Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Krydderoppbevaring

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-10, 11:27   #1
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Krydderoppbevaring

Legger den her eg...

Eg trenger hjelp, seriøs hjelp. Eg har mykje krydder. Samboeren min påstår eg har alt, men da stemmer ikkje heilt. Eg mangler fremdeles nokre.
Men eg holder på å bli gal av å ikkje finna ut korleis eg kan ha alt og samtidig finna enkelt fram i kaoset. No står alt på ei hylla i matboden, og der har eg ein plass mellom 20- 25 krydderglas som står samla. Dermed må eg løfta på omtrent alle glas og lesa etiketten, for å finna fram til rett krydder. Eg trenger ei eller anna hylla der eg ser etiketten med ein gang. Og som kan stå/ henga på hyllene mine i boden.
Tips?

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 21:01   #2
Petronella
Aktiv
 
Petronella sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 168
Petronella er litt kul
Standard

Sv: Krydderoppbevaring

Hvis du har en skuff ledig er det utrlolig praktisk, vi har kjøpt "krydderinnlegg" (om man kan kalle det det..) på Ikea, nå ligger alle glassene med labelen opp! Oversiktelig og greit!!

Petronella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 21:49   #3
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.815
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Krydderoppbevaring

Kast alt rælet og behold salt og ketchup!

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 22:37   #4
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krydderoppbevaring

Vi har det samme som Petronella. I en skuff som ikke blir oppvarmet (rett under koketoppen er derfor ikke optimalt).

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 22:50   #5
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Krydderoppbevaring

Eg har tenkt tanken på slik skuff, men eg har berre 6 skuffer på kjøkkenet og dei er fulle. Så eg er ute etter noko eg kan ha i hyllene. Har bare sett krydderstativ til benk, og der er det ikkje plass nok.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 22:55   #6
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Krydderoppbevaring

:abbånnerer:

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 22:58   #7
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Krydderoppbevaring

Kom plutselig på at eg skal til Bergen i neste veka, så då blir da nok krydderhylla frå Ikea. Satser på å henga opp to slike, så får me sjå kor funksjonelt det er. Bedre enn i dag blir da nok uansett.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no