Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

"Stort kamera"

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-09, 18:37   #21
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Stort kamera"

Jeg har speilrefleks, har hatt det i litt over ett år nå.
I tillegg har jeg et lite kompaktkamera.
Jeg er så glad i speilrefleksen min, kamera er i bruk så godt som hver dag. Kompaktkamera har ikke blitt brukt en eneste gang etter at speilfrefleksen kom i hus, kan ikke ta bilder med det når jeg har det andre. Jeg drar med meg fotobag overalt, det gjør meg ingenting.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 18:37   #22
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Stort kamera"

Jeg har et Canon speilrefleks som jeg ikke har brukt siden jeg kjøpte mobil med godt kamera. I fjor sommer kjøpte jeg i tillegg et lite digitalkamera, et Casio exilim et eller annet som tar kjempegode bilder. Jeg må bli flinkere å bruke det, bruker fremdeles mest mobilen av gammel vane egentlig. Digitalt speilreflekskamera skal jeg ikke kjøpe meg, føler ikke jeg trenger det. Det er også kjekt at Casio'en tar video, det er bra når feks. ungene står på ski eller stuper i vannet o.l.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 01:41   #23
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Stort kamera"

Vi har digi speilrefleks som vi bruker mye.
Har i tillegg hatt en lite kompaktkamera som nå har gått i stykker.
Begge ungene får kamera til bursdagen sin, så jeg regner med at de blir ekstrakameraene våre.

Ellers bruker vi mannens Nokiatelefon som kamera når vi ikke har noe annet tilgjengelig.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 08:39   #24
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: "Stort kamera"

Jeg har begge deler, drar sjelden med meg speilrefleksen. I tillegg har jeg et ok kamera på mobilen som jeg også bruker en del.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no