Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Loppisfunn!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-08, 19:37   #41
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Loppisfunn!

Jeg elsker også loppis, så her må jeg følge med!

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 20:05   #42
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Loppisfunn!

MegaMie: Enig! Her var det også sykt lang kø, ble nesten FLAU da jeg så d Har aldri opplevd lignende. Det tok fem min før vi kom oss inn i lokalet fordi folkemengden skulle presse seg inn!

Og kjerringene nærmest skubbet meg bortover da jeg sto borti den kråa der det var gamle godbiter Måtte bare stå der litt ekstra lenge for å irritere jeg da

men gøy var det

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 20:27   #43
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loppisfunn!

Duploen har ankommet!

Ikke loppis, men finn.no, men jeg lovte å legge ut bilder.

Fikk både det ene og det andre;
- helikopter
- fly
- drage
- to hjullastere
- huske
- politibil og politistasjon
- en hel haug med klosser
- en hel haug mennesker tilhørende til kjøretøyene
- en hel haug med dyr




__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012

Sist redigert av kokosbolle : 11-09-08 kl 20:38.
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 20:34   #44
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Loppisfunn!

kokosbolle Der skulle A ha vært!

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 20:40   #45
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loppisfunn!

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

kokosbolle Der skulle A ha vært!

Hehe, ja knerten har ikke sett det enda, så jeg tenker han blir rimelig spinnvill!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 20:51   #46
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Loppisfunn!

Så stilig!!!!!!!

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 21:04   #47
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Loppisfunn!


Bord som skal males


Stæsj til vår hvite perle hytta skal være lys lys lys med litt sølv og andre fargede gjenstander


Og disse to skålene og ostehøvelen!


og 6 sånne stoler som skal males hvite og trekkes om betalte 50 kr per stol!

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 21:09   #48
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Loppisfunn!

Åh, denne tråden digga jeg . Jeg skal dra med meg hele familien på loppis i Oslo på lørdag. Det store spørsmålet er hvilket bør vi prioritere å være ved til åpningstiden kl ti?

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 21:14   #49
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loppisfunn!

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Åh, denne tråden digga jeg . Jeg skal dra med meg hele familien på loppis i Oslo på lørdag. Det store spørsmålet er hvilket bør vi prioritere å være ved til åpningstiden kl ti?

Vi var på Manglerud i fjor, og det var det mye bra i møbler, men husker ikke når det gjelder tøy og leker.

Ut i fra hva jeg kan lese på loppemarked.info ville jeg satset på enten Manglerud, Slemdal, Grefsen eller Torshov.

Jeg ville nok dratt på Slemdal først, tror jeg.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 21:49   #50
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Loppisfunn!

Innbiller meg at de posheste funnene er på oslo vest, ja. Og Grefsen. Men dette er antakelser.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 22:33   #51
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loppisfunn!

Kjerringkrakken, jo!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 10:26   #52
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Loppisfunn!

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Kjerringkrakken, jo!



(Lever lenge på den der, gitt.)

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-08, 22:44   #53
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loppisfunn!

Jeg har vært på loppis i dag, og fikk rasket med meg en del greier.
Kjøpte bl.a. en 10-15 fine puslespill (jentene elsker å pusle) og et knippe brettspill for barn, betalte en tier per stykk. Kjøpte også to digre, komplette bilbanesett til 50,-/ stykk, en haug med knapt brukte bøker til spottpris (blant annet en lærebok for sykepleiere fra 1950-tallet, veldig morsomt å lese for en sykepleier av i dag ) og et mini-koppestell i porselen til ungene (med tilhørende "lunchkurv" til å ha det i). Tok også med meg et kult, skikkelig gammeldags bingo-spill fra 1958, det ser knapt brukt ut. Betalte en tier for det også.

Det var forøvrig mye stilige, gamle møbler der også, men siden jeg hadde med tvillingene ble det ikke all verdens tid og mulighet til å gå rundt å lete etter funn. Men jeg er fornøyd med dagens fangst likevel, og det ble nesten litt julaften da vi kom hjem og ungene fikk sjekke ut alt vi hadde kjøpt.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-08, 23:22   #54
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Loppisfunn!

I dag har jeg kjøpt

- En gammel sjenk med utskjæringer (som jeg skal male helt lys)
- Et nydelig salongbord (som jeg også skal male helt lys)
- En gammel kjele med glasslokk (en venninne mente at den muligens er så gammel som 100 år)
- Flere deler til serviset Edme
- Flere andre gamle tallerkener
- En vannkanne i sink
- sølvfat med fløtemugge og sukkerskål
- Ny dukketrille og dukketøy til mellomsøster
- To spill til storebror

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 07:10   #55
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Loppisfunn!

Jeg har kjøpt en garage i tre etasjer fra fisherprice til storebror!

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 07:41   #56
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loppisfunn!

Så mye fint dere finner på loppis da!
I år har jeg funnet skovarmer (sånn med slanger du legger nedi skoene) som så tilnærmet ubrukt ut til den nette sum av 40 kroner. Det er det eneste. Ikke så mye som et kult bilde engang.

Forøvrig går dagens søndagstur til min ungdomsskole for å sjekke ut hva de har å tilby der. Ser for meg at det stort sett er gamle, utgåtte sko og klær som mangler knapper og stilen der.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 09:26   #57
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Loppisfunn!

Jeg var på loppis i går, men det var så dyrt der at jeg gadd ikke kjøpe noe :shock:

eksempel: De hadde et ikea bord som koster 75 på ikea, til kr 150

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 10:48   #58
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loppisfunn!

Bilder er påkrevd her altså!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 11:11   #59
mettepia
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5
mettepia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Loppisfunn!

Loppis er kjekkt. Syr en del med dongeristoffer og billigere plass enn loppis til dette finnes ikke.

mettepia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 11:15   #60
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Loppisfunn!

Har gjort unna et loppis allerede i dag. Til den nette sum av 100 kroner fikk jeg med meg

- 2 sengesett til jente (ett laban spøkelse, ett IKEA)
- 3 gutteshorts
- 2 guttebukser (dyre merker)
- 1 ubrukt retro barnesekk i sånn røde-grønne-hvite ruter stil. Aner ikke hva jeg skal med den, men den er nydelig.
- 1 ubrukt gammelt, nostalgisk puslespill (40-50 brikker)
- 1 ubrukt barnevårjakke i retro fiskemønster. Helt fantastisk. Jeg håper, håper, håper lillesøster passer den til våren.
- 1 barnebok (som mannen leser for storebror as I write)

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no