Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gleder du deg til 17. mai?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Gleder du deg?
Ja! 57 38,78%
Nei. 40 27,21%
Tja, egentlig ganske likegyldig.. 48 32,65%
Nekter å svare. 2 1,36%
Deltakere: 147. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-08, 13:32   #1
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Gleder du deg til 17. mai?

Gjør du?





Poll kommer...

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 13:41   #2
Solblomst
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Nja, synes det er mest mas hele 17. mai, og som regel er det surt og kaldt vær den dagen.

  Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 14:00   #3
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

En dag som jeg forbinder med trafikk-kaos (kom akkurat på at i år slipper vi det. Har flyttet!!) og kulde (blir nok like kaldt uansett..).

Jeg gleder meg på ungenes vegne da.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 14:08   #4
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

JA!

Bare synd at Mannen må jobbe (i år som i fjor), men Poden og jeg skal nok kose oss allikevel. Har hatt en periode hvor 17. mai bare var en fridag, men nå som Poden begynner å bli større, så gleder jeg meg mer og mer til både bursdager, jul, påske og 17. mai.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 14:09   #5
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Første 17. mai med liten tælp, som elsker å se andre barn lage sprell. Tror det blir moro, jeg.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 14:12   #6
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Nei, jeg gleder meg ikke til 17. mai, men det er ikke sånn at jeg går rundt og er sur pga den dagen heller. Jeg bare ser frem til å bli ferdig med den liksom. Det blir nesten litt det samme som med jula. Det er godt når det er over.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 14:12   #7
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Ja! Lager våre egne tradisjoner og gleder oss

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 14:43   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Jaaa!! Jeg gleder meg ihjel, elsker den dagen. Håper det er fint vær, ellers blir jeg jo deppa.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 14:53   #9
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Ja gjør egentlig det, men i år blir det jo veldig spesielt, kan ikke planlegge så mye. Blir spennende å se om jeg får kose meg med stor mage, gå trilletur med nyfødt lillebror, eller evt tilbringe dagen på føden eller barsel.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 14:54   #10
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Ikke noe særlig nå lenger.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 15:05   #11
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Synes det er mest stress og mas, men i år har jeg to skoleunger som skal gå i tog, så det blir litt stas. Her vi bor nå er det stille og fredelig, så jeg håper det ikke blir så masete som tidligere år. Liker ikke folkmengder og trengsel. Men grilling i hagen, pølser og is blir det uansett!

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 15:06   #12
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Bruker som regel å glede meg stort til 17 mai,men i år er det ikke mye glede å spore! Her er det eksamenstid og fullt stress med innleveringer av oppgaver

Dessuten får vi ikke vært i byen denne gangen, og 17 mai her er rett og slett boooooooring!

Men neste år da blir det andre boller

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 15:11   #13
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Nei. Årets dølleste dag.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 16:07   #14
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Nei gleder meg ikke for min egen del, det er en slitsom dag, men gleder meg på vegne av ungene som er glad i den dagen.
Den mest avslappende 17 mai vi har hatt var for 4 år siden da vi var på Gran Canaria.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 16:41   #15
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

De få norske vi kjenner reiser vekk. Så det blir nok en helt vanlig lørdagskveld her i gården. Det kan hende vi inviterer noen naboer på røkelaks, men det blir i så fall det hele.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 16:53   #16
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

17. mai var koselig helt til ungene startet på skolen. Det var greit å hjelpe til på skolen de første årene, men etterhvert så hadde jeg 17. mai helt oppi halsen. Husker det året jeg akkurat var ferdigbehandlet for kreft. Jeg var ikke i noe særlig form. Satt der på foreldremøtet og de MÅTTE ha en person til å hjelpe. Jeg skulle ikke, orket ikke.... men så tenkte jeg at 2 timer å selge kaker, pølser osv. det skal jeg vel klare.... so i did.... Der satt det nærmere 20 foreldre og ingen ville. Dumme meg som ikke kunne holde munn.
Nå er det ny runde med vesla som går i 2. klasse. Har foreløpig ikke hjulpet med noe der, men jeg skal bidra etterhvert. Nok med eksamen nå om dagen og jobb og jobbintervju (forhåpentligvis).... Neste år blir det bedre...

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 18:47   #17
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Jeg gleder meg til 17 mai. Jeg liker dagen ekstra godt her vi bor nå. Ikke så mye ståk og styr, men koselig feiring på samfunnshuset hvor vi treffer naboer og folk i bygda. Ungene koser seg med leker og is.

Jeg husker 17 mai som ganske stressende da jeg vokste opp.

Her hvor vi bor nå er det ikke like fancy opplegg, men desto koseligere.

Det spørs om jeg får være med på feiringa i år. Kan jo hende jeg føder. Uansett..skjer det så gleder jeg meg selvsagt til det også.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 18:50   #18
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Nekter å svare siden jeg har 15 dager til termin da.
Til vanlig er det en anledning jeg gleder meg en del til, men jeg har ikke problemer med å styre meg.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 19:34   #19
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Nekter å svare siden jeg har 15 dager til termin da.
Til vanlig er det en anledning jeg gleder meg en del til, men jeg har ikke problemer med å styre meg.

Jeg hadde 15. dager til termin på 17. mai i fjor. Hadde kjøpt meg ny fin mammakjole, lakket neglene og satt opp håret, og følte meg så fin, så fin. Hadde store planer om å holde ut på grillfest og kose meg med armene fri for siste gang på lenge. Men jeg måtte hjem i syvtiden og legge beina høyt.
Da jeg så bildene noen måneder etterpå måtte jeg bare le; oppblåst, pløsete, hektisk rød i ansiktet og håret glinset og så fett ut, selv om det var nyvaska. Ja, ja. Jeg får ta det igjen i år.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 19:36   #20
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Jeg ser frem til 17. mai. I år skal vi endelig begynne å feire hjemme - må jo bli kjent i lokalmiljøet.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no