Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Kjekt å vite om ryktepoeng

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-08, 11:49   #41
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjekt å vite om ryktepoeng


Dere må spille Peggle.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 12:32   #42
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjekt å vite om ryktepoeng

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 13:35   #43
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjekt å vite om ryktepoeng

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Det burde vært en Tetris-plugin til dette forumet. Hvor man kunne spille hasard med ryktepoengene sine!

Friskt forslag!

Jeg liker ikke fart og spenning, så jeg har hovedfag og doktorgrad i kabal og minesveiper i stedet.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 20:41   #44
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjekt å vite om ryktepoeng

Ååå, der var påskeferien redda. Jeg hadde nemlig ingen planer, men nå trenger jeg jo ikke det.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 21:00   #45
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjekt å vite om ryktepoeng

Hehe, det er noen fordeler med å være på påskeferie og surfe med opera mini og mobil. :flashfree since150308:

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 21:04   #46
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjekt å vite om ryktepoeng

Og så et pedagogisk riktig spill.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 22:24   #47
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjekt å vite om ryktepoeng

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Synes denne slår Tetris jeg...

http://www.abcspill.no/play-1911-Bubble_Shooter.html

Å nei, den hadde jeg fortrengt.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 22:51   #48
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjekt å vite om ryktepoeng

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Og så et pedagogisk riktig spill.

Å, dette var jo kjekt!

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 20:45   #49
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kjekt å vite om ryktepoeng

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

Hilsen uhelbredelig Tetrisjunkie

http://www.freetetris.org/welcome.html


Jeg har prøvd denne tetrisversjonen noen ganger nå, og må si at jeg ikke akkurat imponerer noen. Jeg er derimot overbevist om at denne versjonen er litt annerledes enn den gode gamle windowsversjonen. Én ting er at man ikke kan få brikkene ned på bunnen med pil ned, men brikkene roterer med klokken med pil opp. Jeg er overbevist om at windowsversjonen roterte andre veien. Det er mulig jeg tar feil - i så fall skylder jeg enten på Alzheimer light eller det faktum at det er 9 år siden jeg spilte tetris.

  Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 21:24   #50
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjekt å vite om ryktepoeng

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Jeg har prøvd denne tetrisversjonen noen ganger nå, og må si at jeg ikke akkurat imponerer noen. Jeg er derimot overbevist om at denne versjonen er litt annerledes enn den gode gamle windowsversjonen. Én ting er at man ikke kan få brikkene ned på bunnen med pil ned, men brikkene roterer med klokken med pil opp. Jeg er overbevist om at windowsversjonen roterte andre veien. Det er mulig jeg tar feil - i så fall skylder jeg enten på Alzheimer light eller det faktum at det er 9 år siden jeg spilte tetris.

Jeg er overbevist om at du har rett (i alle fall hvis du egentlig mener å beklage deg over at man ikke kan bruke space til å få brikkene ned)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
avsporing, primtall, tetris

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no