Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Liker du 7-armet lysestake?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hva syns du om 7 armet lysestake
Ja, det hører julen til 62 34,25%
Avhengig av type 65 35,91%
Nei, ikke fint uansett 52 28,73%
Dustepoll 2 1,10%
Deltakere: 181. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-08, 18:01   #21
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.735
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du 7 armet lysestake?

Om jeg liker dem er vel en sak, men jeg har en i kjøkkenvinduet. Det er tradisjonen som gjør at jeg finner dem frem. Jeg hater den ikke, men kan vel styre min begeistring, egentlig. Hva andre har i vinduene er jeg ikke så opptatt av. I stua har jeg fine julekuler som lyser flott, de liker jeg bedre.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 18:05   #22
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liker du 7 armet lysestake?

Om de passer inn med resten av dekoret, så synes jeg det er fint.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 18:24   #23
Labolina
Superduperaktiv
 
Labolina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 709
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Sv: Liker du 7 armet lysestake?

Ja.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 18:32   #24
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du 7 armet lysestake?

Synes det kan være fint.
Jeg har en som jeg er ganske fornøyd med og i år har jeg tenkt å huske å kjøpe lyspærer til den eldgamle jeg har arvet.
Den er fin den

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 18:36   #25
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du 7 armet lysestake?

Det er så fint atte.. blir så koselig med en gang.
Vi har to av den første, en i rød og en i naturhvit, og en som er mye lik nr. 2 bare at den er sort.
Den sorte skal stå i et vindu i stua.
En av de furu-stakene skal stå i kjøkkenviduet.
Gleder meg til å finne det frem i helgen.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 18:45   #26
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Liker du 7 armet lysestake?

__________________
"Minne kan gjera det småe stort"
Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 18:53   #27
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du 7 armet lysestake?

Jeg svarte "avhengig av type".
Det ser koselig ut, spesielt utenfra.
Jeg er såpass lite opplyst at jeg faktisk aldri har koblet det til Hanukkah i det hele tatt, all den tid det har vært en adventstradisjon i alle år i min omgangskrets.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 18:57   #28
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du 7 armet lysestake?

Opprinnelig lagt inn av kzy75, her.

Hva synes du om 7 armete lysestaker, slike som finnes i de fleste hjem.

Jeg klarer ikke å like slike selv om jeg prøver, regner med at jeg har mange i mot meg, men vil gjerne vite hva du mener.

Jeg legger ved bilder av noen eksempler. Poll kommer.

Nei. Jeg er ikke vant med slike staker hjemmefra og jeg har enda ikke sett noen jeg liker av den typen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 19:02   #29
Solblomst
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Liker du 7 armet lysestake?

Det var en lang periode jeg ikke likte de. Jeg tok den frem igjen i fjor på kjøkkenet fordi den passet så godt til julegardinene. Jeg synes det ble så hjemmekoselig, men jeg kunne aldri falt meg inn å ha den i stuevinduene.

  Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 19:02   #30
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Liker du 7 armet lysestake?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg svarte "avhengig av type".
Det ser koselig ut, spesielt utenfra.
Jeg er såpass lite opplyst at jeg faktisk aldri har koblet det til Hanukkah i det hele tatt, all den tid det har vært en adventstradisjon i alle år i min omgangskrets.

Som jeg skulle sagt det selv.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 19:05   #31
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du 7 armet lysestake?

Det kommer veldig an på type. For meg er det en del av jula.

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 19:24   #32
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du 7 armet lysestake?

Nei ikke særlig fint.
Har ingen slike lysestaker.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 19:56   #33
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du 7 armet lysestake?

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Dersom en feirer Hannukah er det fint, jeg er ikke jødisk og ser ikke hva det har med advent å gjøre.

Men i den jødiske tradisjonen tenner man da 8 + 1 lys, gjør man ikke?


Selv synes jeg ikke syvarmede lysestaker er direkte schtilig, men jeg har en (som den rød på bildet), og setter den frem hver jul. Lys er kos!

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 19:59   #34
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Liker du 7 armet lysestake?

Jeg syns strengt tatt ikke at det er spesielt pent, sånn interiørmessig, men for meg hører de advent og julen til.

  Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 20:03   #35
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du 7 armet lysestake?

Sett utenfra er det jo veldig koselig. Siden min er helt hvit, akkurat som alt det andre interiøret mitt, skiller den seg ikke noe særlig ut innenfra .

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 20:25   #36
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du 7 armet lysestake?

Jeg liker ikke alle, men noen er fine i adventstiden. Og jeg synes det er koselig å se lys i vinduene når jeg går tur i desember.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 20:27   #37
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du 7 armet lysestake?

Jeg er helt blottet for evnen til å se om noe er fint eller ikke fint hjemme. Jeg er overhodet ikke opptatt av hus og hjem.

Jeg kunne hatt en slik i vinduet, hvis jeg hadde hatt en.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 20:32   #38
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du 7 armet lysestake?

Jeg liker dem og har to stykker som skal frem på søndag.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 20:32   #39
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Liker du 7 armet lysestake?

Vi har alltid en slik lysestake i stuevinduet i advendtstiden (og stjerne i kjøkkenvinduet).

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 20:35   #40
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du 7 armet lysestake?

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

Mannen hadde amrikanere på besøk på jobben i adventstiden i fjor.
De var lettere sjokkert fordi de viste ikke at det var såååå mange jøder i Norge.


Veldig enig med Maz.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no