Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Om du fikk denne i gave

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hadde du likt å få kubus 4 i gave?
Yes! Den står på ønskelista. 27 12,44%
Eh! Det er jo en lysestake som så mange andre. 25 11,52%
Tja, om jeg får den så er den fin, men jeg betaler ikke for den selv. 47 21,66%
Nei, den var fæl. 118 54,38%
Deltakere: 217. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-13, 11:20   #101
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du fikk denne i gave

Njæ, jeg likte ikke helt den. Jeg syntes det så ut som noe man har kjøpt på IKEA, klassiker eller ei
Og 1100,-???!!

Men så har jeg ingen stor interiørteft da.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 11:35   #102
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du fikk denne i gave

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Også liker jeg egentlig de større utgavene enda bedre.

Ja, den til åtte lys liker jeg bedre. Jeg tror jeg hadde likt den bedre om jeg ikke følte at den er så oppbrukt. Også hadde jeg nok likt dem mye bedre i andre interiørmiljøer enn det man som oftest ser den i nå. Jeg forbinder den for mye med saueskinn, tekopper og rustikke bakverk.

Det er andre ting fra Bauhaus-skolen, og Bauhausinspirerte ting jeg liker veldig mye bedre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 21:34   #103
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du fikk denne i gave

Altså, alle henviser til denne som en "klassiker", men hvor mange hadde hørt om den eller sett den før den begynte å gå som en farsott på interiørbloggene? Av og til føler jeg at man bruker ordet "klassiker" for å maskerer en trendnisse-"liker".

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 10:47   #104
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du fikk denne i gave

Synes ikke den var spesielt fin, nei, men jeg hadde vel satt den på kommoden under trappa, eller noe.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 15:49   #105
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Om du fikk denne i gave

Likte den i utganspunktet ikke, men den kunne nok ha passet på spisebordet jeg har og da hadde inntrykket kanskje forandret seg.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-13, 07:51   #106
Philomena
Fullverdig medlem
 
Philomena sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 92
Philomena har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Om du fikk denne i gave

Jeg likte han heller ikke. Ikke engang om jeg hadde en stue hvor han passet i stilen.

__________________
nov 2008 - sep 2010 - aug 2012
Philomena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-13, 08:30   #107
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om du fikk denne i gave

Jeg synes det er litt kult å få sånt i gave for da kan man ende opp med å få kule ting man i utgangspunktet ikke hadde tenkt på å kjøpe selv. Men man må gi den bort med mulighet for å bytte.

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-08-13, 11:23   #108
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du fikk denne i gave

Jeg glemte å oppdatere med at mottakeren ble veldig fornøyd!

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-13, 17:17   #109
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Om du fikk denne i gave

Jeg har min stil og denne passer ikke inn hos meg.

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-13, 17:20   #110
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Om du fikk denne i gave

Litt kul form da. Men jeg hadde sprayet den gul eller rosa.

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-13, 18:30   #111
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du fikk denne i gave

Opprinnelig lagt inn av Veslemøya, her.

Litt kul form da. Men jeg hadde sprayet den gul eller rosa.

Den finnes i gull.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no