Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-13, 23:17   #981
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Det er egentlig ikke noe regle på hvor lang eller kort tid lagretten kan bruke, i praksis skal de kunne bruke så lang tid de vil.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv  
Gammel 21-05-13, 23:29   #982
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Etter mitt syn er det katastrofe om han ikke blir dømt. Svært, svært sjelden har vi mer tydelige og konkrete indisier enn i denne saken og blir han frifunnet vil det gjøre det så utrolig vanskelig for andre å anmelde i ettertid. Det er allerede en utbredt holdning at det ikke er vits å anmelde i overgrepssaker, det er trist om denne skal forsterkes.

Dette er et virkelig godt poeng. Det, og at ekteparet Øygard har tilpasset forklaringene sine til bevisene som er lagt fram i retten.

Jeg håper straffen og beløpet for oppreisning blir skjerpet!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 01:08   #983
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Jeg tror han blir dømt, men ikke for den første hendelsen - når hun var 13. I så fall blir han dømt mildere.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 08:23   #984
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Jeg tror han blir dømt, men ikke for den første hendelsen - når hun var 13. I så fall blir han dømt mildere.

Jeg håper du tar feil. Hvis dette blir utfallet, så tyder det på at de mener at Reidun & Rune snakker litt sant, og at jenta husker litt feil. Det ville virkelig være en underlig dom.
Men får bare vente og se.

Mrs. S er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 10:25   #985
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.314
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Uff, jeg får en litt dårlig følelse når jeg leser referat fra rettsbelæringen, om rimlig tvil og at det ikke nødvendigvis er slik at to mennesker som deler seng og dyne har sex.
Jeg håper inderlig juryen husker på at Øygard i skypemeldingene som den naturligste ting i verden, skriver/indikerer til jenta at han har ereksjon og ikke kan vise seg blant folk. Man snakker ikke sånn om man ikke har sex med vedkommende.

skyfri er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no