Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

En enslig mor som sliter med økonomien

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-12, 14:00   #341
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Lyspære

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Hvem gir ungen sin på 15 år så mye penger å sløse bort? Da er det fader meg noe galt med foreldrene. 6000,- er også horribelt mye. Men klart hun koser seg, når foreldrene er så dumme.

Episoden ligger forøvrig ute på nrk.no

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 16:21   #342
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Tusen takk, m^2. Da skal jeg se den i kveld.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-12, 14:48   #343
Annki
Englemamma
 
Annki sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.584
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Nei, det er ikke lite, men det er ikke bra mye heller, er det?

For meg (oss) er dette ganske mye penger.
Vi har vel rundt 15 000,- kr mindre i måneden og synes vel egentlig at vi har det ganske greit allikevel. 15 000,- ekstra i måneden ville ha gjort hverdagen vår ganske mye enklere!

__________________
1997 - 2009 - 2010 - 2013
Alltid elsket, aldri glemt...
Annki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-12, 18:19   #344
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

En hver inntekt finner sin utgift pleier jeg å si. Hadde jeg tjent f.eks. 200 000 mer enn i dag så hadde jeg kanskje skaffet meg en nyere bil, reist på en ekstra ferietur eller noe sånt.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-12, 18:26   #345
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Er virkelig 59.000,- netto for to voksne "bra mye" penger?

For meg er det ekstremt mye.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
enslig mor, fattig, hellstrøm

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no