Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-19, 10:08   #121
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

I denne saken her synes jeg synd på han og evt. unger om de har det - tenk at den personen du har bodd med i 20 år har gjort disse tingene.

Jeg tenker (les spekulerer) på om samboerens psyke er årsaken til at han har vært delvis ute av toppolitikken så lenge.

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Tror dere at han ikke har hatt noe med det å gjøre i det hele tatt? Eller i det minste noen mistanke overhodet?(...)

Nei, jeg tror ikke han har hatt noe med dette å gjøre, han har som politiker, riktignok i feil parti, oppført seg ganske så redelig hele veien. Jeg skjønner egentlig ikke hva han gjør i FrP.
EDIT: Jeg ser at formuleringen min får det til å se ut som om han er redelig til å være FrPer, jeg gir opp å forklare.


Sist redigert av Strå : 29-03-19 kl 10:23. Årsak: Lagt til en slags benektelse.
Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-19, 10:14   #122
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)

Sånne kommentarer synes jeg er ganske unødvendige. Det finnes selvsagt masse folk som stemmer og er medlem av FrP fordi de mener at vi trenger en mer liberalistisk politikk med stor frihet for næringslivet og nedtapping av offentlig sektor, styrket fokus på infrastruktur og politiet. Jeg er uenig med løsningene deres i nesten alt, men det er meningsløst å antyde at man ikke kan være et anstendig menneske og samtidig høre hjemme i FrP.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-19, 10:20   #123
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)

Han er vel medlem av Frp fordi han er enig i store deler av partiprogrammet? Det er vel ikke noen forskjell fra andre partier.
Jeg har forsåvidt ingen problemer med å se for meg at han har vært helt uvitende, det er klart at partneren kan snike seg rundt i hemmelighet hvis vedkommende vil?

Jeg er en av dem som drømmer om justisminister fra et annet parti, men ser ikke helt at det er en reell mulighet nå. Jeg er jo forsåvidt ikke enig i politikken til noen av partiene i regjering, så sånn sett er det hvertfall helt umulig med oppfylt ønske.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-19, 10:20   #124
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Sånne kommentarer synes jeg er ganske unødvendige. Det finnes selvsagt masse folk som stemmer og er medlem av FrP fordi de mener at vi trenger en mer liberalistisk politikk med stor frihet for næringslivet og nedtapping av offentlig sektor, styrket fokus på infrastruktur og politiet. Jeg er uenig med løsningene deres i nesten alt, men det er meningsløst å antyde at man ikke kan være et anstendig menneske og samtidig høre hjemme i FrP.

Æsj, det var ikke det jeg mente, jeg mente at jeg har oppfattet ham politisk til å høre til Høyre.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-19, 10:22   #125
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Sånne kommentarer synes jeg er ganske unødvendige. Det finnes selvsagt masse folk som stemmer og er medlem av FrP fordi de mener at vi trenger en mer liberalistisk politikk med stor frihet for næringslivet og nedtapping av offentlig sektor, styrket fokus på infrastruktur og politiet. Jeg er uenig med løsningene deres i nesten alt, men det er meningsløst å antyde at man ikke kan være et anstendig menneske og samtidig høre hjemme i FrP.

Ja, altså, det spørsmålet ville jeg ha stilt meg uansett hvilket parti han hadde hørt til, eller om han hadde vært noe helt annet enn politiker. Hvis han overhodet ikke hadde noe med det å gjøre, og heller ingen mistanke, må det ha vært litt av et sjokk.

At han har en samboer som er helt loco har selvsagt ingen ting med partitilhørighet å gjøre.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-19, 10:50   #126
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Æsj, det var ikke det jeg mente, jeg mente at jeg har oppfattet ham politisk til å høre til Høyre.

Ah, godt å høre, da misforsto jeg deg. Beklager at jeg la feil ord i munnen på deg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-19, 12:14   #127
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ah, godt å høre, da misforsto jeg deg. Beklager at jeg la feil ord i munnen på deg.

Jeg formulerte meg særs dårlig, så det var ikke din feil.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-19, 14:01   #128
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)

Jøran Kallmyr er ny justisminister så da er det avklart.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-19, 14:09   #129
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)

Men dere som snakker om psyken til dama, kan vel være at ho bare er ei god, gammeldags trollkjerring, rett og slett? Evt psykopat som man ville sagt, om det var en mann.
Uansett er det synd for Wara, som har opplevd dette sviket.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-19, 14:22   #130
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Men dere som snakker om psyken til dama, kan vel være at ho bare er ei god, gammeldags trollkjerring, rett og slett? Evt psykopat som man ville sagt, om det var en mann.
Uansett er det synd for Wara, som har opplevd dette sviket.

Det går nesten ikkje an å gjere sånt mot eigen familie og samtidig vere mentalt frisk. Det tenker i allefall eg.
Psykopati er jo også ein diagnose, om det skulle vere det.
Men eg trur faktisk ikkje ho har vore ute etter å skade familien.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-19, 14:39   #131
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)

Tipper at i hennes hode er det teateret hun har gjort dette mot, og ikke familien.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-19, 14:51   #132
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Men dere som snakker om psyken til dama, kan vel være at ho bare er ei god, gammeldags trollkjerring, rett og slett? Evt psykopat som man ville sagt, om det var en mann.
Uansett er det synd for Wara, som har opplevd dette sviket.

Jeg har hørt «rykter fra sikre kilder» om årsaken til at hun skal ha gjort dette. Passe usannsynlige, men gjør at ting gir litt mening i alt galskapen. Skal imidlertid ikke spre dem her.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-19, 15:44   #133
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg har hørt «rykter fra sikre kilder» om årsaken til at hun skal ha gjort dette. Passe usannsynlige, men gjør at ting gir litt mening i alt galskapen. Skal imidlertid ikke spre dem her.

Ikke prikk heller?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-19, 15:59   #134
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Ikke prikk heller?

Nei det blir jo like mye spredd om jeg sender det på prikk tenker jeg. Og den familien har det nok jævlig nok fra før, det blir neppe bedre av ryktespredning.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-19, 17:57   #135
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg tror aldri FrP gir fra seg Lov-og-Orden-posten. Tipper det blir Dahle, og en ny samferdselsminister.

Nei, det blir ekstremt vanskelig for partiet å gi fra seg den statsrådsposten. Det er som at SP i regjering må ha landbruksministeren (det heter jo ikke det nå lengre, men ...)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-19, 18:01   #136
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

... men det er meningsløst å antyde at man ikke kan være et anstendig menneske og samtidig høre hjemme i FrP.

... men det er vel en kjensgjerning at det er mange uanstendige menneske som tilhører dette partiet.

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg har hørt «rykter fra sikre kilder» om årsaken til at hun skal ha gjort dette. Passe usannsynlige, men gjør at ting gir litt mening i alt galskapen. Skal imidlertid ikke spre dem her.

Enten får du spill it, ellers burde du latt være å si noe til å begynne med.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-19, 01:47   #137
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)

Viser seg at det er ikke Tybring-Gjeddes hus som det er blitt vist bilder av i teaterstykket. Men trusselbrevet har blitt adressert til (nesten, bomma litt på husnummeret bare) der de bor, og ikke til huset i stykket. Man kan visst ikke søke seg fram til adressen deres, slik man kan med en viss fru fhv justisminister.
Litt morsomt, egentlig.
https://www.nrk.no/norge/frp-paret-r...hus-1.14501240

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-19, 11:03   #138
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Viser seg at det er ikke Tybring-Gjeddes hus som det er blitt vist bilder av i teaterstykket. Men trusselbrevet har blitt adressert til (nesten, bomma litt på husnummeret bare) der de bor, og ikke til huset i stykket. Man kan visst ikke søke seg fram til adressen deres, slik man kan med en viss fru fhv justisminister.
Litt morsomt, egentlig.
https://www.nrk.no/norge/frp-paret-r...hus-1.14501240

Så Gjedda er i harnisk over noe som ikke har skjedd? Det høres ut som ham/dem ja.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-19, 12:50   #139
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Så Gjedda er i harnisk over noe som ikke har skjedd? Det høres ut som ham/dem ja.

De er nevnt i stykket, som rasister, og det var meningen at huset deres skulle vises, men det viste seg at de hadde fotografert feil hus, der et familiemedlem av Tybring Gjedde bodde.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-19, 13:18   #140
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

De er nevnt i stykket, som rasister, og det var meningen at huset deres skulle vises, men det viste seg at de hadde fotografert feil hus, der et familiemedlem av Tybring Gjedde bodde.

Du har sett stykket?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no