Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hvem skal jeg fri til for å skifte nick?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-08, 20:44   #141
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem skal jeg fri til for å skifte nick?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Hadde du ikke vært så livredd for rim, skulle jeg funnet på et til deg også.

Ja, det må jo bli jojoba det da.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 20:45   #142
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvem skal jeg fri til for å skifte nick?

ÅH gud.Skrev i en annen tråd.

Og så svarte noen . Ett eller annet Honda.
Så tenker jeg "Honda hvem er det?"

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 23-02-08 kl 20:49. Årsak: åh den der skriker ungen på lofte øddela hele innlegget hehe
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 20:47   #143
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvem skal jeg fri til for å skifte nick?

  Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 20:53   #144
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem skal jeg fri til for å skifte nick?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Nei. Kall et emneord for et emneord, og Krem for Krem. Takk.

Ja, men liksom, "kremen av folket", skrives ikke det krémen? Nei, det gjør visst ikke det. Ordlisten min tok det ikke.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 20:56   #145
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem skal jeg fri til for å skifte nick?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Ja, men liksom, "kremen av folket", skrives ikke det krémen? Nei, det gjør visst ikke det. Ordlisten min tok det ikke.

Tror krém er litt Ari Behn-versjonen av krem. Jeg er litt mer jordnær av meg og passer da best som krem.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 20:59   #146
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem skal jeg fri til for å skifte nick?

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Tror krém er litt Ari Behn-versjonen av krem. Jeg er litt mer jordnær av meg og passer da best som krem.

Så da er kanskje krèm trønderversjonen?

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 21:01   #147
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem skal jeg fri til for å skifte nick?

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Så da er kanskje krèm trønderversjonen?

Ja, eventuellt østfolding.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 21:02   #148
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvem skal jeg fri til for å skifte nick?

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Ja, eventuellt østfolding.

Kunne vært nordlending, men da hadde det vel heller blitt Kræm. Litt mer rett frem, og ikke så jålete.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 21:03   #149
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem skal jeg fri til for å skifte nick?

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Kunne vært nordlending, men da hadde det vel heller blitt Kræm. Litt mer rett frem, og ikke så jålete.

Ujålete som jeg er lyder jeg det meste!

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 21:05   #150
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvem skal jeg fri til for å skifte nick?

Æ sir kræm
Finnmarking

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 21:12   #151
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvem skal jeg fri til for å skifte nick?

Fiiine DM.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 23:43   #152
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem skal jeg fri til for å skifte nick?

Man snur ryggen til forumet et par timer, og plutselig har halve medlemsstokken skiftet navn. (Kanskje like greit at jeg ikke var her mens dere herjet som verst, da er det ikke godt å si hva jeg hadde endt opp som.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 23:51   #153
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvem skal jeg fri til for å skifte nick?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Man snur ryggen til forumet et par timer, og plutselig har halve medlemsstokken skiftet navn. (Kanskje like greit at jeg ikke var her mens dere herjet som verst, da er det ikke godt å si hva jeg hadde endt opp som.)



Hvem vet

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
avsporing, bytte brukernavn, fjas, moro, nickskifte


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no