Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gjøre-sammen-gave til to venninner?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-09, 09:18   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gjøre-sammen-gave til to venninner?

Vi er tre venninner som fremdeles driver og kjøper gaver til hverandre. Det er veldig koselig.
De siste årene har jeg kjøpt opplevelser vi kan ha sammen, fordi vi svært sjelden får tiden til å møtes alle tre. Jeg vil gjerne fortsette denne trenden, men trenger hjelp til å komme på noe hyggelig vi kan gjøre, men som ikke koster all verden, for budsjettet mitt er veldig stramt.
Jeg ser for meg maks 250 kr pr hode, altså 750 kr samlet for oss alle tre.

Pøs på meed ideer!

Vi har tidligere vært på teater og vært ute og spist. Teater blir nok for dyrt i år.

Også er jeg ikke flinkest til å finne ut hva som foregår i Trondheim. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne å lete. Billettservice er jo greit nok, men jeg liker lit tmer smale, rare saker, og jeg vet ikke hvor jeg finner det. Anyone?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 10:30   #2
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjøre-sammen-gave til to venninner?

Fin gave.

Her er ei hjemmeside med noen tips, men det var det meste for 2009 som lå ut nå.
http://www.citymanager.no/default.aspx

Jeg tenkte på å ta Nabotoget til Åre.
Men det er nok litt dyrere enn 250 kr. Koster vel en 3-400 t/r. Men det kan jo gis som et gavekort på tog liksom, og så betaler man resterende selv og?

Evt togtur/biltur til Røros.

Kino er litt kjedelig eller?
Men kino og en øl med deg må jo være en nuuudelig gave.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 10:34   #3
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjøre-sammen-gave til to venninner?

Avant Garden? http://www.avantgarden.no/index.php?...=0&groupid=310

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 10:54   #4
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjøre-sammen-gave til to venninner?

Går dere på ski? Det er fullmåne fredag 15. januar og søndag 14. februar, og det KAN jo klaffe med klarvær også. Da kan du invitere dem på måneskinnstur i Bymarka f. eks lørdag 16. januar eller 13 februar, og stille med god mat og drikke. Tenk så koselig det hadde vært hvis du får lånt noe reinskinn el. , ordnet med bål og sånt. Kakao med rom er forresten veldig godt.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 11:05   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjøre-sammen-gave til to venninner?

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Går dere på ski?

osv
Jeg går ikke på ski.
Mulig jeg må gjøre det noen ganger i vinter for å lure Poden til å tro at det er slikt man gjør.



Sitat:

Det er fullmåne fredag 15. januar og søndag 14. februar, og det KAN jo klaffe med klarvær også. Da kan du invitere dem på måneskinnstur i Bymarka f. eks lørdag 16. januar eller 13 februar, og stille med god mat og drikke. Tenk så koselig det hadde vært hvis du får lånt noe reinskinn el. , ordnet med bål og sånt. Kakao med rom er forresten veldig godt.

Men ellers var jo deler av dette helt genialt... Tur i marka til klargjort sted med bålplass og varm drikke med noe godt i, noe god turmat...
Skal tenke litt på den og se om jeg kan utvikle ideen litt.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 11:06   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjøre-sammen-gave til to venninner?

Nessi: Toget frister også. Dra et sted. Men da går det jo gjerne mer penger når man har kommet dit man skal. Det er ikke alle som syns toget tur/retur et eller annet sted holder som opplevelse i seg selv.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 11:06   #7
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjøre-sammen-gave til to venninner?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

osv
Jeg går ikke på ski.
Mulig jeg må gjøre det noen ganger i vinter for å lure Poden til å tro at det er slikt man gjør.





Men ellers var jo deler av dette helt genialt... Tur i marka til klargjort sted med bålplass og varm drikke med noe godt i, noe god turmat...
Skal tenke litt på den og se om jeg kan utvikle ideen litt.

Det finnes jo stedet man kommer seg uten ski også. Ved Lianvannet, for eksempel.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 11:12   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjøre-sammen-gave til to venninner?

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Det finnes jo stedet man kommer seg uten ski også. Ved Lianvannet, for eksempel.

Ja, det er det jeg mener. Det er mange ting i "den løypa" vi kan gjøre.
Jeg har en plan om å isfiske litt i vinter. Jeg kan ta med meg Frøken Drakter og Frøken Fjong på det. De kommer til å hate og elske meg for det. :thats what friends are for: (De trives ute og rundt et bål, altså. jeg gjør ikke ting for å være slemme med dem. )

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no