Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-09, 08:08   #81
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Mann og barn er som regel med ja. Skolene har som regel spennende lekeplasser hvor ungene kan være sammen med den av oss som ikke er inne og shopper.

Jeg har litt fobi mot mat på loppermarked jeg da, så kafeen besøker vi aldri.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 15:51   #82
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Vi var på loppis i går:
6 kule hettejakker og en t-skjorte til storebror
gymsokker
togskinner og tog
en stor boks full av duplo
et skjørt og en topp til meg
en meget pent brukt vind- og vanntett jakke - egentlig til storebror, men den var mer passelig til meg
et kosedyr ()
en stor og ubrukt legofigur av et eller annet slag

Vi betalte 100 kroner for alt tilsammen.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 15:52   #83
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Vi var på Loppis på Kjenn i går og kjøpte oss hvert vår par med slalomstøvler til 700,- kroner.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 16:06   #84
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Er kjempefornøyd med gårsdagens loppisfunn! Lagde et skap av 3 vegghyller jeg kjøpte (med bein fra et Ikeaskap jeg hadde) og svingstolen i skinn er også råfin syns jeg. Den fikk jeg for en femtilapp.






cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 18:28   #85
Prilla
Superduperaktiv
 
Prilla sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 554
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Gratulerer med kupp!! Synes du har fått mye fint for pengene her ja! Kreativt og flott å lage skap av de vegghyllene! Lever lenge på slike kupp!
(skulle ønske det ble loppemarked her snart! )

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.







__________________
"If you really want to do something, you'll find a way. If you don't, you'll find an excuse."
- Jim Rohn
Prilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 16:06   #86
iBam
Erfaren
 
iBam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.076
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Dere som finner så mye fint, er dere der før det åpner?? Jeg syns stort sett det bare er ræl når jeg kommer jeg... Pleier ikke være der når det åpner, men et par timer etter kanskje. Har alle godbitene gått da??

__________________
lillegås 07
iBam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 21:07   #87
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Vi bruker å være der når det åpner, ja. Nå er det som regel klær og/eller leker vi titter etter, og ikke møbler/ting - men jeg regner med at godbitene i de ulike kategoriene går fort unna på de fleste loppemarkedene.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 21:15   #88
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

Vi var på loppis i går:
6 kule hettejakker og en t-skjorte til storebror
gymsokker
togskinner og tog
en stor boks full av duplo
et skjørt og en topp til meg
en meget pent brukt vind- og vanntett jakke - egentlig til storebror, men den var mer passelig til meg
et kosedyr ()
en stor og ubrukt legofigur av et eller annet slag

Vi betalte 100 kroner for alt tilsammen.

Hvor var dere? Det var loppis flere steder på lørdag fikk jeg med meg, og bruktmarked i byen i tillegg.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 21:18   #89
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Hvor var dere? Det var loppis flere steder på lørdag fikk jeg med meg, og bruktmarked i byen i tillegg.

Se prikk.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 22:13   #90
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Tuppen, du holder vel retro-utkikk for meg? :streng:

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 22:20   #91
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Jeg skjønner nå at jeg må dra mye oftere på loppemarked altså, så mye fint dere finner!!

Jeg var på et nå nylig, fikk kjøpt menu smykketre, og to kjoler fra Gina Tricot til 100kr for alt

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 22:31   #92
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Tuppen, du holder vel retro-utkikk for meg? :streng:

Selvsagt.
Dine barn er verdens enkleste å kjøpe til. (Hvertfall så lenge du får bestemme hva de skal ha på seg. )

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 22:49   #93
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Du må holde utkikk etter interiør også!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 00:27   #94
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.


Mannen kjøpte et 3D-puslespill som viste seg å være ubrukt. De ville egentlig ha 100 kroner for det, noe jeg syntes var dyrt i loppesammenheng. Men hva vet jeg? Ei jente ville kjøpe noe rosa plæstikkræl, og de ville ha 100 kroner for det også.

Jeg syns folk veldig ofte forventer å få ting mye billigere enn det bør være, bare fordi at det er loppemarked. Husk på at organisasjonen bak også skal tjene litt penger på dette, da.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 12:20   #95
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg syns folk veldig ofte forventer å få ting mye billigere enn det bør være, bare fordi at det er loppemarked. Husk på at organisasjonen bak også skal tjene litt penger på dette, da.

Det er klart, og jeg bruker virkelig ikke å reagere på prisene på loppemarkeder. Når jeg tenker meg om, så reagerte jeg heller mer på at de som sto på standen virket totalt uinteresserte i det de gjorde, og bare slengte ut summer sånn på måfå, for ikke å bli forstyrret i de private samtalene sine. Jeg tror ikke de reflekterte over sum kontra verdi i det hele tatt.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no