Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-08, 02:06   #1
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Vi tester pre-lanserings-utgaven (beta) av neste versjon av forumprogramvaren. Sånn for å se hvordan ting fungerer.

For selve forumaktiviteten er her små endringer, men her er ganske mye nytt utenom forumdiskusjonene. En ukomplett liste følger:

  • Ny oppdatert brukerprofil, med meldingstjeneste. Denne er nå tilgangbegrenset slik at bare aktive medlemmer har tilgang.
  • Mulighet for å føre en samtale mellom profiler, skrive på hverandres "vegg" (Facebook terminologi)
  • Vennelisten er nå delt i kontakter og venner, venner må bekrefte vennskapet, kontakter er som den gamle vennelisten.
  • Album, hver bruker har mulighet til å ha sitt eget album
  • Brukergenerte sosiale grupper; dette er det nærmeste vi kommer til å komme barsel- og terminklubber her på FP.
  • Tags, emneord knyttet til tråder
  • Venner, ala Facebook
  • Og sikker litt til.

OBS! Brukerprofil, album og sosiale grupper er ikke private. Brukerprofilen er åpen for alle med mer enn 5 innlegg, album kan du tilgangkontrollere til alle eller kontakter, sosiale grupper vil være synlig for alle med mer enn 5 innlegg (selv om gruppemedlemskap er per invitasjon!), det er altså ikke mulig å skape et hemmelig samfunn med denne funksjonen.

Dette er noe vi nå prøver ut, det som blir brukt og viser seg å fungere blir værende resten tar vi bort.

Merk: Siden vi bruker pre-lanserings-versjonen av forumprogramvaren så kan der komme endringer til funksjonalitet i løpet av den neste tiden. Det er ikke opp til oss, men de som utvikler og leverer programvaren.

Prøv dere fram!

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 07:27   #2
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Høres kjempebra ut.

Et spørsmål. For å lese en lukket blogg, må en være venn, eller er det nok å være kontakt?

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 07:49   #3
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Så kult hva du har fått til mens jeg har sovet da.

Men, alle dem som sto på min (ukomplette) venneliste (som jeg satt sammen en gang jeg vurderte en blogg), får de forespørsel om vennskap automatisk når du oppgraderte endringene?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 07:52   #4
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Meget interessant!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 08:09   #5
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.474
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Så kult hva du har fått til mens jeg har sovet da.

Men, alle dem som sto på min (ukomplette) venneliste (som jeg satt sammen en gang jeg vurderte en blogg), får de forespørsel om vennskap automatisk når du oppgraderte endringene?

Jeg tror ikke det, jeg måtte i hvert fall sende forespørsel manuelt til den ene personen som stod på den gamle vennelisten min. Frem til da stod hun som kontakt.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 08:19   #6
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Venneliste?
Vil du vere venn med meg? Sånn som på barneskulen?

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 08:23   #7
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.474
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Venneliste?
Vil du vere venn med meg? Sånn som på barneskulen?



Vennelistene kan brukes til å gi tilgang til album og slikt, så de har jo en funksjon. Og så satser vi på at vi FP-ere er oppegående nok til å ikke la det bli ekskluderende.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 08:30   #8
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Men hvorfor er mine gitte tilbakemeldinger flyttet til over dem jeg har mottatt?
Nå må jeg jo scrolle helt ned for å se om noen har prikket meg for mine vittige, interessante og opplysende innlegg...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 08:32   #9
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.474
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Enhjørning: Dette var noe av det første vi moddene gav tilbakemeldig til HP om. Toffen kom med det lure tipset å bare lukke de tilbakemeldingene vi har gitt, det er i hvert fall en quick fix, for da slipper man å se dem. Trykk på den knappen ved siden av "Du gir X poeng".

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 08:35   #10
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Enhjørning: Dette var noe av det første vi moddene gav tilbakemeldig til HP om. Toffen kom med det lure tipset å bare lukke de tilbakemeldingene vi har gitt, det er i hvert fall en quick fix, for da slipper man å se dem. Trykk på den knappen ved siden av "Du gir X poeng".

Åh, OK!
Tusen hjertelig!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 08:35   #11
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Venneliste?
Vil du vere venn med meg? Sånn som på barneskulen?

Må du si at det er barneskoleaktig, nå som jeg akkurat har lyst opp fordi noen vil være venn med meg?

Funksjonen er dessuten veldig fin, da jeg klikke på henne, fikk jeg opp avataren.

Dragen - enkel å smigre

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 08:41   #12
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Men altså: Hvorfor har man byttet plass på prikker jeg har fått og prikker jeg har gitt?
Jeg ble akutt forvirret når jeg gikk inn i kontrollpanelet.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 08:43   #13
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Det er nok ikke byttet plass med vilje Ru. HP sover nå, men er nok her og kan svare litt i ti halv ellevetiden.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 08:46   #14
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.474
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Det er nok ikke byttet plass med vilje Ru. HP sover nå, men er nok her og kan svare litt i ti halv ellevetiden.

Jeg tror HP har gjort det med vilje, bare for å se hvor godt vi følger med.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 08:53   #15
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Enhjørning: Dette var noe av det første vi moddene gav tilbakemeldig til HP om. Toffen kom med det lure tipset å bare lukke de tilbakemeldingene vi har gitt, det er i hvert fall en quick fix, for da slipper man å se dem. Trykk på den knappen ved siden av "Du gir X poeng".

Dette var det første jeg gjorde også.

Stemmer det at de åpne bloggene nå er stengt for utenforstående?

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 09:00   #16
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg tror HP har gjort det med vilje, bare for å se hvor godt vi følger med.



Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Stemmer det at de åpne bloggene nå er stengt for utenforstående?

Det er ikke meningen at det skal stemme i hvert fall.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 09:04   #17
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Det er ikke meningen at det skal stemme i hvert fall.

Jeg kom i hvert fall ikke inn da jeg trykket på Blogger i morges uten å logge meg inn.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 09:11   #18
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Tips til andre som er like svimete som meg: Når du legger til tagger på en tråd, så skill taggene fra hverandre med komma (bruk av bare mellomrom gjør ordene til en enkelttag). Og skulle du svime det til slik som jeg gjorde, så kan du selv gå tilbake og slette taggen - og legge inn nye.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 09:14   #19
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Jeg kom i hvert fall ikke inn da jeg trykket på Blogger i morges uten å logge meg inn.

Jeg testet akkurat ved å logge meg ut, og jeg kom fint inn på de åpne bloggene da.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 09:15   #20
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Forresten, hvor strenge er vi/dere med taggene? Er tagfjasing tabu eller kosher? :kjenner trangen allerede:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
avsporing, foruminfo, forumoppgradering, taggefjas


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no