Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Det hoper seg opp med rene klær

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-13, 16:00   #1
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det hoper seg opp med rene klær

Jeg setter meg selv i denne situasjonen gang etter gang. Tonnevis av rene klær ligger ubrettet. Jeg holder på å bli gal. Hver gang jeg når bunnen lover jeg meg selv at jeg aldri skal komme dit at jeg må stå i utallige timer å brette klær.
Men samtidig er det en grunn til at jeg kommer hit. Det er det jeg misliker aller mest av husarbeid og den vonde nakken min setter ikke pris på det. Jeg føler at alt annet er mer nødvendig og dermed bortprioriterer jeg å brette klær, spesielt i de periodene jeg er mye dårlig.

Det eneste rådet er vel å bite tennene sammen, brette klær og nok engang love seg selv at jeg må brette klærne så snart de er tørre.

Bare et lite hjertesukk fra meg.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no