Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-13, 18:16   #1
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Jeg er ikke spesielt interessert i det royale til vanlig :discaimer: men etter fire dager strak ut på sofaen og mye surfing på nett har jeg jo skjønt at noen mener at Mette Marit og Haakon skal skilles. Det spekuleres i grunnen og hevdes at slottet melder om at dette er tull samtidig som noen mener det kommer en pressekonferanse når som helst. Fordi jeg har for mye fritid har jeg googlet litt og jeg ser at de fleste tråder som er startet om temaet på ulike diskusjonsforum blir slettet.

Hva er dette for noe?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 18:27   #2
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Jeg så også en tråd om det i går på et forum, men så fant jeg den ikke igjen. Hvorfor slette tråder om det, lurer jeg på.
Så det sto noe på twitter også igår, idag har jeg ikke sjekket.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 18:29   #3
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Dette var nytt for meg. Har ikke lest om slike rykter noe sted.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 18:31   #4
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Jeg leste om det på et forum, der sto det at hun hadde vært utro og derfor skulle de skilles. Innlegget er slettet nå ser jeg, det er vel i grunn ikke så rart at det er det.

Rykter vil det vel alltid være om de.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 18:42   #5
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Jeg har også hørt det. Enten er det tull, eller så er det reelt og pressen venter bare på rett timing for å slippe det. Jeg velger å ikke spekulere.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 18:43   #6
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Det er utrolig sært! Det virker som om ryktet er skikkelig godt plantet. Kanskje noen som eksperimenterer rundt ryktespredning på sosiale medier? Det er liksom så veldig spredt, jeg hører folk prate om det alle mulige steder. Jeg tipper at om det var tilfelle at de skulle skilles så hadde pressekonferanse blitt holdt veldig kjapt. Dette tror jeg er rent oppspinn.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 18:45   #7
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Hørte det på jobb i dag - en som hadde fått telefon i går om det. Høres merkelig ut.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 18:46   #8
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Jeg har også tenkt de tankene Pepper. At det virker veldig godt plantet både på den ene og den andre plassen og at det kanskje er et eksperiment.

Men at det ikke skulle være lov å snakke om at det finnes Et Rykte der ute? Det virker jo helt søkt.

Enn så lenge ser det ut som vi får lov å prate om det her inne da.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 18:46   #9
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.329
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Jeg vil heller ikke spekulere, men har lest at det blir offentliggjort først etter nyttår. Romantikeren i meg håper at det bare er tull og tøys.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 18:49   #10
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Denne artikkelen viser til en som visstnok har ringt til slottet og spurt om det var sant. Og fikk til svar at det var det ikke. Noe jeg synes er enda merkeligere. Slottet har vel aldri noen kommentar til slikt, og i allefall ikke til privatpersoner?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 18:49   #11
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Også hørt det. Merkelig opplegg. Hadde vært kult om det var et eksperiment.

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 18:50   #12
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Dette har jeg ikke hørt om... får håpe det er oppspinn for deres del. I så fall er det synd at det blir spredt falske rykter.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 18:51   #13
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har også hørt det. Enten er det tull, eller så er det reelt og pressen venter bare på rett timing for å slippe det. Jeg velger å ikke spekulere.

Dette tenker jeg også. Dog merkelig/påfallende at akkurat disse trådene slettes synes jeg. Andre rykter av typen får jo ofte florere.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 18:53   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Jeg hørte ryktet første gang 31.10, og har valgt å holde kjeft om at jeg har hørt det, fram til nå.

Jeg syns det er noe ordentlig dritt at slike rykter blir spredt, ikke fordi jeg er royalist av noe slag, men fordi det, kongelige priviligerte folk eller ei, så er det snakk om mennesker her. Mennesker med barn. Ryktespredning er en uting, uansett hvem ryktene spres om.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 18:57   #15
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Jeg hørte ryktet for første gang i går. Har vanskeligheter for å se for meg at det er sant.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 19:01   #16
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Det flommer over av rykter på Twitter. Et av de er at dette er en (usannsynlig lite sjarmerende) kampanje fra Westerdahls-studenter.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 19:02   #17
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Jeg har ikke hørt om dette i det hele tatt :ignorant: Ikke bryr det meg heller for å være helt ærlig.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 19:07   #18
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.786
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Første gang jeg hører om det her. Egentlig litt bra. Tenk hvis en tråd som dette slettes på FP? DA blir det zpezielt.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 19:12   #19
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Første gang jeg hører om det her. Egentlig litt bra. Tenk hvis en tråd som dette slettes på FP? DA blir det zpezielt.


Hørte det først her nå jeg og.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 19:18   #20
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.714
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Jeg så det på FB i går og ble litt sjokkert over at jeg har noen på vennekrets som bryr seg eller skriver om slikt. Jeg har ingen formening om det stemmer, men synes det er betenkelig at det sprer seg så fort. Noen har en agenda, tror jeg.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no