Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-08, 09:29   #21
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Hm. Er det bare jeg som er blind..? Hvor har det blitt av "uleste innlegg"-knappen? Jeg savner den...

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 09:30   #22
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Okei da, fant den!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 09:30   #23
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Hva er en tag?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 09:33   #24
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hva er en tag?

Emneord man kan knytte til tråder, du finner dem nesten helt nederst på siden. Brukerene legger dem inn selv, som på Flickr om du er kjent der.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 09:35   #25
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Høres kjempebra ut.

Et spørsmål. For å lese en lukket blogg, må en være venn, eller er det nok å være kontakt?

Dette lurer jeg på også!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 09:35   #26
Virra
Superaktiv
 
Virra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hva er en tag?

Er ikke det en slags identifisering? På Facebook tag'er man bilder? Så når du holder markøren på bildet, kommer en liten boks med tekst, navn e.l. tilhørende bildet. Navnene på personene, for eks., når du holder markøren over de forskjellige menneskene på bildet?

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 09:38   #27
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg testet akkurat ved å logge meg ut, og jeg kom fint inn på de åpne bloggene da.

Det gjorde jeg også nå, så da var det vel bare en hikke i morges.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 09:42   #28
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Hvordan ser man at "vennskapsønsket" (fnis) er avslått? Stemmer det at det fortsatt står "Venn" med en boks ved siden av, men når man prøver på nytt så blir bare krysset fjernet? :uønsket:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 09:44   #29
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg tror HP har gjort det med vilje, bare for å se hvor godt vi følger med.

Det tror jeg også.


(Også skylder jeg på lite søvn for at jeg ikke så at noen allerede hadde påpekt det før meg. Sånn går det når man jobber innimellom forumsurfingen. Jeg må nok slutte å jobbe. )

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 09:45   #30
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Nei, jeg er ikke på flickr eller andre steder. Hva er tags godt for her da?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 09:48   #31
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Jeg tror jeg digger det litt allerede, alt dette nye.

  Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 09:48   #32
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Hvordan ser man at "vennskapsønsket" (fnis) er avslått? Stemmer det at det fortsatt står "Venn" med en boks ved siden av, men når man prøver på nytt så blir bare krysset fjernet? :uønsket:

Når vennskapet er inngått så vises dere på hverandres venneoversikt på profilsiden.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 09:49   #33
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei, jeg er ikke på flickr eller andre steder. Hva er tags godt for her da?

Si det. Noe av tanken er vel å forbedre søkene, jeg ser søkesiden nå gir mulighet til å søke ut fra tags. Også ser jeg at trådene er merket med en blyant(?) i trådoversikten, og når du muser over denne ser du hvilke tags folk har puttet på tråden. (Ikke mange tråder som har tags enda, da).

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 09:49   #34
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg tror jeg digger det litt allerede, alt dette nye.

Bortsett fra at det heter tags, men emneord.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 09:49   #35
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Når vennskapet er inngått så vises dere på hverandres venneoversikt på profilsiden.

Ja, men det jeg lurte på var hvordan man merket at vennskapet ble avslått.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 09:50   #36
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Si det. Noe av tanken er vel å forbedre søkene, jeg ser søkesiden nå gir mulighet til å søke ut fra tags. Også ser jeg at trådene er merket med en blyant(?) i trådoversikten, og når du muser over denne ser du hvilke tags folk har puttet på tråden. (Ikke mange tråder som har tags enda, da).

Derfor er det like greit å ile ut i forumet, tagge alle spikketrådene med spikking og slikt noe, så kan de med dysleksiangst eller hva_har_du, unngå alle tråder som er tagget med spikking. :blir det noe igjen da?:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 09:56   #37
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Et spørsmål. For å lese en lukket blogg, må en være venn, eller er det nok å være kontakt?

Ser nå at det holder å være kontakt - teksten er endret til "Members on your contact list etc" (på engelsk, ja!) kan lese bloggen din.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 10:09   #38
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Ja, men det jeg lurte på var hvordan man merket at vennskapet ble avslått.

Du merker det ved at vennskapet ikke blir synlig. Der kommer ingen avvsisningsmelding, og det tror jeg i grunnen ofte er like greit.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 10:21   #39
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Du merker det ved at vennskapet ikke blir synlig. Der kommer ingen avvsisningsmelding, og det tror jeg i grunnen ofte er like greit.

Det er bra, jeg er nemlig ikke spesielt god på å bli avvist!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 10:31   #40
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Jeg er litt i dag. Jeg hadde fra før noen på "vennelista", det var de som hadde tilgang til min lukkede blogg. Gamle venner har nå blitt "kontakter" og det er de som er "kontakter" som har tilgang til bloggen. Men, hvis noen spør om å bli venn med meg, blir de da automatisk kontakter med tilgang til bloggen? Jeg ser at man kan være kontakt uten å være venn (bilde under "kontakter" men ikke haket av i venneboksen), men kan man være venn uten å være kontakt?

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
avsporing, foruminfo, forumoppgradering, taggefjas


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no