Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva er ditt mest unyttige kjøkkenredskap?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-08, 15:43   #101
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Hva er ditt mest unyttige kjøkkenredskap?

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Jeg skalperer aldri egget, jeg dunker på toppen av egget og plukker av skallet så langt ned som jeg ønsker.

Med kniv og sånt blir det alltid så mye rusk fra eggeskallet.

Men det får garantert litt mer schwung over seg med en sånn dingseboms da.

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 16:51   #102
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er ditt mest unyttige kjøkkenredskap?

For et par uker siden ville jeg svart at pizzasteinen er det mest unyttige redskapet jeg har. Den har ligget her og samlet støv i 3 år nå. Men nå har vi fått ny gassgrill fra Weber, og inni der er den genial! Det blir 400 grader inni der, og vi tryller fram de lekreste steinovnsbakte italienske pizzaer på null komma svisj. Skal ha det i kveld.

  Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 12:04   #103
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er ditt mest unyttige kjøkkenredskap?

Riskoker. Fikk den ny til jul et år(ønsket meg det ), men den har ikke blitt brukt en eneste gang, fremdeles pakket inn i plasten sin..

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 12:05   #104
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er ditt mest unyttige kjøkkenredskap?

Blender . Brukes..tja la meg se.. ALDRI..

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 12:29   #105
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt mest unyttige kjøkkenredskap?

Jeg kvittet meg med en hel del i fjor vinter da kjøkkeskapene ble gjennomgått og vasket. Men siden jeg har store problemer med å kaste ting vi har fått i gave så er det fortsatt et par støvsamlere igjen. Det jeg kommer på umiddelbart er to osteklokker som man ikke bør ha ost i med mindre man liker den drivende våt av dogg. Den ene har sågar form som en Jarsberg med "ostehull" i fatet og en mus lettere henslengt på toppen av lokket - det følger med en boks (formet som et ostestykke) med 6 kniver som har ostestykkehåndtak. Lækkert. Må si jeg bruker den... Aldri.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 12:43   #106
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er ditt mest unyttige kjøkkenredskap?

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Riskoker. Fikk den ny til jul et år(ønsket meg det ), men den har ikke blitt brukt en eneste gang, fremdeles pakket inn i plasten sin..


Riskokere er da ikke unyttige. Jeg undres dog over hvorfor du karakteriserer den som et kjøkkenredskap. Jeg vil påstå at min riskoker er et transportmiddel, og at den tar seg langt bedre ut i garasjen enn på kjøkkenet.

  Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 13:19   #107
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.084
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt mest unyttige kjøkkenredskap?

Vi bruker riskokeren vår flere ganger i uken. Den er jo helt knall! (Men altså, det er en sånn dings til å koke ris i. Man kan ikke kjøre rundt i den. :presiserer:)
Faktisk er den på god vei til å bli utslitt, bryteren foran løsnet, så sliten var den.
Jeg har selvsagt reparert den.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no