Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-11, 18:56   #81
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Er du fornøyd med eskene/kassene til å ha i expedithylla? Hvor har du kjøpt dem?

Har ikke hatt dem så lenge, men får veldig følelsen av kvalitet og holdbarhet, de er i tre. De er forholdsvis dyre, men sammen med utseende og det andre, så er det verdt det! Synes jeg.

Jeg kjøpte dem på, Miss Muffet Barnerom, de har nettside: http://www.missmuffet.no/hXGXyT3lvU0C.12.idium
Butikken ligger rett på utsiden av Oslo.

De er av merket Kids Concept, selges flere steder i Norge, du kan se produkter og forhandlere på denne siden: http://www.kidsconcept.se/

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 19:24   #82
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

Takk. Likte veldig godt de lilla med stjerner - hadde passa veldig godt inn på rommet. Og så fant jeg i katalogen orange men får se om det blir litt innslag av orange også på rommet. Miss Muffet hadde bare rosa og blå inne så jeg får lete litt videre etter mine farger. Ligger butikken inne i Holmensenteret? (isåfalll er det mulig å stikke innom der ja)

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 19:27   #83
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

For et fantastisk koselig rom!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 22:16   #84
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Takk. Likte veldig godt de lilla med stjerner - hadde passa veldig godt inn på rommet. Og så fant jeg i katalogen orange men får se om det blir litt innslag av orange også på rommet. Miss Muffet hadde bare rosa og blå inne så jeg får lete litt videre etter mine farger. Ligger butikken inne i Holmensenteret? (isåfalll er det mulig å stikke innom der ja)

Ja, inne på Holmensenteret!! Veldig hyggelige folk som driver det. De var veldig behjelpelige når jeg sendte mail til dem. Svarte i løpet av dagen og gjorde alt de kunne for meg. Kanskje de kan skaffe det du ønsker??

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

For et fantastisk koselig rom!

Tusen takk!!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 22:32   #85
Lisbeth
Aktiv
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 101
Lisbeth er litt kul
Standard

Sv: Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

Så koselig jenterom!

Lisbeth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 22:33   #86
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

Opprinnelig lagt inn av Lisbeth, her.

Så koselig jenterom!

Blir så glad for så hyggelige tilbakemeldinger!!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 22:39   #87
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

Det var et veldig koselig jenterom

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 22:48   #88
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

åååå.. drømmerommet da..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 22:54   #89
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

Åh, vakkert! SIer som noen lenger opp i tråden, mine barn vet heldigvis ikke hva de går glipp av!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 09:03   #90
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 09:06   #91
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Vil du vise fram? Lurer på å satse på en kombo jeg også.

Skal prøve å huske det!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 11:08   #92
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Kjempefint rom!

Hvor har du kjøpt det toget?

Jeg har funnet toget, i både jente og guttefarge på nett!! Tilbud til og med.

http://www.velkommen.org/productdetails.php?product=101

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 11:22   #93
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

Kjempefint!! Jeg er heller ikke noe rosamenneske, men dette var delikat og flott gjennomført!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 12:29   #94
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Kjempefint!! Jeg er heller ikke noe rosamenneske, men dette var delikat og flott gjennomført!

Tusen takk, koslig å høre!!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no