Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hus i Kautokeino

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-11, 23:35   #21
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hus i Kautokeino

Nei, så absolutt ikke.
Det må da kunne gå an å ikke legge vondeviljen til stadighet, og plukke fra hverandre hver jævla bokstav!

Jeg kjenner faktisk at jeg blir litt muggen.



Nesten litt mobbet på nett, faktisk.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 23:38   #22
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus i Kautokeino

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Så kjekt for de tre fra Kautokeino som har hus til salgs å lese kommentarer på internett om husene sine, dah... Hvor mange bor det i Kautokeino?

10-12, stykker kanskje..

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 23:38   #23
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hus i Kautokeino

Morsomt med forskjellene da. Iskaldt stylet med hvitt, hvitt, hvitt, i motsetning til alt ut av skapene-stilen.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 23:40   #24
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hus i Kautokeino

I Kautokeino tar de bilder mens de pakker ned, ja. I Oslo flytter de det som ikke er sendt på lager fra rom til rom mens fotografen er der? Jeg vet ikke hva som er mest zpesielt i et sosialantropologisk perspektiv?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 23:43   #25
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus i Kautokeino

Har du sett dem? På to av dem er det "ikke brukt stylist". De andre to burde vel hatt besøk av helsetilsynet eller noe.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 23:44   #26
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hus i Kautokeino

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Morsomt med forskjellene da. Iskaldt stylet med hvitt, hvitt, hvitt, i motsetning til alt ut av skapene-stilen.

Morsomt?

Ja, man kan virkelig lure, fy søren for noen ryddige og visningsklare hjem

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 23:44   #27
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hus i Kautokeino

Helsetilsynet? Hva ser du på da, Polyanna?

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 23:45   #28
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hus i Kautokeino

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Utfra annonsene på finn ser det ut som 50% er det i hvert fall.

75 % i hvert fall.

Ikke helt godt å si hva folk ellers er ute etter når de ser etter bolig? Kanskje dette er en måte å vise at det er "hjemmekoslig"?

Det så noe bedre ut i Karasjokk forresten....

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 23:46   #29
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hus i Kautokeino

Å ikke rydde noe som helst før fotografen kommer for å ta bilde til prospektet er *eh* rimelig spesielt, vil jeg si.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 23:46   #30
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hus i Kautokeino

Er det meg du spør, Poly? Jeg så for eksempel det med knust egg på kjøkkenet, men jeg satt ikke med forstørrelsesglass. Hva gikk jeg glipp av? Jeg vet at det med "ikke bruke stylist" var litt understatement på det ene, men jeg synes bare det var litt (okei, en del) verre enn normal kveldstilstand her etter å ha hatt besøk av 3 -5 gutter en ettermiddag. (Det sier kanskje mer om meg, men til mitt forsvar ser det som regel ut til å være på normalt bakterienivå før jeg legger meg igjen. :sjuske )

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 23:48   #31
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hus i Kautokeino

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

10-12, stykker kanskje..

Det er vel 3-4000 som bor der? Arealmessig er det vel norges største kommune...

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 23:49   #32
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hus i Kautokeino

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

I Kautokeino tar de bilder mens de pakker ned, ja. I Oslo flytter de det som ikke er sendt på lager fra rom til rom mens fotografen er der? Jeg vet ikke hva som er mest zpesielt i et sosialantropologisk perspektiv?

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 23:50   #33
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hus i Kautokeino

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Å ikke rydde noe som helst før fotografen kommer for å ta bilde til prospektet er *eh* rimelig spesielt, vil jeg si.

Men du vet jo ikke hvordan det så ut før de tok bilder, Bille.

Altså, jeg synes også det er annerledes enn hva jeg er vant til. Samtidig så jeg ikke noe som får helsetilsynet til å skrike? Og om 50% av boligannonsene i mitt område var som dette, og sjansen for budkrig var omtrent ikke-eksisterende, da hadde jeg ikke giddet å rydde vettet av meg midt i en hektisk flytting.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 23:51   #34
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hus i Kautokeino

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

I Kautokeino tar de bilder mens de pakker ned, ja. I Oslo flytter de det som ikke er sendt på lager fra rom til rom mens fotografen er der? Jeg vet ikke hva som er mest zpesielt i et sosialantropologisk perspektiv?

I Oslo rydder vi før vi tar bildene. Dette handler vel om ønske om å selge et objekt? Og da vil man vel gjøre det mest muilg attraktivt?

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 23:52   #35
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hus i Kautokeino

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Men du vet jo ikke hvordan det så ut før de tok bilder, Bille.

Hehe, sant nok. Ser poenget ditt i at det er forskjell på boligmarkedene, men normalt ryddig må man vel kunne få til.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 23:52   #36
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hus i Kautokeino

Jo, det ene huset der var virkelig så ille at det må være lov til å si at det er unormalt.
Jeg er et ekstremt rotehue, og har virkelig ikke støv på hjernen, men selv hjemme hos meg en vanlig dag ser det bedre ut enn i det ene av de husa.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 23:53   #37
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hus i Kautokeino

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

I Oslo rydder vi før vi tar bildene. Dette handler vel om ønske om å selge et objekt? Og da vil man vel gjøre det mest muilg attraktivt?

Men hadde du giddet å stresse sånn om normen ikke var så ryddig, og lite tydet på at stresset ditt hadde gjort noen forskjell økonomisk?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 23:53   #38
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hus i Kautokeino

Det er vel ikke så mange her som vet grunnen til at det ser ut slik det gjør, er det?
Det kan være mange grunner til at det ser slik ut og jeg tenker at normalt fungerende mennesker ikke har det slik rundt seg. Håper jeg i hvertfall.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 23:54   #39
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hus i Kautokeino

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Det er vel ikke så mange her som vet grunnen til at det ser ut slik det gjør, er det?
Det kan være mange grunner til at det ser slik ut og jeg tenker at normalt fungerende mennesker ikke har det slik rundt seg. Håper jeg i hvertfall.

Ja, jeg tenkte og at i det ene huset der måtte det skyldes noe.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 23:55   #40
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hus i Kautokeino

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Men hadde du giddet å stresse sånn om normen ikke var så ryddig, og lite tydet på at stresset ditt hadde gjort noen forskjell økonomisk?

Sikkert ikke. Det var bare uvant å se noe sånt i en boligannonse. Jeg hadde jo ikke kunnet ha det sånn hjemme på noe som helst tidspunkt da, så forskjellen ligger vel gjerne der.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no