Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-10, 13:29   #61
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Det jeg reagerer på, og mange med meg, er vel at du har skrevet under på noe du ikke vet hva er. Det handler ikke om å henge deg ut som kronidiot (som du selv definerer deg som), men mer en interesse rundt dette. Et opprop eller en underskriftskampanje er hvertfall for meg en big deal og jeg setter aldri navnet mitt på noe jeg ikke vet at jeg kan stå inne for.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:29   #62
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Ba ikke du meg om å være saklig litt lenger opp her? Da burde du gå foran med et godt eksempel selv - som et minstekrav.

Det var et rimelig spørsmål, da. Jeg synes også det var interessant å høre at du hverken var sikker på om det som står der er sant (som du jo spurte om i hovedinnlegget) eller var sikker på hva som egentlig står der, før du valgte å skrive under.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:30   #63
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Ja, jeg lurer faktisk på om du pleier å gjøre det. Ja, egentlig om andre pleier å gjøre det også.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:31   #64
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nei, jeg tror egentlig det var et års tid siden, og dermed er det antagelig et par år.

Jeg tror det var sommer - mener jeg leste det på terrassen?

Det ligg link til fleire saker under linken Aktuelle saker på nettsida. Kanskje det er ei av dei historiene?
http://www.hjertebarn.org/aktuelle_saker.htm

Triste saker, sjølvsagt, men dei virkar veldig opptatt av å ta legane ved Rikshospitalet. Syns den andre foreninga virkar langt meir seriøs.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:31   #65
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Jeg skjønner ikke helt hva som får folk til å legge ut en sånn historie på den måten, og om den ikke er sann så skjønner jeg ikke helt hvordan man kommer på å dikte opp en sånn historie. Jeg hadde iallefall ikke hatt fantasi nok.

I vår familie er vi ikke veldig fornøyd med behandlingen min far har fått i sitt møte med helsevesenet, men det kunne ikke falle meg inn å lage en facebookside om dette og iallefall ikke navngi leger.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:32   #66
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det jeg reagerer på, og mange med meg, er vel at du har skrevet under på noe du ikke vet hva er. Det handler ikke om å henge deg ut som kronidiot (som du selv definerer deg som), men mer en interesse rundt dette. Et opprop eller en underskriftskampanje er hvertfall for meg en big deal og jeg setter aldri navnet mitt på noe jeg ikke vet at jeg kan stå inne for.

Jeg kan faktisk stå inne for at jeg har stor sympati for foreldre som lider i forhold til barna sine, for desperate foreldre som står alene og føler seg maktesløse i forhold til helsevesenet. De vil jeg vise min støtte til. Og hvis det viser seg at det de har skrevet på siden sin er usant, så er det vel strengt tatt ikke jeg som er synderen.

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:33   #67
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Det ligg link til fleire saker under linken Aktuelle saker på nettsida. Kanskje det er ei av dei historiene?
http://www.hjertebarn.org/aktuelle_saker.htm

Triste saker, sjølvsagt, men dei virkar veldig opptatt av å ta legane ved Rikshospitalet. Syns den andre foreninga virkar langt meir seriøs.

Nei, de ville nok IKKE lenket til den artikkelen. Det var en kritisk gjennomgang av historien og aktivitetene til foreningen.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:34   #68
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg skjønner ikke helt hva som får folk til å legge ut en sånn historie på den måten, og om den ikke er sann så skjønner jeg ikke helt hvordan man kommer på å dikte opp en sånn historie. Jeg hadde iallefall ikke hatt fantasi nok.

Jeg tror ikke det er diktet opp (jeg vet ikke, men jeg tror ikke det), men jeg har ingen problemer med å tenke meg at man i fortvilelse og desperasjon kan komme veldig på kant med dem man opplever som maktpersoner som motarbeider en, og at det kan være psykologisk lettere å tro at de motarbeider med vilje fordi de er onde enn at de gjør sitt beste, og at det bare rett og slett ikke er nok.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:34   #69
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Nei, men du har da støttet mennesker som henger ut navngitte leger som drapsmenn. :gjentar meg selv:

Jeg har også stor sympati for mennesker som føler seg motarbeidet av hvem-det-måtte-være, spesielt i en så sårbar situasjon som det blir beskrevet her. Det betyr ikke at jeg uten videre støtter heksejakten.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:35   #70
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, jeg lurer faktisk på om du pleier å gjøre det. Ja, egentlig om andre pleier å gjøre det også.


Hva jeg pleier å gjøre eller ikke er jeg ikke så veldig interessert i å fortelle deg noe som helst om, og hva andre gjør får du nesten undersøke med de.

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:36   #71
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Jeg tror nok ikke hele historien er diktet opp. Jeg tror det er en historie som er svært farget av desperate og fortvilte foreldre i sin kamp på å redde sin syke gutt. Og da blir man kanskje desperat? Nekter å tro at det ikke er mer å gjøre? Og det er vel kanskje fort gjort å bli mistenksom til både leger og helsevesen generelt?

jeg vet ikke jeg altså.. Syns hele saken er trist.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:37   #72
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg tror ikke det er diktet opp (jeg vet ikke, men jeg tror ikke det), men jeg har ingen problemer med å tenke meg at man i fortvilelse og desperasjon kan komme veldig på kant med dem man opplever som maktpersoner som motarbeider en, og at det kan være psykologisk lettere å tro at de motarbeider med vilje fordi de er onde enn at de gjør sitt beste, og at det bare rett og slett ikke er nok.

Og der sa skilpadda det før meg.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:38   #73
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Nei, det velger du selvsagt selv. Men jeg syns vel ikke det var usaklig å spørre.


Jeg blir helt satt ut av at du faktisk syns dette er en grei ting å gjøre, men ser at du ser annerledes på det.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:40   #74
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Adresseavisa har skrive om denne saka også, så Jonas eksisterer nok. Og diagnosen stemmer også. Spørsmålet er om det stemmer at legane har dikta opp brev frå sjukehuset i Boston og bevisst gått inn for at Jonas skulle dø framfor å få hjelp i utlandet.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:41   #75
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Ble ikke dette litt vel mye "la oss fortelle deg hvor utrolig dumt det du gjorde var"? Alle vi andre som aldri ville gjort noe slikt uten å tenke oss lenge og vel om, før vi tok en velbalansert avgjørelse basert utelukkende på fornuft og rasjonalitet, selvsagt med hensynet til alle involverte parter i bakhodet?

Jeg skriver ikke under på slike ting - nettopp fordi jeg ikke vet hva sannhetsgehalten i det er. Alle slike situasjoner er uendelig triste og vanskelige for de involverte, og jeg har selv sett oppegående mennesker komme med helt absurde påstander basert i redsel og sorg. Hva som enn er tilfellet med den vesle gutten og foreldrene hans, håper jeg at det går bra. Og at foreldrene en dag innser urimeligheten i å henge ut enkeltpersoner på nett.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:43   #76
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Adresseavisa har skrive om denne saka også, så Jonas eksisterer nok. Og diagnosen stemmer også. Spørsmålet er om det stemmer at legane har dikta opp brev frå sjukehuset i Boston og bevisst gått inn for at Jonas skulle dø framfor å få hjelp i utlandet.

Kanskje de er desperate, ja, men det er utenfor min fatteevne (som tilsynelatende ikke spenner så veldig vidt) at noen kan finne på noe sånt. Det hjelper jo ikke på guttens helse.

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:43   #77
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det jeg reagerer på, og mange med meg, er vel at du har skrevet under på noe du ikke vet hva er. Det handler ikke om å henge deg ut som kronidiot (som du selv definerer deg som), men mer en interesse rundt dette. Et opprop eller en underskriftskampanje er hvertfall for meg en big deal og jeg setter aldri navnet mitt på noe jeg ikke vet at jeg kan stå inne for.

Nettopp.

Jeg skjønner at Fruktflua ville vi skulle diskutere om vi trodde saken var sann eller ikke, men så ble det i samme slengen et tema hvorvidt man skriver under på slike opprop, og sånn er de nå en gang. Det handler ikke om å lage god underholdning, som Fruktflua skriver i et innlegg her, men om at det kan være tilknyttede tema som også er interessante.

Og forøvrig reagerer jeg fortsatt veldig på at man skriver under på opprop med noe annet enn sitt eget fulle navn.

bina er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:44   #78
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Uansett, det virker som gutten har fått dra til Boston, så da er vel alt som kan gjøres gjort?

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:45   #79
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Kanskje de er desperate, ja, men det er utenfor min fatteevne (som tilsynelatende ikke spenner så veldig vidt) at noen kan finne på noe sånt. Det hjelper jo ikke på guttens helse.

Jeg syns ikke det er rart i det hele tatt at desperate foreldre mister gangsynet.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:45   #80
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Det minnar jo litt om Kristina-saka her i Bergen. Der legane kom i ei voldsom konflikt med faren då dei ville koble fra respiratoren.
I den saka blei det nok gjort feil fra begge sider. Såvidt eg hugsar endte det tilslutt med at direktøren i Helse-Bergen gjekk av. Rein medisinsk hadde nok legane rett, og det har dei kanskje i Jonas-saka også. Spørsmålet er korleis fakta har blitt formidla til foreldra. Foreldra er i ein fryktelig sårbar situasjon når dei er i ferd med å miste eit barn, og då gjeld det å trø varsomt.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no