Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Baker dere mye til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-08, 08:14   #21
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Baker dere mye til jul

Jeg synes at det er kjempeartig å bake, så ja - en del julebakst blir det (og dertil mye fuglemat utpå nyåret). Jeg baker alltid lefser sammen med svigermor. Ungene synes at det er artig å være med å bake småkaker inkl pepperkaker. Ellers så baker jeg alltid rundstykker og ekstra gode brød til jul

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 08:23   #22
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Baker dere mye til jul

Ikke så veldig mye. Ca. én sort.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 08:33   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baker dere mye til jul

Ja. Altfor mye, mannen klager. Lager ikke alle de tradisjonelle. Colakaker, pepperkaker, kakemenn, snop osv.

Pepperkakehus har jeg aldri laget og kommer aldri til å lage, tror jeg. Jeg prøvde å sette opp et ferdig hus i fjor, med det resultat at jeg brant av meg halve fingeren og endte opp med å kaste hele huset i veggen så hele kjøkkenet var dekket av pepperkakebiter. Aldri mer!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 08:35   #24
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baker dere mye til jul

@Iset: Nesten helt på siden - vet du om Ikea i Stvgr har fått inn kakemanndeigen? (Var det ikke du som kjøpte denne? De hadde den ikke i Oslo i fjor, ser du - og jeg kunne tenke meg å slippe å lage deig selv.)

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 08:39   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baker dere mye til jul

Den deigen er så fantastisk. Jeg vet ikke om de har fått den inn enda, men jeg tenkte meg dit i helgen, så da kan jeg sjekke.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 05-11-08 kl 09:51.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 08:44   #26
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Baker dere mye til jul

Tja, litt. Ikke så veldig mye, og det er ikke sånn at vi må ha det ene og det andre. Vi baker det vi får lyst på. Pepperkaker baker vi alltid. Utenom det varierer det litt. En ganske viktig del av det å ha fri sammen, er for oss å ha tid til god mat og også litt kaker og slikt.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 08:48   #27
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baker dere mye til jul

@Iset: Ja, gjør det! Jeg importerer mine foreldre om et par uker og da er planen at de kan ta med seg deig til meg.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 08:48   #28
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baker dere mye til jul

Jeg baker peppernøtter, pepperkaker (inkludert pepperkakehus), kokosmakroner og sandnøtter. Da er det jul for meg. Både kokosmakronene og sandnøttene er laget på en-to-tre, så det er ikke mye stress. Pepperkaker og peppernøtter må planlegges litt mer, for der skal deigen stå og hvile noen dager før den bakes ut. Og siden jeg ikke er noe planleggingsmenneske så blir det laget litt sånn panikkartet rett før jul. Men ikke i år, da har jeg lagt inn både pepperkakebaking og pepperkakehuspynting inn som aktiviteter i adventskalenderen.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 08:52   #29
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baker dere mye til jul

Nei, jeg baker ikke mye. Min stemor derimot hun er god til å bak og hvert år sender hun meg to typer lefse, kransekake og noen deilige kjeks. Vips så er jula i boks.
Pepperkaker og pepperkakehus baker vi alltid, og det sammen med Skilpaddefamilien. Det er en hyggelig tradisjon.
I år har jeg som Adrienne tenkt å legge noe baking inn som aktivitet i adventskalenderen. :lur:

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 08:57   #30
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baker dere mye til jul

Ahh, jeg hadde glemt lefser. Mannen har fått seg steketakke og driver og tester ut ulike lefseoppskrifter, så det blir garantert lefser til jul. Men så lenge jeg slipper å bake så er jeg happy.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 09:04   #31
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Baker dere mye til jul

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Tja, litt. Ikke så veldig mye, og det er ikke sånn at vi må ha det ene og det andre. Vi baker det vi får lyst på. Pepperkaker baker vi alltid. Utenom det varierer det litt. En ganske viktig del av det å ha fri sammen, er for oss å ha tid til god mat og også litt kaker og slikt.

Apropos pepperkakehus, har vi fram til nå satt sammen ferdigpakke og pyntet. Ja, bortsett fra det året jeg festet et halvt tak til armen min med smeltet sukker. Au! I år skal det visstnok lages et Mummihus.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 09:26   #32
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Baker dere mye til jul

Må vel bake litt, men det blir ikke spist i stor grad, så tror jeg nøyer meg med kolakaker, tyske skiver, pepperkaker (det finnes jo ikke godt på en prikk) og så baker jeg litt god gjærbakst. Lurer på om jeg skal driste meg på en Dajmkake også.
Vi skal sikkert feire jul hos min mor, så det meste blir tatt med dit.
Så har me juksa lite, og pynter ferdig pepperkakehus - dvs limer det sammen selv, og ungene pynter det.

  Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 09:28   #33
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baker dere mye til jul

Nei, vi baker ikke mye. Det blir ikke spist så mye småkaker av husets beboere, så det blir mest for å ha i bokser til gjester som kommer. Det er hyggelig å bake med ungene da, så det gjør vi og da blir det gjerne pepperkaker, sandkaker, krumkaker og cookies.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 09:33   #34
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Baker dere mye til jul

Har sett at Ikea i Åsane har fått inn pepperkake deigen i alle fall.

Sammen med masse anna snop.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 09:36   #35
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baker dere mye til jul

For å svare på spørsmålet i tråden så lager vi ikke så mye. Mannen lager en julekake som prøver å forgifte atmosfæren i 2 måneder før jul (den dynkes med cognac). Ellers lager han marsipan og diverse marsipankonfekt. Vi lager også pepperkakehus (eller rettere sagt pepperkakeoljeplattform, pepperkakerådhus, pepperkakeHolmenkollen, pepperkakestavkirke, pepperkakedomkirke osv. - jeg er usikker på hva arkitekten i meg vil pønske ut i år ), kakemenn og pepperkaker. Vi er lykkelige hvis vi slipper å lage deigene selv.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 09:49   #36
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baker dere mye til jul

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

For å svare på spørsmålet i tråden så lager vi ikke så mye. Mannen lager en julekake som prøver å forgifte atmosfæren i 2 måneder før jul (den dynkes med cognac).

Sukat.

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Vi lager også pepperkakehus (eller rettere sagt pepperkakeoljeplattform, pepperkakerådhus, pepperkakeHolmenkollen, pepperkakestavkirke, pepperkakedomkirke osv. - jeg er usikker på hva arkitekten i meg vil pønske ut i år )

Fantastisk. Jeg har slike planer hvert år, men så langt har jeg aldri klart/giddet/husket å gjennomføre dem. Jeg har planer om å lage en landsby eller noe, på skjenken her. Men etter pepperkakehuset-fadesen i fjor tror jeg kanskje jeg skal la være eller overlate det til noen andre.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 09:52   #37
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Baker dere mye til jul

baker ikke mye nei, ret og slett fordi det ikke blir spist. Pepperkakehus og julemenn. Prøver å lage ei kake og litt gjerbakst i steden.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 09:52   #38
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baker dere mye til jul

Sukat er godt! :vurderer Facebook-gruppe:

Jeg baker lite. Stort sett bare colakaker. Fjortenåringen maser om colakaker hele året, så han blir helt i ekstase når jeg baker. Eller rettere sagt, VAR i ekstase, helt til han var med og bakte i fjor og så ingrediensene. Da utbrøt han: ANOREKSI - NÅ!!

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 09:52   #39
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baker dere mye til jul

Mannen og Vesla baker pepperkaker og lager pepperkakehus. (Jeg bistår med kjevling og smaking)

Jeg baker kokosmakroner og knekk-kaker (himmelske havreflarn-aktige kaker). Også får jeg krumkaker og ofte sjokoladekjeks også av mamma. Av og til får jeg smultringer av mormor. :bortskjemt:

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 10:00   #40
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baker dere mye til jul

Vi baker ikke julekaker, med unntak av pepperkakekonstruksjonen til min mann. Han har alltid et digert prosjekt, og i år er det snakk om ridderborg (hvis ikke Millenium Falcon, som jeg har utfordret ham på).

Jeg lurer på å innføre noen nye julekaker. Disse tørre småkakene er jeg så lei av, så jeg orker ikke å bake de. Men jeg ser for meg at en eller annen krydret appelsinkake eller honningkake kunne passet.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no