Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Har du veggord?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-11, 14:36   #141
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Jeg tror det mest harrye jeg har opplevd er da en fyr på en fest mente at NRK-lisensen var harry. Makan, altså, han var harry han.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 14:38   #142
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

En ting jeg alltid har blitt fascinert av i miljøer som faller helt inn i "harrybegrepet" (leser Se og Hør, smugler røyk når de kan, brukte hvite tennissokker mens det var ut og inn og ut igjen, blir vulgærfulle i Syden og hvadetnåer) er at de har hatt en helt befriende mangel på oppmerksomhet rundt bedømning av hva som teller og ikke. Altså, de blir påvirket av trender, de også, om enn i et annet tempo, men å slutte å bruke praktiske tennissokker bare fordi det skal være harry? For noe TØYS! Det gir man vel blaffen i!

Det virker veldig mye mer behagelig enn den evige "Nåh! er moonboots in! Nåh! er det ut!"-kavet.

Egentlig så er jo de ekte harryene de ekte individualistene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 14:42   #143
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Egentlig så er jo de ekte harryene de ekte individualistene.

Ja, ikke sant?

Jeg husker jeg var så møkklei av Head-on og Skansen og alle disse stedene der eksen min og de kule vennene hans ville henge på 90-tallet. Jeg syns det var stivt og alle var så opptatte av sveisen og av å se kule ut uten at noen skulle se at de var opptatt av å se kule ut og jeg syns rett og slett det var utrolig kjededelig. Så havnet jeg ved et uhell på Route 66 en kveld, sammen med en bekjent, og ble riktig begeistret. Der var det folk som danset line dance uten et snev av ironi. Lisseslips og cowboyhatt og det hele. Og så faktisk ut til å ha det GØY når de var ute. Sku'ru ha sett!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 14:44   #144
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Jeg har sett Sivert Høyem lære line dance av cowboyjentene på Route 66.

Men jeg har hatt det gøy på headon også. Når Roni Size var der og folk dansa så det rant av veggene. Det var tider det. :drømmer tilbake:

Men jeg hadde det på samme måte overfor Skansen, mye fordi folket var så innmari kokainhøye på seg selv der, at man fikk helt fnatt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 14:45   #145
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Da var det sikkert blitt in igjen. Det var det IKKE i 1997 eller når det var.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 14:48   #146
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Da var det sikkert blitt in igjen. Det var det IKKE i 1997 eller når det var.

Dette var i 1998-2000 en gang, og absolutt ikke hipt. Jeg tror riktignok ikke han var der helt "frivillig", det var i forbindelse med ett eller annet prosjekt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 14:51   #147
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Jeg var der sant å si ikke "frivillig" jeg heller.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 14:54   #148
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du veggord?

Ja jeg har et på skapdøren på soverommet, skal ha ett på badromsdøren, og lykketrollet skal ha kardemommeloven på sitt rom

Det passer inn noen plasser og andre plasser ikke, men Harry??
Skjønner ikke helt hva man mener med det, han Harry jeg kjenner er egentlig veldig koselig og hyggelig!

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 14:54   #149
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, ikke sant?

Jeg husker jeg var så møkklei av Head-on og Skansen og alle disse stedene der eksen min og de kule vennene hans ville henge på 90-tallet. Jeg syns det var stivt og alle var så opptatte av sveisen og av å se kule ut uten at noen skulle se at de var opptatt av å se kule ut og jeg syns rett og slett det var utrolig kjededelig. Så havnet jeg ved et uhell på Route 66 en kveld, sammen med en bekjent, og ble riktig begeistret. Der var det folk som danset line dance uten et snev av ironi. Lisseslips og cowboyhatt og det hele. Og så faktisk ut til å ha det GØY når de var ute. Sku'ru ha sett!

Jeg har alltid hatet å gå ut på steder med høy in-faktor og mye lyd. Jeg og mange av mine har som regel foretrukket brunere puber hvor man kunne kle seg i hva man ønsket og kunne drikke sin øl uten å betale det hvite ut av øya. Jeg trodde ikke mine egne ører da jeg en dag ble anklaget for å være snobbete fordi jeg holdt meg for god til å gå der "folket" var. Etter å ha holdt på mitt og sittet på de faste utestedene år ut og år in og blitt sett på som en festbrems fordi jeg ikke ville være med og danse eller drikke fancy drinker, så var jeg altså plutselig blitt en snobb som holdt meg for god til å menges med folk flest. Jaja.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 15:16   #150
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.



I en del "harrykretser" (kan man si sånt?) blir en del møbeldesign og det å betale masse penger for den riktige sære kaffen sett på som veldig rart og det harselleres med.

Så lenge det er på et nivå hvor det kan gjøres med selvironi, humor og ikke blir tatt så blodig alvorlig synes jeg det er morsomt.

Det er jeg helt enig med deg i, Fnatten. Men da er tid og sted og setting everything, for at det skal bli morsomt og ikke kjipt.

Om dette hadde vært en tråd hvor alle skulle definere eget harrybegrep eller at alle moret seg med om å forelle om sin egen indre harry, så hadde det vært morsomt og uhøytidelig. Jeg synes også at masse greier er harry. Men settingen i denne tråden var annerledes - det innledes med et ønske om å utveksle ideer om noe HI selv synes er fint, allerede har kjøpt inn og skal bruke. Da virker det litt både unødvendig og negativt med en rekke "Det kunne ikke jeg tenke meg å ha", "Det har ikke jeg" "Det er skikkelig harry" innlegg? Jeg lurer på hvorfor folk skriver i tråden når de ikke har noe å bidra med - hva er greia med å velge å gå inn kun for å fortelle at de ikke synes det er noe fint? I den store sammenhengen er det neppe noen big deal, men jeg oppfatter det som ufint.

Selv tenkte jeg bare "her har jeg ikke noe å bidra med" når jeg leste tråden, men gikk inn bare for å se på interiørbilder - det synes jeg alltid er gøy, uavhengig av stil. Om introen hadde vært "Synes dere jeg skal ha veggord i dette rommet?" eller noe sånt, så ville vel "nei, det er harry"-innleggene vært en mer relevant respons.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 15:19   #151
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Overskriften var «Har du veggord?»

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 15:23   #152
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Overskriften var «Har du veggord?»

...etterfulgt av et spørsmål om hvilket/hvilke og et ønske om å bli inspirert av hva andre har gjort.

Man kan selvfølgelig svare "nei". Evt "Nei, det er harry ". Det er ikke forbudt, liksom. Men det er ikke så mye annet nyttig over det heller?

Selv hadde jeg gledet meg til se masse interiørbilder, men jeg regner med at både en og to og tre kan ha unnlatt å poste bilder av veggordene sine så som det viste seg at ordene var så harry der de hang på veggen.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 15:26   #153
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Overskriften var «Har du veggord?»

Jupp!
At man da svarer noe om hvorfor man ikke har det, bør være helt greit. Herremin så såre tær over noe som man bare kan slenge litt maling over når man blir lei.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 15:27   #154
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Vi har ikke veggord, men jeg fikk visst et sett med sånne magnetord til jul en gang, så om jeg får ånden over meg, kan det jo hende at de ender i kjøleskapsord.

Ellers har jeg for noen år siden brodert en vegglimerick til et nygift par, men jeg vet ikke om de har hengt det opp.

Den der var faktisk så "ekte" retro at selv jeg som er særs negativ til shabby chic hadde hengt det opp. Nettop fordi dette var det motsatte av den stilen.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 15:30   #155
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Jupp!
At man da svarer noe om hvorfor man ikke har det, bør være helt greit. Herremin så såre tær over noe som man bare kan slenge litt maling over når man blir lei.

Mine tær er ikke såre da veggordene glimrer med sitt fravær i mitt hjem.
Men om noen spør "Har du kort hår/langt hår/hvit kjøkkeninnredning/brolagt oppkjørsel/whatever" og noen svarer "Nei, det er dritstygt", så ER jo ikke det særlig høflig? Og aldri så lite unødvendig også? Klart man kan hyle opp om såre tær, men hva med å heller velge en mer høflig vri?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 15:47   #156
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Jeg er dessverre verken snill eller tålmodig nok til å holde ut en tråd som består utelukkende av «Åååå, det er så fiiiiiint, jeg har disse!»



()

Dette gjelder vel de fleste emner på FP? Jeg ville synes det var skrekkelig om det f.eks. var tvangskonsensus i litteratur- og filmtråder.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 16:02   #157
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Jeg har i hvert fall hatt det skikkelig, skikkelig gøy på Head-on og Skansen. Gjerne skikkelig, skikkelig vulgærfylla også.

Også har jeg hatt det ordentlig skrekkelig på line-dance.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 16:03   #158
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Ellers tar jeg kommentaren din, Poly, og jeg har faktisk som forsett å være litt mindre åpenbart spydig og a tad nedlatende på in og ut og so last year, både på nett og IRL. Diplomati er en vanskelig kunst.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 16:12   #159
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

So last year osv. er nå en ting, men det som virkelig får meg til å slite med disse veggordene, er at det ofte er folk som vanligvis ikke er det minste opptatt av tekst og språk som har dem, og at resultatet dermed ofte blir deretter.

(“You'd lie cheerfully, I expect, about anything except - what?”
“Oh, anything!” said Harriet, laughing. “Except saying that somebody's beastly book is good when it isn't.” )

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 16:20   #160
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no