Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Post, regninger, papirer

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-07, 11:49   #1
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Post, regninger, papirer

Hvor har du dem? Har du noen gode løsninger? For sånn regninger som skal betales, viktige brev man må huske å gjøre noe med, papirer som man ikke skal spare men ikke kan kaste helt ennå...

Hos oss havner det alltid i en haug på kjøkkenbenken og litt oppover trappetrinnene til 2.etasje..

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 11:53   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Post, regninger, papirer

De ligger litt her og litt der. Jeg har aldri oversikten.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 11:56   #3
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Post, regninger, papirer

Vi har en "boks" hver (stor, stødig tidsskriftholder av papp) til papirer som har med jobb, skatt, forsikring, bank og slikt å gjøre. Og en egen boks til Lillegutt, med barnehagepapirer, legeting og slikt.

Innkallinger til legetimer og denslags, altså papirer som man skal gjøre noe med om kort tid, havner gjerne i den store lommen nederst på "familiekalenderen" vår på kjøkkenet. (Vi har denne.)

Regninger blir lagt inn i nettbanken etter hvert som de kommer inn (for å være mer nøyaktig blir de gjerne liggende ved siden av PC-en min i noen dager først, men i prinsippet legges de inn med en gang), og så pleier jeg å skrive "betalt" på dem og sette dem i en perm vi har (vi kaster den eldste halvparten når permen er full).

- Vanligvis ligger det bunker med papirer rundt omkring på alle bord her, men vi har altså et relativt fungerende system for viktige papirer. Mindre viktige papirer er det ofte vanskeligere å få ryddet opp i, synes jeg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 11:56   #4
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Post, regninger, papirer

Eg har to bunkar på mikrobølgeovnen:
Ein for ubetalte rekningar og andre "datofrist-dokument", og ein for viktige papir + betalte rekningar. Når viktige-papir.og-betalte-rekningar-bunken vert stor (og gammal) flyttar eg det eldste over i ei oppbevaringsboks.

Kastar etter ca eitt år.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 12:00   #5
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Post, regninger, papirer

Vi har to tidsskiftsamlere, hvorav en for ubetalte regninger mm, De ubetalte ligger løse oppi den, mens de som er lagt inn ligger i plastmappe oppi den.
Viktige brev osv ligger i den andre samlere.
Alt dette står ved pc'n, på en ganske stor eldgammel kontorpult.

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 12:04   #6
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Post, regninger, papirer

Her står alt sirlig ordnet i permer. Akkurat slik jeg hadde det på jobb.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 12:06   #7
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Post, regninger, papirer

Regninger som skal betales: Foran i den blå permen.
Regninger som er betalt (frem til 4mnd tilbake): Bakerst i den blå permen.
Viktige dokumenter: I den sorte permen
Ikke fullt så viktige dokumenter: Litt her og litt der, men alltid på pulten.

Nå vet dere det. :viktigper:

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 12:06   #8
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Post, regninger, papirer

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Her står alt sirlig ordnet i permer. Akkurat slik jeg hadde det på jobb.

Eg hadde også permar, heilt til eg måtte ha ein eigen perm for å halde oversikt over permane. Då bestemte eg meg for å bli kaosdronning

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 12:09   #9
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Post, regninger, papirer

En perm for hvert barn, en perm for betalte regninger - de ubetalte henger på kjøleskapet. En perm for oppl. om lønn, selvangivelse etc., en perm for lån og bolig.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 12:10   #10
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Post, regninger, papirer

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg hadde også permar, heilt til eg måtte ha ein eigen perm for å halde oversikt over permane. Då bestemte eg meg for å bli kaosdronning

Regningene ligger i innboksen på pulten min til de er registrert i nettbanken. Da setter jeg hull i dem, og setter dem i perm. Det blir aldri kaos.
Jeg har bare en perm for hvert år.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 12:14   #11
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Post, regninger, papirer

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vi har en "boks" hver (stor, stødig tidsskriftholder av papp) til papirer som har med jobb, skatt, forsikring, bank og slikt å gjøre. Og en egen boks til Lillegutt, med barnehagepapirer, legeting og slikt.
.


Hvor står boksene dine? På kjøkkenet?

Vi mangler også et system. Ligger på kjøkkenet i en haug til mor blir irritert og setter seg ned og rydder i dem (merk dere : aldri far).

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 12:15   #12
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Post, regninger, papirer

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Ligger på kjøkkenet i en haug til mor blir irritert og setter seg ned og rydder i dem (merk dere : aldri far).

What a surprise! not.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 12:16   #13
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Post, regninger, papirer

Regninger som skal betales: Rett i sekken til gubbelure. Interessekontoret tar dem.
Andre papirer:

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 12:18   #14
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Post, regninger, papirer

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Hvor står boksene dine? På kjøkkenet?

Nei, på kjøkkenet er det ikke plass til dem, vi har hverken kjøkkenbord eller hylle. De står sammen med "kontortingene" våre, ved siden av hver vår PC - det vil for tiden si at min står i vinduskarmen på stuen, like ved der jeg pleier å ha laptopen min, og mannen min har sin boks stående i hyllen ved siden av desktop-PC-en, der det også er andre tidsskriftholdere, printerpapir og slikt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 12:22   #15
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Post, regninger, papirer

No har eg prøvd å lese innlegget fleire gongar men eg kjem ikkje lenger enn til

Sitat:

Nei, på kjøkkenet er det ikke plass til dem, vi har hverken kjøkkenbord eller hylle. De står sammen med "kontortingene" våre, ved siden av hver vår PC

... og så sluttar hjerna mi å fungere.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 12:23   #16
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Post, regninger, papirer

Lurer på om jeg skal skaffe meg en liten bokhylle på kjøkkenet, en lav og nett som skjules delvis under kjøkkenbordet. Kunne tenke meg å ha en plass å få bort papirer osv i nærheten av kjøkkenet. Det er her vi åpner post og roter med papirer. Forresten så er det provoserende mengder papirer vi får i hus hver dag.

:vurderer og tenker høyt:

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 12:52   #17
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Post, regninger, papirer

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vi har en "boks" hver (stor, stødig tidsskriftholder av papp) til papirer som har med jobb, skatt, forsikring, bank og slikt å gjøre. Og en egen boks til Lillegutt, med barnehagepapirer, legeting og slikt.

Innkallinger til legetimer og denslags, altså papirer som man skal gjøre noe med om kort tid, havner gjerne i den store lommen nederst på "familiekalenderen" vår på kjøkkenet. (Vi har denne.)

Regninger blir lagt inn i nettbanken etter hvert som de kommer inn (for å være mer nøyaktig blir de gjerne liggende ved siden av PC-en min i noen dager først, men i prinsippet legges de inn med en gang), og så pleier jeg å skrive "betalt" på dem og sette dem i en perm vi har (vi kaster den eldste halvparten når permen er full).

- Vanligvis ligger det bunker med papirer rundt omkring på alle bord her, men vi har altså et relativt fungerende system for viktige papirer. Mindre viktige papirer er det ofte vanskeligere å få ryddet opp i, synes jeg.



Når jeg får noe viktig skynder jeg meg å legge det på et av følgende steder: I vinduskarmen i stuen, i skuffene i bokhyllen i stuen, i TV hyllen, på kommoden i gangen, på skrivebrordet eller i en av de flotte mappelommene i IKEA-arkivskapet mitt. Da er det enkelt å finne det igjen når jeg trenger det, jeg kan da kjapt gå til vinduskarmen i stuen, i skuffene i bokhyllen i stuen, i TV hyllen, på kommoden i gangen, på skrivebrordet eller i en av de flotte mappelommene i IKEA-arkivskapet mitt.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 12:56   #18
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Post, regninger, papirer

Posten blir lagt på kjøkkenbenken og grovsortert. Reklame = papirinnsamlig. Regninger blir lagt i trappen til noen går opp på kontoret. Der har vi en magnetstripe fra IKEA som vi henger regningene opp på - etter dato. Når de er betalt, noteres det dato på dem og de havner i en perm som settes i hyllen. Happenings skrives opp på familiekalenderen som henger på kjøkkenet.

Resten av litt mindre viktig post og papirer havner i en egen kurv på enden av kjøkkenbenken. Innimellom rydder vi opp i den, men det er vanskelig å få noe system.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 13:04   #19
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Post, regninger, papirer

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.



Når jeg får noe viktig skynder jeg meg å legge det på et av følgende steder: I vinduskarmen i stuen, i skuffene i bokhyllen i stuen, i TV hyllen, på kommoden i gangen, på skrivebrordet eller i en av de flotte mappelommene i IKEA-arkivskapet mitt. Da er det enkelt å finne det igjen når jeg trenger det, jeg kan da kjapt gå til vinduskarmen i stuen, i skuffene i bokhyllen i stuen, i TV hyllen, på kommoden i gangen, på skrivebrordet eller i en av de flotte mappelommene i IKEA-arkivskapet mitt.

Høres kjent ut!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 13:31   #20
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Post, regninger, papirer

Regninger som skal betales står inne på pcbordet til mann.
Regninger som er betalt og andre papirer som må taes vare på en stund blir satt i en "avis holder" eller hva det nå heter og i en hylle på pcbordet.
Har i tillegg hver sin sånn avisholder på pcbordet til viktige papirer og sånt.
Og en til forsikrings papirer. Så har 4 avsholdedingsebomser i en hylle på pcbordet. Fungerer utmerket

i sånne her dingser:

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no