Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-11, 21:13   #1
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Det minste badet bårt ble pusset opp i 2006, i påvente av å få opp et skap ved siden av vasken, så står det en kjøkkenkrakk med en kurv på, der mannen har sine toalettsaker.

Gulvlistene i stuen velter dersom vi flytter på sofaen....helt løse.

Det var noen ting jeg kom på hjemme her.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 21:23   #2
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Jepp, bøttevis med midlertidig permanente løsninger her...
Noe har jeg lært meg å leve med, uten å egentlig tenke særlig over det eller irritere meg, mens andre ting skulle gjerne vært ordnet opp i. Men når en ting har vært midlertidig i mer enn 4-5 år, så blir den fort permanent, er min erfaring. Iallfall har det lett for å bli sånn her i huset.

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 21:25   #3
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Nehehei!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 21:27   #4
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Jeg har bare midlertidig, permanente, lagringsplasser som skaper alt for mye rot.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 21:30   #5
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Tja. Vi flyttet inn for seks år siden. Routeren ble lagt midt på gulvet i gangen nede da telefonstikket satt i ene enden av rommet og strømstikket halvveis opp i andre enden.
Vel. Den har ligget der i seks år, midt på gulvet hvor vi går hundre ganger om dagen.
For to uker siden hadde vi besøk av get, fikk nytt opplegg og måtte koble routeren i tv-stikket i stua og fikk stablet den veldig pent og lite synlig.
Jeg får sitere mannen her, han som alltid sier han skal men liksom aldri..
"jaggu godt vi ikke tok oss bryet med å flytte stikkene nede Nin, det hadde jo vært helt bortkastet siden vi nå endte med å få den oppe uansett"

:gift med midlertidige løsninger:

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!

Sist redigert av Nin : 04-02-11 kl 21:53.
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 21:32   #6
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Jeg skulle til å si nei, men så falt blikket mitt på gardintrappa som har stått inntil gangveggen i et halvt års tid... skal bare henge opp et par lister før jeg bærer den ned i kjellerboden.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 21:51   #7
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Nin:

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 21:51   #8
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

"jaggu godt vi ikke tok oss bryet med å flytte stikkene nede Nin, det hadde jo vært helt bortkastet siden vi nå endte med å få den oppe uansett"

Haha!

Tja, vi har noen midlertidige løsninger, men de står på lista over ting som skal gjøres og jeg er rimelig god til å gjennomføre sånt. Jeg absolutt hater at når man har gjort en stor jobb, så gjør man ikke de siste to prosentene og ikke får strøket ut jobben fra Oversikten. I vår så skal mannen min og jeg sette bort barna og ha en listverk-og inspeksjonsluke-helg. Godt prosjektert, sånn at vi dundrer igang på fredag og får gjort unna det som trengs før søndagen. Det blir veldig bra.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 21:52   #9
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Jeg får sitere mannen her, han som alltid sier han skal men liksom aldri..
"jaggu godt vi ikke tok oss bryet med å flytte stikkene nede Nin, det hadde jo vært helt bortkastet siden vi nå endte med å få den oppe uansett"

:gift med midlertidige løsninger:

Konge!

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 21:59   #10
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Og dere ler. Jeg skal si dere at det er ikke bare, bare å være perfeksjonist til fingertuppene og i forelskelsens galskap gifte seg til sånt altså.

Jeg har f.eks antenneledningen liggende løs, bak et skap, langs et gulv, bak sofaen, videre foran verandadøra, bort til neste vegg og inn i tv.
Den har ligget sånn i to år. Mannen flyttet tv'en, la ledningen og forkynte "den skal ikke ligge sånn altså, jeg skal feste den over helga"
Jeg nevnte det nå før jul og fikk til svar at jeg kunne skylde meg selv for jeg hadde jo ikke kjøpt sånne saker til å feste den med.

Og det verste av det versteste! Jeg mangler list på mer enn en halv vegg i stua, midt på veggen, over panelen. De som bodde her før oss hadde et skap der.
Jeg har kjøpt list, jeg har malt list, for seks år siden. Den står bak døra ute i boden. Og jeg har ikke engang fått en midlertidig løsning der. Vræl.


Men ellers har jeg verdens snilleste mann altså, han er bare litt vel mye skal bare først.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 22:01   #11
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Nin: Den lo jeg godt av.

Dette er min kosetråd tror jeg, vi har ikke så mye ... enda. Kan fort bli litt. Jeg og mannen sitter nå og mesker oss i "gies bort" avdelingen på Finn, lurer på hvor lenge sofaen vi sikler på (den er ROSA!!) vil stå - sånn rent midlertidig?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 22:02   #12
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Og dere ler. Jeg skal si dere at det er ikke bare, bare å være perfeksjonist til fingertuppene og i forelskelsens galskap gifte seg til sånt altså.

Jeg har f.eks antenneledningen liggende løs, bak et skap, langs et gulv, bak sofaen, videre foran verandadøra, bort til neste vegg og inn i tv.
Den har ligget sånn i to år. Mannen flyttet tv'en, la ledningen og forkynte "den skal ikke ligge sånn altså, jeg skal feste den over helga"
Jeg nevnte det nå før jul og fikk til svar at jeg kunne skylde meg selv for jeg hadde jo ikke kjøpt sånne saker til å feste den med.

Og det verste av det versteste! Jeg mangler list på mer enn en halv vegg i stua, midt på veggen, over panelen. De som bodde her før oss hadde et skap der.
Jeg har kjøpt list, jeg har malt list, for seks år siden. Den står bak døra ute i boden. Og jeg har ikke engang fått en midlertidig løsning der. Vræl.


Men ellers har jeg verdens snilleste mann altså, han er bare litt vel mye skal bare først.

Men da må du jo fikse det selv, og så får han gjøre noe som du ikke liker. Easypeasy.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 22:07   #13
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Jeg har f.eks antenneledningen liggende løs, bak et skap, langs et gulv, bak sofaen, videre foran verandadøra, bort til neste vegg og inn i tv.
Den har ligget sånn i to år. Mannen flyttet tv'en, la ledningen og forkynte "den skal ikke ligge sånn altså, jeg skal feste den over helga"
Jeg nevnte det nå før jul og fikk til svar at jeg kunne skylde meg selv for jeg hadde jo ikke kjøpt sånne saker til å feste den med.

Er vi gift med samme mann, eller?
Vi har også noen ledninger som har ligget sånn siden vi flyttet inn for straks fire år siden. Nå lar jo selvsagt ikke minstemann dem i fred, og mannen forsøker å lære ham å la ledningene ligge i fred. Jeg forsøkte å ymte frampå om at det muligens er lettere å feste dem enn å lære en 10 måneders gammel unge å la dem ligge. "Ja, skal kjøpe sånne til å feste dem med neste gang jeg er på Clas Ohlsson." fikk jeg til svar. Men han har vært på CO noen ganger de siste fire årene, altså.

(Jada, jeg kunne sikkert gjort det selv, men mannen har sagt at han skal gjøre det, så han skal få lov. )

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 22:07   #14
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Forrige helg ringte jeg en snekker og fikk han til å komme og sette opp lister på kjøkkenet. Mannen har hatt gode unnskyldninger i 4,5 år for at listene må stå stilt opp langs veggen fremfor å spikres opp langs taket.

Av andre fiffige løsninger kan jeg nevne at det trekker kaldt fra en trapp vi ikke bruker, så vi har sperret igjen med en skumgummimadrass. Eller at han satt opp en vegg foran en vask vi ikke brukte.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 22:11   #15
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Vi har bare bodd her i to år, så jeg har enda håp for oss...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 22:11   #16
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Det er flere "midlertidige løsninger" her, selv etter ti år i samme leilighet, men én ting skal jeg ha: jeg skylder ikke på mannen min for at det er slik. :kan selv, hvis jeg gidder:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 22:11   #17
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Seriøst, det er jo så teit å gå og irritere seg og mase på mannen sin til å gjøre småting? Det er jo akkurat like teit som menn som maser om at kona skal sy i en knapp.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 22:12   #18
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Jeg sa det først, Esme!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 22:12   #19
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Men da må du jo fikse det selv, og så får han gjøre noe som du ikke liker. Easypeasy.

Ja det ender alltid med det. Jeg fikser det meste selv og er fornøyd med det. Men så er det de gangene han selv sier han skal fikse, ikke tenk på dette du frue, dette fikser jeg lett som en plett, jeg lover.
Så går det en liten faen i meg og så lar jeg det ligge i påvente. Jeg burde jo ha lært for lenge siden, jeg er jo idiot.
Han er som han er, snill som dagen er lang, men absolutt ingen handyman og sjansen for at han en dag glemmer seg selv et sted er rimelig stor.
Jeg krangler ikke rundt det, bare nevner det på faen innimellom, som: har du snart tenkt å fikse den lista eller? Du lovte å fikse den for x antall år siden.
Så får han så dårlig samvittighet, hele han krymper seg, og dagen etter er det glemt igjen. Og sånn morer Nin seg, og er barnslig.
Dette er vel det nærmeste vi kommer krangling, det piffer liksom opp hverdagen litt.
Skal vedde på at han gjør det på faen han og. I alle fall litt, han er ikke fullt så slem som meg.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 22:14   #20
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg sa det først, Esme!

Jepp, det gjorde du.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no