Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Spinnåff av spinnåff: Hvilke filmer har du bare klart å se én gang?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-19, 22:15   #21
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.974
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnåff av spinnåff: Hvilke filmer har du bare klart å se én gang?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hvis du går på "avansert" i stedet for "hurtigsvar", så markerer du teksten og velger ikonet fra verktøylinja som er et blått smilefjes med solbriller. Eller du kan skrive [spoiler] før, og det samme med "/" foran, etter teksten.

Takk! Jeg ser vi har samme grunn angående Trainspotting.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 22:17   #22
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnåff av spinnåff: Hvilke filmer har du bare klart å se én gang?

A clockwork orange og Green mile i alle fall. Og så en haug filmer som bare var så dårlige at jeg ikke gadd se ferdig. De aller fleste filmer ser jeg bare én gang da, det skal en del til for at jeg skal se en film flere ganger.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 22:24   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff av spinnåff: Hvilke filmer har du bare klart å se én gang?

Jeg har tydeligvis helt andre ting jeg ikke takler å se enn mange. Trainspotting har jeg sett mange ganger.

Brødrene Løvehjerte derimot.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 22:31   #24
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff av spinnåff: Hvilke filmer har du bare klart å se én gang?

Black swan, den ble jeg helt satt ut av.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 22:32   #25
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinnåff av spinnåff: Hvilke filmer har du bare klart å se én gang?

En film som nærmest ga meg "traumer" som barn var The Champ, jeg hulkegråt ustanselig på slutten, jeg så den hos en venninne, den er ikke skummel, men hjerteskjærende, den har jeg heller aldri sett igjen.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 22:38   #26
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff av spinnåff: Hvilke filmer har du bare klart å se én gang?

Tror Hereditary er den eneste jeg likte men ikke orker å se igjen. Var helt utslitt når den var over, det er den mest intense filmopplevelsen jeg har hatt. Totalt grusomt.

Jeg ser ekstremt sjelden filmer på nytt, selv om jeg liker dem.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 22:46   #27
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnåff av spinnåff: Hvilke filmer har du bare klart å se én gang?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

En film som nærmest ga meg "traumer" som barn var The Champ, jeg hulkegråt ustanselig på slutten, jeg så den hos en venninne, den er ikke skummel, men hjerteskjærende, den har jeg heller aldri sett igjen.

Jeg har samme opplevelse med The Champ. Det var min første opplevelse av at en film gjorde at jeg gikk helt i oppløsning. Jeg har lurt på å se den igjen for å forstå reaksjonen, jeg tror ikke jeg vil reagere like sterkt nå.

Skrekkfilmer ser jeg ikke.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 22:59   #28
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff av spinnåff: Hvilke filmer har du bare klart å se én gang?

Det er jo mange filmer jeg ikke vil se flere ganger, men jeg tolker det som «så fæl eller forstyrrende at jeg ville ikke klart å se igjen om jeg hadde ønsket å se den igjen».

The Accused (Jeg så den på kino da jeg var 18. Eneste gangen jeg kan huske at jeg har hulkegrått på kino.)
Wild at heart
Riget

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 23:12   #29
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinnåff av spinnåff: Hvilke filmer har du bare klart å se én gang?

Kids, Lilja4ever og The Pursuit of Happiness.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 23:19   #30
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff av spinnåff: Hvilke filmer har du bare klart å se én gang?

Jeg har en haug av filmer jeg bare har sett 1 gang, er ikke særlig glad i film.

En film jeg garantert ikke ser igjen, er Gandhi, som jeg husker som en langdryg affære.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 23:20   #31
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff av spinnåff: Hvilke filmer har du bare klart å se én gang?

Ser nå vi skulle svare filmer vi liker. Øh, da aner jeg ikke.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 23:27   #32
Normy
Superduperaktiv
 
Normy sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
Innlegg: 629
Normy er litt kulNormy er litt kulNormy er litt kul
Standard

Sv: Spinnåff av spinnåff: Hvilke filmer har du bare klart å se én gang?

Jacob´s ladder.
Gikk og så den uten å vite noe om den i det hele tatt. Ante ikke at den skulle være skummel en gang. Det var fælt.

Normy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 23:43   #33
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff av spinnåff: Hvilke filmer har du bare klart å se én gang?

Oi. Det er mange.
Breaking the waves f.eks.
Trainspotting og shallow grave må nok sees igjen, men gleder meg ikke. Kul musikk og kule skuespillere
Kill Bill

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 23:44   #34
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff av spinnåff: Hvilke filmer har du bare klart å se én gang?

Hvor er pre-spinoffen? Filmer vi ser igjen og igjen?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 23:47   #35
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff av spinnåff: Hvilke filmer har du bare klart å se én gang?

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Hvor er pre-spinoffen? Filmer vi ser igjen og igjen?

Her: http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=199528

Bare at det handler om å elske.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-19, 00:22   #36
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff av spinnåff: Hvilke filmer har du bare klart å se én gang?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Var det ikke DenGrønne Mil den het, filmen med den forskrekkelige henrettelsen i elektrisk stol som aldri ble ferdig? Den var helt grusom!

Ja, jeg så den på nattevakt og sto og småhulket for meg selv. Helt forferdelig.

Da jeg så Requiem for å dream hadde jeg mest lyst å gå fra kinosalen.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-19, 07:55   #37
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnåff av spinnåff: Hvilke filmer har du bare klart å se én gang?

Hotel Rwanda.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-19, 08:57   #38
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinnåff av spinnåff: Hvilke filmer har du bare klart å se én gang?

Requiem for a dream var en sterk film, ja.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-19, 11:37   #39
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnåff av spinnåff: Hvilke filmer har du bare klart å se én gang?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg har samme opplevelse med The Champ. Det var min første opplevelse av at en film gjorde at jeg gikk helt i oppløsning. Jeg har lurt på å se den igjen for å forstå reaksjonen, jeg tror ikke jeg vil reagere like sterkt nå.

Skrekkfilmer ser jeg ikke.

Jeg og. Kun sett den en gang, aldri igjen. Jeg er helt sikker på at jeg ville reagert helt likt i dag.

Poltergeist skal jeg heller aldri se igjen. Jeg så den hos de jeg pleide å sitte barnevakt for. Og løøøøp hjem på kvelden over gressplenen. Jeg skulle være alene hjemme til neste dag. Men jeg var så redd! Så jeg ringte til de jeg hadde sett filmen hos. Mannen i huset kom over og fulgte meg tilbake til de. Han tok sofaen, og jeg fikk sove med mor i huset. Og hadde så mye mareritt den natta.

Jeg var litt mer enn bare barnevakten deres altså. Var mer som en ekstradatter for de. Men den filmen, og dess like skal jeg altså aldri se igjen. Jeg hater horror og skrekkfilmer.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-19, 07:56   #40
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinnåff av spinnåff: Hvilke filmer har du bare klart å se én gang?

American History X
Breaking the Waves

Det er de filmene jeg kommer på...

Bobbelur er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no