Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-11, 22:14   #21
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Seriøst, det er jo så teit å gå og irritere seg og mase på mannen sin til å gjøre småting? Det er jo akkurat like teit som menn som maser om at kona skal sy i en knapp.

Det går an å irritere seg over folk som begynner på noe, ikke fullfører og hele tiden skal gjøre det "over helga". Selv om man helt fint er i stand til å utføre den aktuelle oppgaven selv. Jeg synes det er lov for en mann å irritere seg over manglende knapp også hvis denne er lovet festet og så ikke skjer.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 22:16   #22
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det går an å irritere seg over folk som begynner på noe, ikke fullfører og hele tiden skal gjøre det "over helga".

Det synes jeg er noe helt annet.

Og mannen min påstår at det er ganske irriterende når slikt skjer ...

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 22:18   #23
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er flere "midlertidige løsninger" her, selv etter ti år i samme leilighet, men én ting skal jeg ha: jeg skylder ikke på mannen min for at det er slik. :kan selv, hvis jeg gidder:

Jeg liker å ha noen å skylde på. Det er deilig når man skal ha mensen.

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Seriøst, det er jo så teit å gå og irritere seg og mase på mannen sin til å gjøre småting? Det er jo akkurat like teit som menn som maser om at kona skal sy i en knapp.

Ha, jeg syr knappene så fort de detter ut.


Det er ikke noe megabigdeal her i huset. Jeg ser humoren i hele greia. Hadde det vært skikkelig, skikkelig ille så hadde jeg fikset det selv. Jeg fikser selv når jeg virkelig begynner å irritere meg, og jeg er en tålmodig sjel. Om seks år til så har jeg sikkert fikset det. Akkurat nå har jeg bare moro med det.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 22:18   #24
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Jeg vet at det mangler ti centimeter list over et vindu et sted, men det har blitt så permanent at jeg faktisk ikke husker hvor. Så er det en del løse ledninger her og der og permanent uoppussede/halvoppussede rom.

Usj, får bruke påsken kanskje.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 22:20   #25
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det går an å irritere seg over folk som begynner på noe, ikke fullfører og hele tiden skal gjøre det "over helga". Selv om man helt fint er i stand til å utføre den aktuelle oppgaven selv. Jeg synes det er lov for en mann å irritere seg over manglende knapp også hvis denne er lovet festet og så ikke skjer.

Jeg synes det er forskjell på å irritere seg over partnerens tendens til å gjøre dette, og å irritere seg over de manglende listene/støpslene/knappen/whatever. Om det er det siste som irriterer mest, så får man gjøre det selv, og bytte med noe annet som den andre kan gjøre.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 22:25   #26
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg synes det er forskjell på å irritere seg over partnerens tendens til å gjøre dette, og å irritere seg over de manglende listene/støpslene/knappen/whatever. Om det er det siste som irriterer mest, så får man gjøre det selv, og bytte med noe annet som den andre kan gjøre.

Problemet er vel at hvis partneren er typen som ikke gjør ferdig de siste listene, så er kanskje vedkommende typen som ikke synes det er så nøye å fullføre og ikke ser poenget i å bytte arbeidsoppgaver. Det er da det kan bli virkelig irriterende og ikke sånn som Nin forteller om.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 22:26   #27
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Jada. lister som står bak dører og ligger under senger, og vente på å få en spiker i seg.... ++++ massevis av småplukk her og der.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 22:30   #28
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Problemet er vel at hvis partneren er typen som ikke gjør ferdig de siste listene, så er kanskje vedkommende typen som ikke synes det er så nøye å fullføre og ikke ser poenget i å bytte arbeidsoppgaver. Det er da det kan bli virkelig irriterende og ikke sånn som Nin forteller om.

Ja jeg har det bare moro med det altså. Det er ikke et stort problem her i huset. Jeg er da ikke lam, hadde fikset det for lenge siden om det hadde blitt et krangleproblem liksom.
Jeg trenger et par prosjekter liggende sånn fra hans side. Han er så snill, det går ikke å krangle med han for jeg har aldri en dritt å klage på når det gjelder den mannen. Så disse småsakene lar jeg ligge, noe må jeg jo ha å klage på når jeg trenger å blåse ut. Hadde jeg fikset de småtingene hadde jeg jo ikke hatt noe å gå på.

Og nå er jo routeren borte. Hm. Kanskje jeg skal fikse antenneledningen i morgen...
Men lista skal få være en god stund til. Noe må jeg ha.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 22:31   #29
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Nin er morsom.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 22:35   #30
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Nin er morsom.

Absolutt.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 22:37   #31
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Vi satt oss ned å skrev liste over ting vi ikke har gjort heeeelt ferdig. Vi greide å fylle opp en hel A4-side.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 22:38   #32
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Jeg blir blind på midlertidige løsninger. Vi mangler selvfølgelig noen lister, men det er ser jeg på som mangler.

Mange av våre midlertidige løsninger er der fordi jeg ikke klarer å finne de ultimate løsningene. Da er det liksom bedre med det midlertidige enn det som ikke er perfekt.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 22:39   #33
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Vi satt oss ned å skrev liste over ting vi ikke har gjort heeeelt ferdig. Vi greide å fylle opp en hel A4-side.

Det betyr egentlig at dere har gjort masse, når dere manger så mye småtteri.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 22:41   #34
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Seriøst, det er jo så teit å gå og irritere seg og mase på mannen sin til å gjøre småting? Det er jo akkurat like teit som menn som maser om at kona skal sy i en knapp.

Nei, hadde jeg bodd alene hadde jeg ringt en snekker og bedt de snekre opp listene med en gang jeg skjønte at jeg ikke klarte det sjøl. JEG kan ikke snekre lister, så definitivt ikke. Mannen kan. Han gidder ikke (eller hva nå i huleste heite det er som gjør at det ikke skjer), men han NEKTER for at det er nødvendig å bruke penger på å få noen andre til å gjøre det, all den tid han faktisk klarer det helt finfint selv. Likevel blir det ikke gjort.

Dersom mannen min ikke klarte å sy i en knapp sjøl, hadde jeg heller latt han gå til en sydame enn å si til han i 4,5 år at jeg KAN gjøre det, men bare lar det være.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 22:46   #35
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Det betyr egentlig at dere har gjort masse, når dere manger så mye småtteri.

Ja, sant det. Men vi er visst stikk motsatte av Esme. De 2 siste prosentene blir nærmest permanente.

Min mann pusset opp badet her i 1999, men han fikk ikke på listene rundt døren, eller koblet til alle lysene. Nå i 2010 måtte vi rive gulv og legge nytt. Jeg foreslo at vi kunne sette opp lister og koble til hus også denne gangen. Lysene ble koblet til, men døren har fremdeles ingen lister.

Det går sakte med sikkert fremover. Vi har sagt til oss selv nå at vi får ikke lov til å begynne på nytt oppussingsprosjekt før vi har krysset ut alt på listen. Hvor lenge holder resirkulert papir seg?

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 22:48   #36
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Nesj, selvfølgelig er det lov å være irritert fordi mannen ikke gjør det han lover?
Mannen i huset er garantert irritert pga noe jeg ikke har fullført også.
Sånn det fungerer her i huset så blir den ene til slutt så irritert, at den som har noe som skulle vært gjort, arbeider i sinne, og slurver....

Men vi har få midlertidlige løsninger altså. Det er bare det at alt ikke er ferdig.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 22:51   #37
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Sånn det fungerer her i huset så blir den ene til slutt så irritert, at den som har noe som skulle vært gjort, arbeider i sinne, og slurver....

Jeje, hver sin smak.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 22:53   #38
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeje, hver sin smak.


Men vi har selvinnsikt nok til å kunne se det komiske i etterkant da. Det skal vi ha, Esme.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 22:54   #39
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?


Jepp, massevis. Men vi har bare bodd her i rett over et år da. Jeg håper jo at ting skal falle på plass litt etter litt.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 22:56   #40
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Nå irriterer vi oss ikke da, vi har lever helt fint med det.
Vi har bygget garsje, bygget terasse, fått opp nytt kjøkken (med noen mangler), fått nytt bad, revet gulver i hele første etasje, malt hele huset innvendig og ordnet i hagen +++. Alt i løpet av de siste 6 årene, og alt har vi gjort selv. Vi har vert flinke. Nå skal vi bare gjøre oss ferdige.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no