Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hvorfor leser dere prikker?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-07, 09:57   #301
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.714
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Julekona, her.

Er det startet en intern kampanje med å rødprikke meg?

Det tror jeg neppe.
Jeg kan hvertfall tenke helt på egenhånd og jeg irriterer meg over at du klager din arme nød når du har så liten (skrive)fartstid her inne. (hvis ikke du har byttet nick da)
Kritiske spørsmål er helt i orden, men da må man også tåle motsvar.

At du har mye å bidra med betviler jeg slettes ikke. Fra min side er forresten ikke en rødprikk ensbetydende med at jeg ikke liker en person. Det er rett og slett bare et uttrykk for at jeg irriterte meg over et konkret innlegg.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 10:00   #302
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Julekona, her.

Men, nå har jeg fått litt for mye negativ fokus, og ser at jeg driver og forsvarer meg i det vide og det brede. Slike innlegg pleier å irritere meg på andre forum, så nå stopper jeg meg selv her.

Det høres fornuftig ut. Jeg tror ganske sikkert ikke det er noen "kampanje" mot deg (jeg tror ikke det noen gang har vært noen slik kampanje her), men jeg kan forstå at det kan føles slik akkurat nå. Hvis du bare dropper denne tråden og skriver alminnelig interesserte og hyggelige innlegg i andre tråder, vil du sikkert få alminnelig interesserte og hyggelige svar.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 17:25   #303
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Fra min side er forresten ikke en rødprikk ensbetydende med at jeg ikke liker en person. Det er rett og slett bare et uttrykk for at jeg irriterte meg over et konkret innlegg.

Det er også mine kriterier for rødprikking. De som får rød på et innlegg jeg blir provosert av får kanskje en grønn på et annet innlegg.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
forumdriften, klassiker, krangling


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no