Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Liker du 7-armet lysestake?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hva syns du om 7 armet lysestake
Ja, det hører julen til 62 34,25%
Avhengig av type 65 35,91%
Nei, ikke fint uansett 52 28,73%
Dustepoll 2 1,10%
Deltakere: 181. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-08, 18:38   #101
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liker du 7-armet lysestake?

[quote=Divine;1332487]

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Fikser ikke "Opp-og-ned-lys".

Hva er "opp-og-ned-lys"?

Det skjødesløse personer bruker når de brenner sitt lys i begge ender.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 18:46   #102
Trolljenta25
Erfaren
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 896
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Liker du 7-armet lysestake?

Nei, de liker jeg ikke. Har aldri sett en jeg liker, og det kommer aldri inn i mitt hus. Julestjerner og andre lys i vinduene synes jeg er fint.

I Amerika er det veldig vanlig med lys i vinduene, men ikke flerarmede staker, det ser man svært sjelden. Det som derimot er vanlig er å ha et lys i hvert vindu i julen, altså en enarmet stake. Det synes jeg er veldig pent.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 20:49   #103
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Liker du 7-armet lysestake?

Nei. Har aldri hatt, skal aldri ha.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 22:40   #104
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Liker du 7 armet lysestake?

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

For meg er dette noe av det jeg setter mest pris på ved adventstiden. Her er det lys i alle vinduer.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 01:19   #105
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du 7-armet lysestake?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg synes hvertfall at folk som har mer enn én av disse lysestakene burde være forpliktet til å plassere dem symmetrisk, sett utenfra.

Ja! Og de som har stjerner kan vel henge de opp MIDT i vinduet eller to på hver sin side for noe - jeg blir sprø av ting som henger halvt om halvt, og gjerne skjeivt i tillegg. Jeg er jo på millimeteren for hvor rett det skal henge i vinduet da!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 07:32   #106
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Liker du 7-armet lysestake?

Akkurat nå liker jeg det ikke, for alle 7 pærene var svartbomba idag...så nå har jeg armatur, men ingen lys

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no