Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden for treiginger 2022

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-23, 13:02   #261
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Ser at renholdsverket samler inn juletrær i uke 2, og at man bør sette treet ut den 8. hvis man ønsker at det skal hentes, så da passer det bra å ta vekk alt nå til helga.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-23, 13:13   #262
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Her røk alt ut på nyttårsaften. Nå ser vi frem mot vår!

Vår ja eh...

Her venter vi på kuldeperiode etterfulgt av masse snøvær.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-23, 13:45   #263
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Ja, man kan alltids se fram mot våren, men for min del gjør jeg klokest i å innse at den er veldig langt unna enda, og at vinteren bare såvidt er påbegynt. Så jeg velger heller å fokusere på det som er her og nå, og gjøre det beste ut av det, ellers blir det en veldig lang og traurig vinter. Fortsatt er det mørkt store deler av døgnet, og vil være det en stund framover også, og snøen må vi regne med i tre-fire måneder til. Så her er det kveldskos med pledd, te, levende lys og fyr i ovnen som gjelder. Og julepynt og juletre ei lita uke til.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-23, 13:50   #264
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Vår er langt frem i tid ja. Vil heller ha snø og ordentlig vinter enn det hålkeføret som er nå.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-23, 13:52   #265
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Her har vi ordentlig vinter, det har vært skikkelig fint i år faktisk. Snøen kom da den skulle (riktignok i upraktisk store mengder i starten) og ble liggende, og det har ikke vært spesielt glatt. Håper det holder seg slik videre framover.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-23, 14:04   #266
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Kommunens juletrehenting er den 13. januar i år, så det skjer i hvert fall innen den tid.

Jeg har alltid pleid å synes det er trist når julestjerna forsvinner fra vinduet for da er det litt lys i stua når jeg står opp, men i fjor kjøpte vi et annet lys til å ha i vinduet resten av året, så da blir ikke savnet like stort.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-23, 14:04   #267
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.336
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Vanligvis ryddes julen vekk 1. januar. Denne gangen ble det 30. desember. Godt å få den vekk, jeg går all in fra 1. søndag i advent da.

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-23, 14:46   #268
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Kommunens juletrehenting er den 13. januar i år, så det skjer i hvert fall innen den tid.

Jeg har alltid pleid å synes det er trist når julestjerna forsvinner fra vinduet for da er det litt lys i stua når jeg står opp, men i fjor kjøpte vi et annet lys til å ha i vinduet resten av året, så da blir ikke savnet like stort.

Jeg googler vinduslamper hver januar…., kanskje i år er året jeg skal kjøpe.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-23, 15:00   #269
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Jeg vurderer å henge opp de malte/dekorerte syltetøyglassene barna har laget i barnehagen i vinduet og ha elektrisk lys i de. Det blir så tomt når julepynten er borte.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no