Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i Oslomarka

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-09, 14:15   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i Oslomarka

Etter å ha lest Veronals tråd om ski kjenner jeg at jeg begynner å få litt lyst til å gå på ski igjen ( ), men jeg kjenner veldig dårlig til de aktuelle løypene.

Hvor i marka er det:

  • lett å komme seg til med buss/trikk/t-bane
  • ikke alt for mange mennesker
  • maskinpreparerte løyper
  • ikke for mye bakker
  • greit å gå med en fireåring uten videre skikunnskap og en mamma som ikke er så veldig flink

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 14:23   #2
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i Oslomarka

Jeg har tenkt til å ta med 3-åringen min (4 til sommeren) på en runde i Lillomarka til helgen.
Hvis du tar bussen til Solemsskogen (buss 56). Gå av på siste holdeplass. Der starter skiløypene i enden av parkeringsplassen. Hvis man følger løypen rett frem der (ikke ta av til høyre eller venstre, men rett frem) ett godt stykke, kommer man frem til et lite kryss der man svinger brått ned til venstre. Litt etter går man over et vann og følger sportet gjennom skogen ett lite stykke før man er tilbake til utgangspunktet. Jeg vil tro dette blir omtrent 3 km. Noe kuppert, men ikke monsterbakker noen steder.

Ett øyeblikk, så skal jeg finne frem kart og tegne opp løypen for deg.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 14:28   #3
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i Oslomarka

Jeg husker at jeg likte godt å gå fra Solemskogen da jeg var liten.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 14:28   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i Oslomarka

Dette høres veldig bra ut. Gleder meg til opptegnet løype.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 14:31   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i Oslomarka

:abonnerer:

Jeg eier ikke engang egne ski, men moren min har. Så hvis ånden skulle komme over meg kan jeg nok låne av henne. Jeg synes faktisk at jeg svikter litt i barneoppdragelsen når jeg ikke tar snuppa med på skitur.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 14:33   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i Oslomarka

Jeg arvet de gamle skiene til min skiglade stemor.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 14:35   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i Oslomarka

Jeg må i tillegg skaffe barnevakt til en litt for aktiv 1-åring (siden mannen for tiden ikke er rask nok til å passe ordentlig på ham). Så jeg tror dette blir en skiløs vinter. Hun går heldigvis en del på ski i barnehagen, men tur med kakao og kvikklunsj blir det jo ikke akkurat.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 14:35   #8
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i Oslomarka

Jeg tror jeg kunne ha skrevet glitters innlegg selv; og jeg var faktisk på XXL og kjøpte ski og skisko til meg selv for et par uker siden, de har imidlertid så langt ikke blitt brukt.

Flere forslag til barne-, nybegynner-/gjennomrusten- og kollektivtransportvennlige skiturer i og rundt Oslo mottas gjerne.

Ben "like a fish out of water" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 14:40   #9
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i Oslomarka

Ekebergsletta er flat og fin. Og ikke masse mennesker. Man kan også gå en runde oppi skogen om man følger lysløypa.
Buss 34 går fra Jernbanetorget, gå av på Ekeberg Camping (ca 10 min) og du er i gang.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 14:42   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i Oslomarka

Er det maskinpreparerte løyper på Ekebergsletta? Der er det fint, og bussen vår går rett opp. Men det er ofte iskaldt der da.

Det er forresten maskinpreparerte løyper i Frognerparken også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 14:44   #11
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i Oslomarka

Lørdag 7.mars er det måneskinnstur, i regi av Skiforeningen (www.skiforeningen.no, organsierte turer, Måneskinnstur).
Man har denne datoen to valg: til Vangen i Østmarka (?) til eller Greinehytta i Lommedalen. Jeg skal det siste alternativet: hit går det buss. Er usikker på rutenr da det er lenge siden jeg bodde i de trakter...
Den løypa er passe flat og fin og gå, selv for små barn. Kan anbefales!

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 14:45   #12
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i Oslomarka

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Er det maskinpreparerte løyper på Ekebergsletta? Der er det fint, og bussen vår går rett opp. Men det er ofte iskaldt der da.

Det er forresten maskinpreparerte løyper i Frognerparken også.

Barnas Holmenkolldag skal avholdes i Frognerparken i år (8.mars). :gleder meg:

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 14:50   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i Oslomarka

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Lørdag 7.mars er det måneskinnstur, i regi av Skiforeningen (www.skiforeningen.no, organsierte turer, Måneskinnstur).
Man har denne datoen to valg: til Vangen i Østmarka (?) til eller Greinehytta i Lommedalen. Jeg skal det siste alternativet: hit går det buss. Er usikker på rutenr da det er lenge siden jeg bodde i de trakter...
Den løypa er passe flat og fin og gå, selv for små barn. Kan anbefales!

Takk for tips! Men jeg tror nesten 5 km blir for langt for Glitterbarnet i år. Skal ha det i bakhodet til neste år.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 14:53   #14
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i Oslomarka

Skullerud! Der er det både skispor, akebakke og kafe. T-bane mot Mortensrud, Skullerud stasjon og 2 min gange.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 15:00   #15
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i Oslomarka

Jeg skulle også si Skullerud. Fine løyper og flatt for barn, lillemor har gått på skileik kurs der nå i vinter. Det er også oppkjørte løyper borte ved Tøyenbadet faktisk.

Hva med Tonsenhagen, noen som vet? Går det ikke lysløype innover fra skolen der?

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 15:04   #16
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i Oslomarka

Fader heller, jeg får ikke til å lagre kartet mitt på jobb pc'en av en eller en annen grunn. Får tegne opp senere idag og legge ut da.
Ellers har jeg flere forslag i mellomtiden:

Langsettløkka (Kjelsås)
Dette er ett flott utgangspunkt like ovenfor Maridalsvannet. Fine løyper på 1 km og 2 km velegnet for små skiløpere. Ulempen er at det ikke er rett ved offentlig kommunikasjon.
Her er det lysløyper.
Det er også en 5 km tur man kan gå her (også lysløype) fra Langsettløkka, via Krignla og opp til Linderudkollen og tilbake igjen. 5 km totalt altså. kanskje litt langt for en på 4 år, spørs hvor mye barnet er vant til å gå på ski.

Solemsskogen
Flott utgangspunkt for litt lengre løyper. Her må man enten gå så langt man gidder for å snu (eller gå løypen over vannet, veldig moro for barn med smale skogsløyper noe av veien) eller gå en 8 km løype fra Solemsskogen hele veien rundt til Linderudkollen og opp til Solemsskogen igjen.
Eller man kan gå fra Solemskogen og legge turen til Lilloseter (skikkelig monsterbakker siste biten) og samme turen tilbake igjen. Denne er på 12 km.
Man kan også gå til Sinober via Lilloseter osv, enda litt lengre tur.

AH, nå har jeg en fin løype for dere!:
Ta bussen som går innover i Maridalen. Du hopper av på Brekkekrysset og tar på skiene på andre siden av veien. Der starter løypene mot Ullevålsseter. Men ikke gå helt dit, for siste biten er bare oppover. Biten bort til oppoverbakkene er bare flatt og perfekt for barn. Nydelige løyper, god plass, herlig natur og masse spennende skilt man kan lese på veien om gamle gårder og annet i naturen. Her kan man gå så langt man vil og så snu. Bort til oppoverbakkene er det omtrent 3 km, så her kan man få ca 6 km flatt tilsammen (eller mindre hvis man vil det). Bort til en stor parkeringsplass er det vel ca. 2 km fra Brekke. Tur/retur altså 4km.


Man har jo osgå flust av løyper fra Frognerseteren osv, men det går man i kø. Hauger av folk overalt. Jeg får helt fnatt. Sånn sett er Lillomarka mye mindre brukt med minst like bra løyper.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 15:10   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i Oslomarka

Dette var akkurat det jeg var ute etter! Jeg tror vi må teste Brekkekrysset til helga, og kanskje Skullerud neste helg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 15:26   #18
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i Oslomarka

Her tror jeg jeg fikk til kartet. Ikke noe flott og fancy, men kanskje dere skjønner likevel.

Altså, man starter ved den sorte prikken (Solemsskogen). Følger den grønne streken til under vannet og tar brått til venstre, over vannet og opp siste biten til parkeringsplassen igjen. Overse restan av den grønne streken på kartet.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Solemsskogen.JPG (48,8 KB, 23 visninger)
Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 15:30   #19
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i Oslomarka

I den fineste enden av Nordmarka. Nittedal.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 15:38   #20
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i Oslomarka

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Barnas Holmenkolldag skal avholdes i Frognerparken i år (8.mars). :gleder meg:

Jeg vurderer å melde guttene på der, men vi har alle allergi for eventer for barn med alt for mye kø og venting og kaos. Hva er erfaringen her med Barnas Holmenkolldag? Det blir vel litt andeledes nå, siden det avholdes i Frognerparken.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no