Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Iset: Om du ikke allerede har sett "Skjult"

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-09, 13:20   #21
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Iset: Om du ikke allerede har sett "Skjult"

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.




Samme her. Jeg var livredd for det! Heldigvis skjedde det ikke.

Nei, det var nesten det som var verst: Mine egne oppdiktede bilder av hva som kunne skje.
Med to nydelige gutter sovende i huset, den ene bare syv uker gammel, var denne filmen nok litt i overkant av min toleransegrense.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 11:19   #22
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Iset: Om du ikke allerede har sett "Skjult"

Jeg synes filmen var forferdelig skummel. Jeg skvetter ikke ofte når jeg ser film, men i går skvatt jeg mange ganger. Er jo mest lyden som skremmende. Det er flott med kinolyd i stua, men i går ble det litt vel skummelt. Måtte skru ned et par hakk. Men jeg synes filmen var ganske god. Ikke en av de beste jeg har sett, men god nok til at jeg kan anbefale den.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 23:58   #23
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Iset: Om du ikke allerede har sett "Skjult"

Ok, denne så jeg i kveld.
Og jeg er nesten mer forvirret over å ha lest den VG linken.
Jeg vet i alle fall ikke hva som er "rett" i denne filmen, men det er kanskje det som er poenget også? Jeg ble uansett skuffet.
Jeg som egentlig skvetter en del skvatt ikke en gang, for jeg synes det blir så "påtatt" skummelt på en måte.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 00:18   #24
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Iset: Om du ikke allerede har sett "Skjult"

Jeg så den her om dagen og hadde tenkt å lage en lignende tråd.
Dvs: Jeg prøvde å se den, men det endte med at jeg ble mer opptatt av PCen jeg hadde på fanget. Snakk om sammensurium av tåpelige skrekkfilmeffekter. Dukker, grumsete badekar, skummel skog og levende lik er ikke nok. Fint om det er en handling ettellerannet sted også.
Når vi først er inne på det, Nec: Hvem var han i den røde jakken og hvilken forbindelse hadde han til Kristoffer Joner?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 00:50   #25
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.843
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Iset: Om du ikke allerede har sett "Skjult"

Skuffende film. Jeg sovnet midt i.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 16:08   #26
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Iset: Om du ikke allerede har sett "Skjult"

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Nec: Hvem var han i den røde jakken og hvilken forbindelse hadde han til Kristoffer Joner?

Teori 1 er vel at han er Peter. At KK stakk den kvelden, og mora tok Peter istedet, og kastet skoene i hans i fossen.

Teori 2 er vel at han i rød jakke er KK selv. Liksom den utagerene parten. Det var vel derfor vi fikk se et glimt av at han hadde rød jakke på da han satt i politibilen på slutten.

Men det er så mye som ikke stemmer, og så mye rart. Jeg skjønner ikek poenget med hotellet og den svenske dama overhode. Om det var virkelig eller bare i KK sitt hode.

Filmen irriterte meg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 22:49   #27
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Iset: Om du ikke allerede har sett "Skjult"

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Teori 1 er vel at han er Peter. At KK stakk den kvelden, og mora tok Peter istedet, og kastet skoene i hans i fossen.

Teori 2 er vel at han i rød jakke er KK selv. Liksom den utagerene parten. Det var vel derfor vi fikk se et glimt av at han hadde rød jakke på da han satt i politibilen på slutten.

Men det er så mye som ikke stemmer, og så mye rart. Jeg skjønner ikek poenget med hotellet og den svenske dama overhode. Om det var virkelig eller bare i KK sitt hode.

Filmen irriterte meg.

Jepp. Helt klart den dårligste filmen jeg har sett så langt i år. Tror faktisk jeg kan snakke for fjoråret også.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no