Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Sær juletrefestklage

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-08, 21:26   #41
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sær juletrefestklage

Er jeg gammel? Akkurat passert 40.

Jeg elsker jul, spesielt førjulstiden.
Her er huset vasket og ferdig ryddet til 1.advent og hele desember brukes til kos. Masse juleforberedelser med ungene foregår daglig. Ikke noe mas, bare kos, kos, kos.
For meg er jul førjulstiden, forventningene, julekvelden og romjula. Juletreet står ferdig pyntet en uke før jul og skaper masse julestemning og forventninger.
Jula er forøvrig over for min del 1 januar. Jeg greier bare ikke å feire jul i januar selv om det er det jeg er vokst opp med. (juletre pyntet lille julaften og julepyntet hus til 20.ende dag jul) Det har alltid blitt helt feil for meg så de tradisjonene gjorde jeg om på så fort jeg flyttet for meg selv.
Jeg ville mye heller gått på juletrefest i desember enn langt ut i januar. For meg blir det å dra frem jula igjen, og jeg får ikke til å ha noen som helst julestemning eller julefølelse. Er møkklei julekaker osv.
For meg varer jula inkl adventstiden fra 1. advent og til nyttårsaften. (jepp, jeg har til og med kastet ut treet og julepynt nyttårsaften og pyntet til nyttårsfeiring i stedet).

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 09:28   #42
Trolljenta25
Erfaren
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 896
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Sær juletrefestklage

Jeg kan ikke annet enn å si meg enig i det mange andre sier her. Du er sær!
Jeg ser helt klart poenget ditt, men jeg er ikke enig. Kun fordi at etter nyttår så er julen for meg ferdig. Jeg foretrekker helt klart å ha slike sammenkomster før jul, det er med på å bygge opp forventningene til selve julen for meg.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no