Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Ny og god seng uten å betale skjorta

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-24, 10:37   #21
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny og god seng uten å betale skjorta

Hvis du har Svane kan det vel være muligheter for å skaffe deler og å oppgradere den dere har, med understell, bein, madrass el.l. Hvis madrassen ikke er rotert kan det jo være muligheter ved rett og slett å snu den, eller å bytte ut madrassen. Har nettopp hatt en runde - med en sofa riktignok, men fra "kjent merke" - hvor butikken sa de ikke førte sofaen lenger, men da jeg kontaktet leverandøren sa de at det er riktig at butikken ikke selger sofaen, men butikken kan fremdeles skaffe alt av deler til sofaen.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-24, 16:04   #22
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny og god seng uten å betale skjorta

Jeg drar opp denne her igjen. Vi saler ikke opp og rir samme dagen, nei!

I forrige runde klarte vi å bestemme oss for at det skulle bli IKEA, men vi har ikke fått gjort så mye mer med det hele. Vi hadde bestemt oss for å kjøpe en sengeramme med hver vår madrass og en felles overmadrass. Men jeg sliter med å finne en sengestamme som jeg syns virker stabil nok. Jeg liker ikke systemet IKEA har for å holde ribbebunnen på plass på midten. Både jeg og mannen min er ganske tunge, og jeg vil ha støtte ned på gulvet i midten av sengen også, ikke bare bein/støtte ute på siden.

Jeg har ikke undersøkt absolutt alle dobbeltsengene som IKEA selger, men det virker som om det er et felles system hvor man spenner opp en metallramme i midten av hver kortende og skrur dette fast med noen få skruer i kortenden. På denne rammen legger man ribbebunnen.

Dette systemet (som jeg altså mistenker at alle IKEA-senger har) har vi dårlig erfaring med fra tidligere. En av ungene hadde en dobbeltseng fra IKEA hvor en gjest sto i senga, og da knakk hele greia sammen. Det orker jeg ikke å måtte bekymre meg over!

Må vi over til rammemadrass?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-24, 16:49   #23
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny og god seng uten å betale skjorta

Jeg har rammemadrasser fra IKEA og de har støtte midt undet. Hvordan sengerammene, er, vet jeg ikke. Men personalet i sengeavdelingen på min IKEA (Slependen) har god peiling og gir bra hjelp.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-04-24, 19:42   #24
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny og god seng uten å betale skjorta

Gutta her har 140senger og de har en kloss midt under. Mulig det er ekstra som vi kjøpte til, og det går jo helt fint an å gjøre/kjøpe til...
Vi har 160seng. Med skuffer under og da er det jo også mer naturlig støtte under.
Kanskje du kan se etter noe sånt?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-24, 12:31   #25
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny og god seng uten å betale skjorta

Vi har noen senger fra Ikea som ikke har rammemadrass og det er egentlig veldig praktisk. De er dog på grensen litt for harde for meg, men jeg liker myke senger (kurvete kropp og ligger mye på siden).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-24, 13:39   #26
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.072
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny og god seng uten å betale skjorta

Jeg finner ingen senger på ikea for min kropp. For meg blir de for harde, rett og slett.
Men kjedebutikkene har egne merker av god kvalitet som kan konkurrere på pris med Ikea

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-24, 14:59   #27
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.817
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny og god seng uten å betale skjorta

Leste 'ny og god i senga uten å betale skjorta' og ble veldig skuffet over tråden.

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-04-24, 22:17   #28
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny og god seng uten å betale skjorta

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Vi har 160seng. Med skuffer under og da er det jo også mer naturlig støtte under.
Kanskje du kan se etter noe sånt?

Jeg har sett på Brimnes seng hvor det er en mulighet for at det sedvanlige tverrstaget som kobles på mellom de to kortendene av senga, faktisk hviler på skuffeseksjonen. Men tegningene er ikke tydelige. Sannsynligvis må jeg til IKEA for å undersøke en seng som allerede er satt sammen.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-24, 22:19   #29
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny og god seng uten å betale skjorta

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Leste 'ny og god i senga uten å betale skjorta' og ble veldig skuffet over tråden.

Ah! Forstår skuffelsen. Selve innholdet i senga er jeg heldigvis fornøyd med. Kanskje du bare må opprette din egen tråd?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no