Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Pyntefat? Hva i alle dager putter man på det?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-14, 09:18   #101
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pyntefat? Hva i alle dager putter man på det?

Sånne interiørdesignere har jeg også i huset, Cuya. Kombiner det med en mann som syns han "rydder" når han plukker opp en leke fra gulvet og legger den godt synlig oppå for eksempel sjenken eller det store fatet jeg har med lysestaker og blomster på kjøkkenbordet, så blir ting sjelden akkurat som jeg har tenkt det ut.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-14, 13:12   #102
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pyntefat? Hva i alle dager putter man på det?

Jeg tror ikke "kjedelig" er et ord som noensinne har blitt brukt til å beskrive mitt hjem. Det trenger absolutt ikke å være minimalistisk fordi man ikke dekorerer med nips og stearinlys og gardiner og planter. Vi har masse kunst, for eksempel.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-14, 13:38   #103
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pyntefat? Hva i alle dager putter man på det?

Vi har ingen lys, ingen gardiner eller annen pynt. Kun et fat på en skjenk fylt med rot, og noen orkideer i en vinduskarm. Kjøpte noen plastplanter til kjøkkenkarmene, men det ser bare enda mer rotete ut der når fordi den "bortpakkede" påskepynten befinner seg i samme karm, klar til å gå opp på loftet... På stuebordet pleier det å være leker, bordbrikker og puslespill, passer ikke med pyntefat i tillegg, det vil da kun fremstå som rot. På stueskjenken står cd-spiller (ja, vi lever i steinalderen), og alt av nettbrett + litt lego og sånn. Men det ser ikke så kjedelig ut, altså. Har noen kule lamper, blant annet.

På veggen har vi alt for lite ting, for vi finner ikke ut hva vi vil ha der. Bodd sånn i 3 år nå.

*elendig på pynt*

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-14, 21:03   #104
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pyntefat? Hva i alle dager putter man på det?

Aaaaww. Det får holde.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (462,7 KB, 15 visninger)
Filtype: jpg lysgreier.jpg (30,5 KB, 101 visninger)

Sist redigert av Joika : 13-06-14 kl 21:22.
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-14, 21:05   #105
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pyntefat? Hva i alle dager putter man på det?

Kjempefint! Pynt og fat passer,fint sammen!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-14, 21:22   #106
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pyntefat? Hva i alle dager putter man på det?

Der fikk jeg snudd bildet og! Ekstra fint er det med en IKEA-pappeske med en uåpnet sofa i bakgrunnen...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-14, 13:17   #107
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pyntefat? Hva i alle dager putter man på det?

Du er jo rene pyntefatdronningen du nå!


Det ble fint.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-14, 14:17   #108
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pyntefat? Hva i alle dager putter man på det?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Da er dette et svar på svaret du ga til det spørsmålet.

Jeg syntes det høres dritkjedelig ut å ikke ha noe pynt i huset, ikke en plante, ikke en stearinlys og ikke et bilde. Bare det nødvendige lizm.

For å få sagt det først. Jeg syntes at det fatet du laget så veldig fint ut.

Men jeg er også blant dem som ikke liker "pynt" i mitt eget hus. Med det mener jeg at jeg ikke setter ting på bordet som ikke har en funksjon. Det vil si at jeg bruker stearinlys. Jeg har vinduskarmene fulle av potteplanter og jeg har bilder på veggene. Men bordet er til kaffekopper og mat. Jeg setter ikke frem keramikkfigurer, eller steiner eller andre ting, fordi jeg synes flatene så fort blir fulle, og med mindre man har lyst til å bruke mye tid på å tørke støv og sette ting på rett plass igjen, så ser det fort rotete ut. Jeg bruker mitt bitte lille interiørgen på pene kaffekopper og fruktfat og på å huske å fylle telysholderene.

Det betyr ikke at jeg har et minimalistisk og tomt hus. Jeg bare liker å kjøpe ting som både er funksjonelle og pene.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no