge oppskriften, siden de bare hadde vel 2 hvitløk...

Det ble HOT, kan du si...

(Det hører med til historien at siden de ikke selv likte hvitløk så godt, så laget de en egen, hvitløksfri til seg selv....)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 14:40   #256
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Polyanna:


Mannen her i huset skulle lage pastasaus forrige uke. Det er en av hans livretter, og en av de to tingene han kan lage uten problem. Sjokket kom derfor når vi satte oss til bords, forsynte oss rikelig - og tok første bit.

Svigermor ble ganske rød i kinnene, mens vi andre grep etter vannglass og mer vann og enda mer vann.

Min kjære make hadde bestemt seg for å "sprite" opp sin klassiske pastasaus med litt chili. 2 hele chili med frø hadde han kuttet opp og blandet inn.

Den eneste som spiste glad og fornøyd var Lillebror. Vi andre løp i fryseren etter frossenpizza.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 19:28   #257
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Polyanna:


Mannen her i huset skulle lage pastasaus forrige uke. Det er en av hans livretter, og en av de to tingene han kan lage uten problem. Sjokket kom derfor når vi satte oss til bords, forsynte oss rikelig - og tok første bit.

Svigermor ble ganske rød i kinnene, mens vi andre grep etter vannglass og mer vann og enda mer vann.

Min kjære make hadde bestemt seg for å "sprite" opp sin klassiske pastasaus med litt chili. 2 hele chili med frø hadde han kuttet opp og blandet inn.

Den eneste som spiste glad og fornøyd var Lillebror. Vi andre løp i fryseren etter frossenpizza.

2 chili med frø ja ..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 17:53   #258
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Da kan jeg også skrive her.
Har nettopp gjort min største tabbe på kjøkkenet!
Har laget stooor posjon med kjøttkaker i dag. Smakte på kakene og fattet ikke hvorfor de smakte så søtt. Nå nettopp gikk det opp for meg. Jeg har ikke spedd ut med potetmel, men melis....

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 17:58   #259
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

Da kan jeg også skrive her.
Har nettopp gjort min største tabbe på kjøkkenet!
Har laget stooor posjon med kjøttkaker i dag. Smakte på kakene og fattet ikke hvorfor de smakte så søtt. Nå nettopp gikk det opp for meg. Jeg har ikke spedd ut med potetmel, men melis....


Absolutely fabulous!

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)

Sist redigert av nolo : 29-11-06 kl 10:56. Årsak: stavefeil
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 18:01   #260
Ceridal
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 30
Ceridal har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Fantastisk tråd.

Jeg fant ut i meget ung alder at man aldri skal lage mat med mohairgenser på.

Ceridal er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
kjøkkenfadeser, klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no