Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gleder du deg til 17. mai?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Gleder du deg?
Ja! 57 38,78%
Nei. 40 27,21%
Tja, egentlig ganske likegyldig.. 48 32,65%
Nekter å svare. 2 1,36%
Deltakere: 147. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-08, 19:27   #61
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder du deg til 17. mai?

Nei, jeg gleder meg ikke, jeg syns det er en veldig ståkete dag.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 20:24   #62
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gleder du deg til 17. mai?

Nå gleder jeg meg hvert fall. Jeg har vært så heldig å arve svigermors bunad, og i dag fikk jammen Lille arve en søt, liten festdrakt av noen venner. Da blir vi fine når vi skal se på tog.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 22:42   #63
Tigerjenta
Snart husvarm
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14
Tigerjenta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Gleder du deg til 17. mai?

Litt sånn tja...
Sitter litt for ofte igjen med følelsen "Og det var det hele liksom..?".
Henger nok litt igjen i barnedommen, ønsker så intenst at det skal være like stas fortsatt

Tigerjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 22:56   #64
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gleder du deg til 17. mai?

Eg er eit utprega kvardagsmenneske og er ikkje spesielt glad i høgtider og festdagar, men 17. mai er ok og eg gledar meg faktisk til det.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 08:39   #65
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gleder du deg til 17. mai?

Nå gleder jeg meg enda litt mer. Vi får gjester 17. mai. Syns det er litt ekstra stas å pynte og ordne til da

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 09:46   #66
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gleder du deg til 17. mai?

Det eneste jeg ikke gleder meg til i år er å finne ut hva jeg skal ha på meg.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 09:53   #67
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gleder du deg til 17. mai?

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Det eneste jeg ikke gleder meg til i år er å finne ut hva jeg skal ha på meg.

Ja, det er noe herk! Liker meg best i dongeribukse og joggesko jeg. Ikke har de flust av lekre klær i min størrelse heller...

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 12:03   #68
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gleder du deg til 17. mai?

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Ja, det er noe herk! Liker meg best i dongeribukse og joggesko jeg. Ikke har de flust av lekre klær i min størrelse heller...

Det pleier å være vanskelig ellers, om ikke jeg skal presse inn en 7 mnd stor babymage inn i noe og.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 18:29   #69
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder du deg til 17. mai?

Er litt likgyldig, bortsett fra at pappa har bursdag den dagen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 19:19   #70
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.920
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gleder du deg til 17. mai?

Svarte ja, for det gjør jeg jo. Det er bare så innmari kort tid til eksamen etter at 17.mai har vært. Dessuten må jeg gjøre ferdig bunadene til ungene og det er virkelig ikke lenge igjen til 17.mai.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 19:46   #71
Ke@
Aktiv
 
Ke@ sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
Innlegg: 221
Ke@ er litt kul
Standard

Sv: Gleder du deg til 17. mai?

Tja, egentlig ganske likegyldig..

__________________
Ke@ og Lillegutt f.2002.
Nummer 2 kommer i mars.
Ke@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no