Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Dårlig gjort!

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-06, 20:59   #1
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.864
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Dårlig gjort!

Jeg som hadde nedtelling til jeg skulle få titte inn i Medlemssalongen, og så ble den plutselig så uoppnåelig langt borte igjen.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 21:00   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dårlig gjort!

Hva er medlemssalongen?

Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 21:01   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dårlig gjort!

Slik er faktisk livet.

Hilsen Berglijot som manglet 4 poeng og er ved godt mot

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 21:01   #4
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dårlig gjort!

Hva er det?

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 21:01   #5
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.864
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dårlig gjort!

Medlemssalongen
Forum for litt mer private samtaler (Skravling og fjasing hører hjemme i skravleforumet).

Meldemmer som har 100 innlegg OG (100 i rykte ELLER vært medlem i 60 dager) får tilgang her. Tilgangen oppdateres en gang i timen (kl *:25). Tilgangskravene blir endret etterhvert.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 21:02   #6
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dårlig gjort!

Ok, takker for forklaringen.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 21:03   #7
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dårlig gjort!

Ah, et sånt "endre slik at bare de som skravler mest får tilgang"-forum.

Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 21:03   #8
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.864
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dårlig gjort!

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Slik er faktisk livet.

Hilsen Berglijot som manglet 4 poeng og er ved godt mot

Du har rett. Måtte bare furte litt da jeg så det.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 21:04   #9
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dårlig gjort!

Men jeg lurer på en sak. De som ikke har 100 poeng nå. Kastes de ut? Det hadde egentlig vært en morsom vri.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 21:25   #10
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dårlig gjort!

Jeg har også endelig klart å karre til meg 50 poeng, og gledet meg hemningsløst til å komme inn i salongen i dag. Men så var reglene endret, og jeg må stå utenfor og fryse i mange dager til enda.

*sukk*

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 21:26   #11
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dårlig gjort!

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg har også endelig klart å karre til meg 50 poeng, og gledet meg hemningsløst til å komme inn i salongen i dag. Men så var reglene endret, og jeg må stå utenfor og fryse i mange dager til enda.

*sukk*

Som om du ikke har godt selskap her ute? Fnys!

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 22:05   #12
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dårlig gjort!

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Som om du ikke har godt selskap her ute? Fnys!

Joda, jeg klager ikke på selskapet. Men det begynner å bli kaldt nå, spesielt på natterstid. Og snart kommer frosten...

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 22:08   #13
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dårlig gjort!

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Joda, jeg klager ikke på selskapet. Men det begynner å bli kaldt nå, spesielt på natterstid. Og snart kommer frosten...

Du får kle deg bedre. Kan jeg anbefale Reimatec og Ecco goretex? Sleng gjerne på ei lue i ullfleece fra Nøstebarn og regnvotter med fleecefór. Ja, også må du ha ull innerst og huske å smøre deg i ansiktet med kuldekremen fra Weleda.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 22:16   #14
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dårlig gjort!

Det hjelper åbenbart å være skikkelig poppis. 100 ryktepoeng ! Da skal der smiskes på ordentlig...

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 22:23   #15
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dårlig gjort!

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Det hjelper åbenbart å være skikkelig poppis. 100 ryktepoeng ! Da skal der smiskes på ordentlig...

Jeg tviler på at smisking er det som hjelper på dette foraet. En sporty holdning tror jeg at man kommer lenger med.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 22:42   #16
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.817
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dårlig gjort!

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Men jeg lurer på en sak. De som ikke har 100 poeng nå. Kastes de ut? Det hadde egentlig vært en morsom vri.

Nope. Er man først inne så er man inne.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 22:46   #17
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dårlig gjort!

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 22:49   #18
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dårlig gjort!

Opprinnelig lagt inn av muskat, her.

Nope. Er man først inne så er man inne.

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 23:09   #19
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Dårlig gjort!

Pøh!!! Slike lukkede fora bryr jeg meg lite om

Innen jeg har samlet meg til å skrive 100 innlegg er vel kravene til både innlegg og rykte øket betraktlig

Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 23:11   #20
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dårlig gjort!

Jeg regner ikke med at kravene blir endret de neste 30 dagene. Så de som er aktive, og skriver bra kommer sikkert inn innen den tid.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no