Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilken stil har du i heimen?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-11, 00:48   #21
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.096
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil har du i heimen?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Vi har mye fra IKEA - av økonomiske hensyn og fordi det er så gøy å montere - men litt annet også.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 00:53   #22
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.339
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken stil har du i heimen?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg ELSKER det! Jeg gleder meg som en liten unge til IKEA-tur på lørdag - søndag blir rommet til Pjotten ferdig. Jeg monterte hele IKEA-kjøkkenet vårt aleine - 20 skrog med innmat. (Mannen og svigerfar satte det opp, riktignok.)

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 01:01   #23
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.096
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil har du i heimen?

Du er gal.
Her er IKEA skilsmissegrunn. Ikke selve shoppingen, men monteringen. Jeg rømmer huset, mannen skrur. Jeg har alltid noen skinner for mye eller noen skruer for lite de gangene jeg prøver meg. Bill mrk: buksanvisning er for pingler.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 01:12   #24
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken stil har du i heimen?

Hummer -og kanaristil, tror jeg. Ispedd leker. Stort sett lyse vegger, ingen hvite møbler, bittelitt Ikea.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 01:28   #25
Olive Oyl
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 697
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Hvilken stil har du i heimen?

Minimalistisk og ganske stram, med noen innslag som er ment å myke opp, men som egentlig har gjort det litt jålete her.

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 07:39   #26
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken stil har du i heimen?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Du er gal.
Her er IKEA skilsmissegrunn. Ikke selve shoppingen, men monteringen. Jeg rømmer huset, mannen skrur. Jeg har alltid noen skinner for mye eller noen skruer for lite de gangene jeg prøver meg. Bill mrk: buksanvisning er for pingler.

Her er det shoppingen som lett kan bli skilsmissegrunn.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 07:41   #27
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken stil har du i heimen?

Artig å lese om stilene eller ikke stilene til folk.

Vi har vel en god mix med minimalistisk på stue og kjøkken (ønsketenkning for hele midtetg er full i Lego) Holder på å liste i skrivendes stund og vi har da droppet taklister. Knall fint.
Og så har vi mere romantisk stil nede.
3 etg her :svett: Og loftet har mere lik stil som midt etg og er også uten taklister.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 07:56   #28
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken stil har du i heimen?

Lys, skandinavisk med lopper, IKEA og litt farger. Det er i sole fall det jeg identifiserer meg med når det er ryddig.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 08:07   #29
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken stil har du i heimen?

Jeg er også glad i den lyse, skandinaviske stilen. Lyse vegger, eikeparkett, hvitt kjøkken. Nøytrale møbler (hvite skap og hyller, beige sofa osv) med noen fargeklatter innimellom - en blanding av Ikea og klassisk design

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 08:13   #30
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil har du i heimen?

Hummer og kanari. Liker mye forskjellig, og da blir det visst mye forskjellig hjemme også.

Men, alle veggene er hvite, men flere rom har en fargeklatt et sted på en vegg.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 08:20   #31
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil har du i heimen?

Blanding av nytt og gammelt, IKEA og annet. Mye er malt, sprayet, trukket om og fikset på og jeg handler veldig gjerne vintage og retro på nett og loppis. Jeg har ingen hvite vegger noe sted. Det er flere viktige rom som ikke er pusset opp eller i orden så det er umulig å ha en helhetlig stil.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 08:23   #32
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil har du i heimen?

Stil? - Men stilen min er egentlig veldig lik kokosbolles hjem - jeg mangler bare initiativ og lyst eller noe.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 08:24   #33
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil har du i heimen?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Stil? - Men stilen min er egentlig veldig lik kokosbolles hjem - jeg mangler bare initiativ og lyst eller noe.

Nååå.

Initiativ og lyst kommer, du må bare treffe på den riktige motivatoren (som f.eks. at lillebror spyr ned sofaen eller at en katt klorer i stykker pynteputene).

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 08:31   #34
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken stil har du i heimen?

Her råder tilfeldighetene. Og for øyeblikket er det hvitt og Ikea, og billig, lettvint og fleksibelt som styrer.
Skulle gjerne hatt ork til å pusse opp både bad og kjøkken, men det er da skrekkelig tiltak. Så lenge det ikke ramler helt fra hverandre klarer vi på ett eller annet vis å leve med det, ikke vet jeg hvordan.

Jeg kan forresten ikke ha samme gjennomførte stil over alt, for jeg kjeder meg veldig lett og blir uhorvelig lei av det samme, så jeg må ha rom som med enkle grep skifter stil helt. Og da er det greit med anonyme ikeamøbler som kan svosjes i nye kombinasjoner og sprites opp med farger.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 08:47   #35
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken stil har du i heimen?

I følge min søster har vi
Nordisk stil

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 08:56   #36
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil har du i heimen?

Jeg synes nordisk stil er knallfint, men hos oss lurer det seg alltid inn noe loppegreier, noe antikk, en gammal kommode, et teakmøbel eller en gustaviansk sjenk. Så det blir med tanken.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 09:10   #37
Skjevo
Erfaren
 
Skjevo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 859
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Sv: Hvilken stil har du i heimen?

Det blir vel nordisk stil her også. Lyse vegger, eikeparkett, hvite eller eikemøbler. Det jeg kanskje er mest glad i, er store, åpne vindusflater som slipper inn masse lys. Ikke minimalist, men heller ikke nipsete. Har kikket litt på Kokosbolles hus og det er veldig inspirerende og "riktig" for meg. Bare gøy med personlige vrier og fargeklatter. En helt rendyrket stil kan bli litt upersonlig.

__________________
Plutten (04) og Tullegull (07)
Skjevo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 09:15   #38
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken stil har du i heimen?

Vi driver ikke med sånt vi.

Vi kjøpte ferdig møblert hus som ikke akkurat var i vår stil (i den grad vi har en stil), så vi bytter langsomt ut. Men fokuset har vært på å bli kvitt furuhelvetet på veggene. Jeg liker grått har jeg funnet ut, og vil helst male alle rom med s1000n. Mannen liker ikke grått. Var vi gift hadde nok grått vært skilsmissegrunn.

Jeg er glad i IKEA.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 09:23   #39
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil har du i heimen?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Nååå.

Initiativ og lyst kommer, du må bare treffe på den riktige motivatoren (som f.eks. at lillebror spyr ned sofaen eller at en katt klorer i stykker pynteputene).

Ny sofa er på vei inn i huset - vi må bare finne ut farge og modulutforming - OG ny lampe over spisestuebordet - da er jeg på vei.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 09:24   #40
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil har du i heimen?

Skjevo: Det er vel det jeg også har kommet frem til. Og mannen min er også interiørinteressert, det kan være en utfordring for å si det slik. Men, det er også bra for han holder meg i tøylene litt når jeg får de litt for sprø innfallene som jeg i ettertid nok ville angret på.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no