Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Loppisfunn!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-08, 21:00   #1
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Loppisfunn!

Lyst å vise frem eller fortelle om ditt loppis funn! Kansje var det et kupp?

I år skal jeg på loppis Det er så mye fine gamle møbler og ting som kan komme til sin rett igjen med litt opp-pussing - og jeg elsker å bli inspirert av andres funn! Jeg håper det blir en høst med flust av loppemarkeder her på sunnmøre

Flash it!

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 21:07   #2
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Loppisfunn!

Jeg elsker loppemarkeder! Har hatt et par sesongers pause, men i år er det på'an igjen. Vi er helst å finne i bokavdelingen, barneklæravdelingen, lekeavdelingen eller sånn generelt vandrende på måfå.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 21:11   #3
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Loppisfunn!

Etter å ha surfet utallige blogger er jeg på jakt etter:

tro det eller ei: Furumøbler!! De kan males (vi skal innrede hytte)
en gammel spisestue
skuvseng
kommoder etc.
++ stæsj til hytta som kakebokser og lignende. Og sånne fine kjeler (hvis de ser pent brukt ut..) sånne røde med hvitt mønter på *husker ikke navnet men d er noe med charlotte tror jeg^*

Fine fat

og kansje noe retro stoff

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 21:13   #4
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Loppisfunn!

Jeg er også på jakt etter skuvsenger. Selv om vi strengt tatt har to allerede . Jeg leter etter gammel duplo (særlig helikoptere), nostalgiske leker av annet slag, retro barnetøy, nostalgiske bøker, nye bøker... *gleder meg*.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 21:14   #5
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Loppisfunn!

åh jaaaa! nostaligske leker *drømmer*

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 21:14   #6
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Loppisfunn!

Jeg elsker loppemarkeder!!!

Husk at hvis du kommer over mye retrostoffer så overfører jeg penger!

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 21:15   #7
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loppisfunn!

Jeg var på loppis lørdag. Kjøpte to fine halmbukker til 10 kroner. Mazungen kjøpte seg en julepyntgreie hun også. Helt uten glitter. (alternativene hun ønsket seg var værre).

Også fikk vi tre disneybøker. En venninne kjøpte en bunke bøker og fikk en pris på dem alle. Jeg fikk ikke betale min andel.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 21:15   #8
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Loppisfunn!

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

åh jaaaa! nostaligske leker *drømmer*

Ligg unna lekeavdelingen! (Eh, nei, vi bor ikke på samme plass vi nei? )

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 21:16   #9
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Loppisfunn!

Har ikke vært på loppis siden jeg var lita, men tenkte å ta en tur til lørdag. Eller jeg var vel i fjor og, i nybakt ammetåke og eneste misjon var å kjøpe vafler...

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 21:18   #10
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Loppisfunn!



Det er omtrent aldri loppis her Hvorfor ikke?? Jeg bor på sunnmøre..

men vi har en bruktsjappe, en gjenbrukssjappe.... men d var ikke noe spanande der sist jeg sjekka

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 21:19   #11
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loppisfunn!

Jeg digger også loppis! I og med at vi flytter om 4 uker er det perfekt med loppis denne høsten.

Kan vise frem vårens loppisfunn, nemlig en hvit gammel sjenk.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 21:19   #12
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Loppisfunn!

For noen år siden bodde jeg i verdal. Der er det flust med loppiser utover høsten! Kjøpte utrolig mye kult til slikt og ingenting! Hadde dilla på skåler da, så det ble endel pressglass og lignende, og jeg lo av alle de gamle stygge møblene. Nå er jo de dritstilige! åh hadde jeg kunne vært på de loppisene en gang til! tror nok ikke det er sånn er på sunnmøre.

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 21:20   #13
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Loppisfunn!

Jeg elsker loppemarked! På fredag skal vi på loppemarked på hausmania i Oslo, og det gleder vi oss til!

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 21:20   #14
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Loppisfunn!

Den var finfin Kokosbolle thats what im talking about!

PÅ fretex her hadde de to fine skap. Det ene var en sjenk og den andre var et garderobeskap. De kostet 750 kr pr stk. Er det dyrt?

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 21:20   #15
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Loppisfunn!

Forresten, er det mye loppis på høsten altså?
Jeg får aldri med meg når og hvor de er.
Irriterende at ikke Stavanger er flinke til å oppdatere på www.loppemarked.info

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 21:21   #16
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Loppisfunn!

Storesøster i huset elsker også loppis! Hun får jo raska med seg masse til slikt og ingenting

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 21:23   #17
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loppisfunn!

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Den var finfin Kokosbolle thats what im talking about!

PÅ fretex her hadde de to fine skap. Det ene var en sjenk og den andre var et garderobeskap. De kostet 750 kr pr stk. Er det dyrt?

Jeg synes ikke 750 er mye for noe du synes er fint, men det skader jo ikke å prøve å prute litt om du skal ha begge to. Da ville jeg tilbudt de 1000 for begge.

Sjenken fikk jeg forøvrig for 500 (stod 750 på den) på loppis på Marienlyst skole i Oslo (det er ganske dyrt her i byen på loppis ja).

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 21:24   #18
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loppisfunn!

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

......... Jeg leter etter gammel duplo (særlig helikoptere), nostalgiske leker av annet slag, retro barnetøy, nostalgiske bøker, nye bøker... *gleder meg*.

Er gammel duplo nostalgisk?
Duplo er ikke så gammelt?

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 21:25   #19
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loppisfunn!

... og jeg har mange helikoptere

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 21:27   #20
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Loppisfunn!

http://norskeinteriorblogger.blogspot.com/
jeg tror ikke bloggeierne liker at man kopierer bilder fra bloggene deres, men med utgangspunkt i denne bloggen - finner dere link til utallige andre blogger der det er mye opp-pussa møbler og saker. Jeg kan sitte i timesvis og drømme meg vekk! For noen flinke damer!!!!!!

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no