Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor stor seng har du/dere?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hvor stor seng har du/dere?
75 cm 0 0%
90 cm 0 0%
120 cm 5 2,20%
150 cm 61 26,87%
180 cm 126 55,51%
Større enn 180 cm 12 5,29%
Det har ikke du noe med/dustepoll. 1 0,44%
140 cm 5 2,20%
160 cm 21 9,25%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 227. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-10, 17:26   #21
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor stor seng har du/dere?

140 cm, er maks jeg fikk plass til på mitt nye soverom. Men, det holder da til skrotten min.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:27   #22
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor stor seng har du/dere?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg syntes ikke 140 cm er for lite så lenge det ikke er barn oppi tillegg. Men jeg har dobbeldyne og antar at det virker litt romsligere da.

Det går helt fint så lenge mannen holder seg på sin side ... Når han ligger snorkende midt i senga og samtidig vendt mot meg, da har jeg ikke så store valgmuligheter når det kommer til liggestilling. :liker ikke vind i ansiktet: Vi hadde 120 før uten at jeg syntes det var så trangt, men det var visst før mannen begynte å snorke. Jeg priser meg lykkelig at vi ikke må dele dyne også - han hadde antakelig knabba hele.

Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:31   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stor seng har du/dere?

180 x 200, ville aldri hatt mindre. Men så har vi ofte eldste i senga og regner med å ha minsten i senga etterhvert også. Men jeg ville hatt den størrelsen uansett. Herlig.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:32   #24
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor stor seng har du/dere?

180! For tiden har vi 2 unger i senga hver natt så da skulle den helst vært enda større..

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:34   #25
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor stor seng har du/dere?

150, men ønsker meg 180 selv om det da blir trangt på soverommet.

I sommer var på hotell som hadde en seng som ihvertfall var 200, og det var deilig det.
Men nå hater jeg å sove oppå noen da.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:37   #26
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor stor seng har du/dere?

150. Alt for lite og eg hater igrunn heile senga. Men me har ikkje plass til noko større, så då så.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:38   #27
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor stor seng har du/dere?

180. Orker ikke mindre.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:38   #28
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor stor seng har du/dere?

Vi har 160 cm. Der sover jeg, mannen og lillesøs.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:43   #29
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor stor seng har du/dere?

180x200 har vi. Jeg kunne gjerne hatt en som var enda større. Jeg liker aller best å ligge alene i sengen, men det er sjelden jeg opplever det.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:45   #30
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor stor seng har du/dere?

160 cm. Altfor liten når to unger tidvis havner oppi senga. Den skal byttes ut med en 180 cm. eller 200 cm, mest sannsynlig det første.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:45   #31
Tuttan
Superaktiv
 
Tuttan sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
Innlegg: 374
Tuttan er litt kulTuttan er litt kul
Standard

Sv: Hvor stor seng har du/dere?

Me har 150 cm. Kvifor det er slik? Ja sei d du... Eg hadde med meg senga inni forholdet Den passar oss egentlig godt.

__________________
Mamma til storebror-juni-02, primadonna-feb 06,lisje dropset -okt 07

Just dance
Tuttan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:49   #32
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stor seng har du/dere?

180/200. Vi starter med å ligge i midten - men snur oss rygg mot rygg og ligger på hver ende omtrent til slutt.

Deilig med bred seng. Skulle gjerne ha hatt seng fra vegg til vegg i bredden jeg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:52   #33
Hilda
Sugaraddict!
 
Hilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Innlegg: 852
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Sv: Hvor stor seng har du/dere?

Ikke stor nåkk, og ikke god nåkk.
Kan kanpt kalles en seng, men den er 150,

__________________
Terroristen 25.03.09

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:53   #34
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor stor seng har du/dere?

Hvor får man tak i senger som er bredere enn 180 cm? Spesiallaget?

Jeg har 180 cm, og kunne ikke hatt noe mindre.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:56   #35
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor stor seng har du/dere?

Vi hadde 180 i mange år, men da vi pusset opp soverommet for et par år siden gikk vi ned til 150, og er egentlig veldig fornøyd med det.
Men da vi kjøpte ny seng fant plutselig frøkna som da var rundt 4 år at det gikk an å sove i vår seng, det var nytt for oss så det hender det er litt trangt. Og nå kommer det jo snart en til, er spent på hvordan han foretrekker å tilbringe nettene.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:59   #36
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor stor seng har du/dere?

140. Har for lite soverom til noe større.
Kunne tenkt meg 160 om vi flytter til et sted med større rom.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:59   #37
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stor seng har du/dere?

Med 6 personer i senga må den være større enn 180 i hvert fall.

:grouphug:

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 18:02   #38
Tranquil
Erfaren
 
Tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 912
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Sv: Hvor stor seng har du/dere?

150, men drømmer om større seng, men da må vi vel bygge på soverommet først....

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 18:02   #39
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor stor seng har du/dere?

180/200, hadde ikke fikset noe mindre.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 18:14   #40
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor stor seng har du/dere?

Vi har 150 cm. Kjøpte akkurat ny og angrer allerede på at vi ikke oppgraderte til en litt større.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no