Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #12

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-22, 08:22   #201
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.841
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Albertine Det høres skikkelig ekkelt ut. Håper polititiet finner utav det.

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 07-10-22, 11:03   #202
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Så ekkelt, Albertine. Håper politiet finner ut av det.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 07-10-22, 13:54   #203
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg har ei som jeg har gått i klasse med i 12 år, som også sier: Ho mamma sei... Bla har ho mamma sagt at ho ikke like kallenavnet vi har brukt i alle år, så dermed får vi ikke bruke det.

Kanskje det er samme dame? Hun er fra nord.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 07-10-22, 15:19   #204
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Kanskje det er samme dame? Hun er fra nord.

Hun er over 50 år, så jeg tror ikke det for var ikke hun du kjente noe yngre?

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 07-10-22, 15:36   #205
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Stemmer. Tror hun her er 40, ja. Mammas ord er lov.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 07-10-22, 22:29   #206
Stompa
50 &amp;amp; somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Jeg er i innspurten på arbeidskrav på studiet, og foreløpig er jeg 386 ord over ordgrensa - etter at jeg har lagt til 10 %.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 08-10-22, 14:43   #207
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Norwegian.

Sønn var i Alta og fisket i sommer. Fløy opp med fiskestang som spesialbagasje. På vei hjem var det ingen som kunne sjekke inn stangen. Han fikk sjekker inn koffert, men han som skulle sjekke inn stange dukket aldri opp, så stangen måtte bli med inn i flyet, for at de ikke skulle miste det. Fint og flott, i Alta fikk de lov til det. Så mellomlandet de i Oslo for å fly videre til Stavanger. Da skulle Norwegian ha betalt gebyr for å ta med stangen på 750 kr. Det har jeg klaget på, de kan jo ikke ta gebyr for en tjeneste de allerede har tatt betalt for, men ikke klarte å levere. Dette har i juni.

I går kom svaret. Har de lest klagen, lurer jeg på…

«Hei, Milfrid,

Takk for at du kontakter oss med ditt krav: zxxxxxx. Vi beklager sent svar og takker for tålmodigheten.

Vi beklager å høre om problemene som oppstod på flyplassen angående din bagasje.

I Podens billett var følgende inkludert:

1 x innsjekket bagasje
0 x håndbagasje (bagasjehylle)
1 x liten veske (under setet)
1 x fiskestang

Basert på dette kan vi bekrefte at gebyret for håndbagasje han ble belastet er i samsvar med våre vilkår og betingelser, og derfor kan vi ikke imøtekomme ditt krav om å refundere denne tilleggskostnaden.

Vi beklager ubeleilighetene som oppstod i forbindelse med denne reisen, men håper til tross for dette at vi vil få gleden av å ønske velkommen om bord igjen ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen/Best
Regards
Idiot
Customer Care»

Altså. De bekrefter at vi hadde fiskestang inkludert i billetten. Men det er i henhold til deres regler å ta gebyr for håndbagasje når man ender opp med å måtte ta den med som håndbaggasje - fordi de ikke har folk til å sjekke inn baggajsen.

Velkommen om bord igjen ved en senere anledning my ass.

Jeg har klaget på avslaget. Vel er det 750 små kroner det er snakk om, men ikke f om jeg gir meg på dette.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 09-10-22, 19:04   #208
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #12

I dag knaste det i glasskår da jeg gikk ut av døra. En stor vinflaske knust rett utenfor. Heldigvis rakk jeg å nappe tak i bikkja, ellers hadde det gått galt.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 09-10-22, 19:37   #209
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.449
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

I dag knaste det i glasskår da jeg gikk ut av døra. En stor vinflaske knust rett utenfor. Heldigvis rakk jeg å nappe tak i bikkja, ellers hadde det gått galt.

Så utrolig skummelt!!!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 09-10-22, 19:54   #210
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Storebror har plutselig blitt tenåring, og rebel, påstår han.

Problemet er at han rebeller jo bare hjemme.

Som i dag. Med å STÅ og spise middag.

:facepalm:

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 09-10-22, 21:10   #211
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Familie. Det er virkelig på godt og vondt. Jeg blir skikkelig frustrert når noen mener så mye om meg og mitt liv uten å leve et sammenlignbart liv. Ikke kommer det noe godt ut av å si fra heller.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv  
Gammel 10-10-22, 10:22   #212
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Så var det dags for neste episode av føljetongen "folk som kødder med oss". Det er tømming av matsøppel i dag, og vi satte som vanlig frem søppeldunken i går kveld. Men i dag tidlig, like før søppelbilen kom, oppdaget vi at den var satt tilbake igjen, og fylt helt opp med annen type søppel. Vi har låsbare dunker, så de har virkelig tatt seg bryet med å få opp den dunken og fylle den. Dette er altså så ekkelt!

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 10-10-22, 10:55   #213
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Familie. Det er virkelig på godt og vondt. Jeg blir skikkelig frustrert når noen mener så mye om meg og mitt liv uten å leve et sammenlignbart liv. Ikke kommer det noe godt ut av å si fra heller.



Vi hadde familieselskap i går. Det er jammen underlig hvordan folk kan være i nær slekt og allikevel så fundamentalt forskjellige.

Broren min og meg. Født i samme form, og allikevel er det helt utrolig at vi er søsken når man ser på oss i dag. Ikke noe galt med verken han eller meg, men det er morsomt å konstatere hvor store forskjellene har blitt.

Svigermor kom tre kvarter for seint og ble snurt over at vi hadde begynt å spise før hun kom. (På den annen side - det forklarer jo hvorfor jeg ofte sier at mannen min er født et kvarter for seint. Han har det fra et sted.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 10-10-22, 11:06   #214
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Norwegian.

Sønn var i Alta og fisket i sommer. Fløy opp med fiskestang som spesialbagasje. På vei hjem var det ingen som kunne sjekke inn stangen. Han fikk sjekker inn koffert, men han som skulle sjekke inn stange dukket aldri opp, så stangen måtte bli med inn i flyet, for at de ikke skulle miste det. Fint og flott, i Alta fikk de lov til det. Så mellomlandet de i Oslo for å fly videre til Stavanger. Da skulle Norwegian ha betalt gebyr for å ta med stangen på 750 kr. Det har jeg klaget på, de kan jo ikke ta gebyr for en tjeneste de allerede har tatt betalt for, men ikke klarte å levere. Dette har i juni.

I går kom svaret. Har de lest klagen, lurer jeg på…

«Hei, Milfrid,

Takk for at du kontakter oss med ditt krav: zxxxxxx. Vi beklager sent svar og takker for tålmodigheten.

Vi beklager å høre om problemene som oppstod på flyplassen angående din bagasje.

I Podens billett var følgende inkludert:

1 x innsjekket bagasje
0 x håndbagasje (bagasjehylle)
1 x liten veske (under setet)
1 x fiskestang

Basert på dette kan vi bekrefte at gebyret for håndbagasje han ble belastet er i samsvar med våre vilkår og betingelser, og derfor kan vi ikke imøtekomme ditt krav om å refundere denne tilleggskostnaden.

Vi beklager ubeleilighetene som oppstod i forbindelse med denne reisen, men håper til tross for dette at vi vil få gleden av å ønske velkommen om bord igjen ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen/Best
Regards
Idiot
Customer Care»

Altså. De bekrefter at vi hadde fiskestang inkludert i billetten. Men det er i henhold til deres regler å ta gebyr for håndbagasje når man ender opp med å måtte ta den med som håndbaggasje - fordi de ikke har folk til å sjekke inn baggajsen.

Velkommen om bord igjen ved en senere anledning my ass.

Jeg har klaget på avslaget. Vel er det 750 små kroner det er snakk om, men ikke f om jeg gir meg på dette.

Mon om de avslår alle krav som default og håper folk aksepterer svaret. det hjelper uansett tydeligvis å true med forbrukerombudet og TV2 dreper deg og si at man ikke gir seg, og at de bare kan glemme å vete et halvt år til før de svarer.

«Hej Milfrid,

Tak for dit svar.

Vi kan bekræfte at vi har refunderet den ekstra udgift på 790 NOK. Beløbet vil blive tilbageført til samme betalingsmiddel som blev brugt ved bestilling. Tillad venligst op til 7 dage før beløbet er på kontoen.

Vi beklager de problemer dette har medført, men håber til trods for dette at vi vil få glæden af at ønske velkommen om bord igen ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen/Best
Regards
Ikke like dum nå
Customer Care

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 10-10-22, 11:10   #215
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Bra de tilbakeførte beløpet, Milfrid!

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 10-10-22, 11:12   #216
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Mon om de avslår alle krav som default og håper folk aksepterer svaret. det hjelper uansett tydeligvis å true med forbrukerombudet og TV2 dreper deg og si at man ikke gir seg,

Ikke rart de betaler når man truer med at TV2 skal drepe de .

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 10-10-22, 11:14   #217
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Ikke rart de betaler når man truer med at TV2 skal drepe de .

Det er jo ofte sånn TV2 Hjelper deg funker for dem man går løs på.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 10-10-22, 12:03   #218
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Så var det dags for neste episode av føljetongen "folk som kødder med oss". Det er tømming av matsøppel i dag, og vi satte som vanlig frem søppeldunken i går kveld. Men i dag tidlig, like før søppelbilen kom, oppdaget vi at den var satt tilbake igjen, og fylt helt opp med annen type søppel. Vi har låsbare dunker, så de har virkelig tatt seg bryet med å få opp den dunken og fylle den. Dette er altså så ekkelt!

Fy, så guffent!
Gir dere politiet beskjed?

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv  
Gammel 10-10-22, 12:10   #219
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Fy, så guffent!
Gir dere politiet beskjed?

Ja, men vi har ikke anmeldt det, kun tyveri av nummerskiltene. Skal ut og hente nye i dag, spent på om vi får beholde dem. Men nå skal jeg sette meg inn i kameraene jeg har kjøpt, håper de fanger tyven på film.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 10-10-22, 12:37   #220
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Verdensdagen for psykisk helse, meg i rævva. Det oppfordres til å snakke om det, søke hjelp i tide og alt det riktige. Men hva skjer egentlig? Det hjelper ikke å be om hjelp, søke støtte og prøve å ta tak fordi hjelpen finnes ikke!.

I kø, uke sju, på noe som betegnes som akutt.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no