Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-06, 14:33   #21
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Jeg vet ikke helt om jeg forstår forskjellen mellom J'en og P'en.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 14:38   #22
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg vet ikke helt om jeg forstår forskjellen mellom J'en og P'en.

Den er vanskeligere å få hode og hale på enn de tre andre parene, ja. Slik jeg har forstått det, sier disse noe om hvorvidt man foretrekker å holde mulighetene åpne (P) eller å ha tatt en avgjørelse (J). Mer typisk P er å ville ha mer informasjon før man bestemmer seg (derfor "Perceiving"), at man ikke liker å kutte vekk noen av valgmulighetene, at man kanskje er flinkere til å sette i gang ting enn å avslutte dem, at man kanskje er mer fleksibel. Mer typisk J er at man blir stresset over å vente med avgjørelser, at man liker å planlegge mer i detalj, ha klare strukturer og ikke ta ting på sparket; at man føler seg mer vel når en avgjørelse er tatt (derfor "Judging"), og at man ikke liker å ha ufullførte prosjekter liggende. Noe større behov for det man kaller "closure".

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.

Sist redigert av Skilpadda : 05-12-06 kl 14:45.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 14:42   #23
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg er INTJ. Vi er arrogante og bryr oss ikke om hva andre tenker om oss.

Jeg har ikke tatt testen (hvor kan jeg gjøre det?) men siden vi er tvillinger regner jeg uten videre med at jeg er det samme som deg.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 14:44   #24
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg har ikke tatt testen (hvor kan jeg gjøre det?) men siden vi er tvillinger regner jeg uten videre med at jeg er det samme som deg.

Toffen og jeg er bare tilsynelatende tvillinger. INFJ og INTJ fremstår som veldig like, og oppfatter hverandre også som ganske like. Hovedforskjellen tror jeg er at INTJ-er faktisk ikke bryr seg om hva andre synes om dem. INFJ-er bryr seg, men er bare ganske flinke til å skjule det.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 14:44   #25
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Den er vanskeligere å få hode og hale på enn de tre andre parene, ja. Slik jeg har forstått det, sier disse noe om hvorvidt man foretrekker å holde mulighetene åpne (P) eller å ha tatt en avgjørelse (J). Mer typisk P er å ville ha mer informasjon før man bestemmer seg (derfor "Perceiving"), at man ikke liker å kutte vekk noen av valgmulighetene, at man kanskje er flinkere til å sette i gang ting enn å avslutte dem, at man kanskje er mer fleksibel. Mer typisk J er at man blir stresset over å vente med avgjørelser, at man liker å planlegge mer i detalj, ha klare strukturer og ikke ta ting på sparket; at man føler seg mer vel når en avgjørelse er tatt (derfor "Judging"), og at man ikke liker å ha ufullførte prosjekter liggende. Noe større behov for det man kaller "closure".

Tusen takk o kloke padde!
Da er jeg nok fortsatt INTP ja.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 15:05   #26
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg har ikke tatt testen (hvor kan jeg gjøre det?) men siden vi er tvillinger regner jeg uten videre med at jeg er det samme som deg.

Fant en test på nettet, og etter en kjapp gjennomføring ble jeg INTJ.

Bombe.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 15:15   #27
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Fant en test på nettet, og etter en kjapp gjennomføring ble jeg INTJ.

Bombe.

Pussig så mange vi er.

Da jeg tok testen, var jeg den eneste som ble INTJ, i en gruppe på minst 50. Hva sier det om forumet her, tro?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 15:17   #28
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Pussig så mange vi er.

Da jeg tok testen, var jeg den eneste som ble INTJ, i en gruppe på minst 50. Hva sier det om forumet her, tro?

IN-er er kraftig overrepresentert på Internettfora, vil jeg gjette. Og på et diskusjonsforum vil kanskje INT-er være enda mer overrepresentert enn INF-er. I RL tror jeg INTJ er en forholdsvis sjelden type.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 16:09   #29
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Fant en test på nettet, og etter en kjapp gjennomføring ble jeg INTJ.

Bombe.

Det skal visst være under 1 % INTJ-er i befolkningen som helhet. :supersjelden:

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 12:45   #30
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Her er en litt annen variant av testen:
http://www.okcupid.com/tests/take?te...38567116464195


Jeg fikk

Freak - INFJ

13% Extraversion, 93% Intuition, 46% Thinking, 66% Judging

Well, well, well. How did someone like you end up with the least common personality type of them all? In a group of 100 Americans, only 0.5 others would be just like you. You really are one of a kind... In fact, I do believe that that's one of the definitions for the word "FREAK."

Freak's not such a bad word to describe you actually.

You are deep, complex, secretive and extremely difficult to understand. If that doesn't scream "Freak!" I don't know what does. No-one actually knows the REAL you, do they?

You probably have deep interests in creative expression as well as issues of spirituality and human development.

You've probably even been called a "psychic" before, because of your uncanny knack to understand and "read" people without quite knowing how you do it. Don't fret. You're not actually psychic. That would make you special and you'll never accomplish that.

You're also quite possible the most emotional of them all, so don't take this all too hard. Nevertheless you most definitely have the strangest personality type and that's not necessarily a good thing.



The other personality types are as follows...

Loner - Introverted Sensing Feeling Perceiving
Pushover - Introverted Sensing Feeling Judging
Criminal - Introverted Sensing Thinking Perceiving
Borefest - Introverted Sensing Thinking Judging
Almost Perfect - Introverted iNtuitive Feeling Perceiving
Loser - Introverted iNtuitive Thinking Perceiving
Crackpot - Introverted iNtuitive Thinking Judging
Clown - Extraverted Sensing Feeling Perceiving
Sap - Extraverted Sensing Feeling Judging
Commander - Extraverted Sensing Thinking Perceiving
Do Gooder
- Extraverted Sensing Thinking Judging
Scumbag - Extraverted iNtuitive Feeling Perceiving
Busybody - Extraverted iNtuitive Feeling Judging
Prick - Extraverted iNtuitive Thinking Perceiving
Dictator - Extraverted iNtuitive Thinking Judging

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 13:34   #31
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Kjempefin test!

Loser- INTP

20% Extraversion, 73% Intuition, 86% Thinking, 33% Judging

Talked to another human being lately? I'm serious. You value knowledge above ALL else. You love new ideas, and become very excited over abstractions and theories. The fact that nobody else cares still hasn't become apparent to you...

Nerd's a great word to describe you, and I seriously couldn't care less about the different definitions of the word and why you're actually more of a geek than a nerd. Don't pretend you weren't thinking that. You want every single miniscule fact and theory to be presented correctly.

Critical? Sarcastic? Cynical? Pessimistic? Just a few words to describe you when you're at your very best...*cough* Sorry, I mean worst. Picking up the dudes or dudettes isn't something you find easy, but don't worry too much about it. You can blame it on your personality type now.

On top of all this, you're shy. Nice one, wench. No wonder you're on OKCupid!
Now, quickly go and delete everything about "theoretical questions" from your profile page. As long as nobody tries to start a conversation with you, just MAYBE you'll now have a chance of picking up a date. But don't get your hopes up.

I am interested though. If a tree fell over in a forest, would it really make a sound?

Ben "loser" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 13:36   #32
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.683
Blogginnlegg: 17
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Prick- ENTP
80% Extraversion, 80% Intuition, 66% Thinking, 33% Judging People love to hate you, because you love to argue. The strange thing is you probably took that as a compliment. Why, I bet you've already got a witty comeback all lined up ready to throw right back at me. What you don't realise is that your inane obsession with debating pisses everyone off. Whatever happened to us all trying to get alone? I mean, you're so annoying people disagree with you for the damn sake of it! NOBODY cares about your abundant opinions. Trust me.
Believe it or not, but there's more to life than your expansive knowledge and sharp repertoire. When was the last time you showered? Brushed your teeth?
While you're up in Nevernever land, getting excited over future possibilities and your crazy theories, WE have to put up with your awful stench. I can smell you from here.
Your personality is ideal for that of a future lawyer and because everyone already hates you, you have nothing to lose.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 14:07   #33
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Almost Perfect- INFP
20% Extraversion, 86% Intuition, 26% Thinking, 20% Judging So, you want to make the world a better place? Too bad it's never gonna happen.
Of all the types, you have to be one of the hardest to find fault in. You have a selfless and caring nature. You're a good listener and someone who wants to avoid conflict. You genuinely desire to do good.
Of course, these all add up to an incredibly overpowered conscience which makes you feel guilty and responsible when anything goes wrong. Of course, it MUST be your fault EVERYTIME.
Though you're constantly on a mission to find the truth, you have no use for hard facts and logic, which is a source of great confusion for those of us with brains. Despite this, in a losing argument, you're not above spouting off inaccurate fact after fact in an effort to protect your precious values.
You're most probably a perfectionist, which in this case, is a bad thing. Any group work is destined to fail because of your incredibly high standards. Disregard what I said before. You're just easy to find fault in as everyone else! Luckily, you're generally very hard on yourself, meaning I don't need to waste my precious time insulting you. Instead, just find all your own faults and insult yourself.

(Men jeg er IKKE perfeksjonist, altså.)

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 14:11   #34
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Disse er også ganske fine.

(INFJ: Lord, help me not be a perfectionist. (did I spell that correctly?))

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 14:37   #35
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

ENFP her.

Og dette sitatet var bare helt meg. ENFP: God, help me to keep my mind on one th - Look a bird - ing at a time.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 14:58   #36
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Crackpot - INTJ
26% Extraversion, 60% Intuition, 66% Thinking, 66% Judging
People hate you.
Paris Hilton hates Nicole Richie. Lex Luther hates Superman. Garfield hates Mondays.
But none these even rates against the insurmountable hate, people have for you.

I mean, you're pretty damn clever and you know it. You love to flaunt your potential. Heard the word "arrogant" lately? How about "jerk?" Or perhaps they only say that behind your back.

That's right. I know I can say this cause you're not going to cry. You're not exactly the most emotional person. You'd rather spend time with your theoretical questions and abstract theories than with other people.

Ever been kissed? Ever even been on a date? Trust me, your inflated ego is a complete turnoff with the opposite sex and I am telling you, you're not that great with relationships as it is. You're never going to be a dude or chick magnet, purely because you're more concerned with yourself than others. Meh. They all hate you already anyway.

How about this- "stubborn?" Hrm? Heard that lately? All those facts which don't fit your theories must just be wrong, right? I mean, really, the vast amounts of time you spend with your head in the clouds...you're just plain strange.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 15:00   #37
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

INTJ: Lord, keep me open to others' ideas, WRONG though they may be.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 15:12   #38
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

ENFP her.

Og dette sitatet var bare helt meg. ENFP: God, help me to keep my mind on one th - Look a bird - ing at a time.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 16:30   #39
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

INTJ: Lord, keep me open to others' ideas, WRONG though they may be.



Det verste er at det er sant.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 16:32   #40
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

ENTP-er er morsomme og kule, i alle fall de jeg kjenner. (Men nå er egentlig de fleste jeg kjenner morsomme og kule, så kanskje det sier mer om meg enn om ENTP-er. ) Selv er jeg INFJ. Vi er veldig dype og følsomme.

Jeg er smigret. Dypt smigret.

(ENTP, øffkørs)

INFJ'ene jeg kjenner er også morsomme og kule, men på en dypere, mer følsom og interessant måte. :shallow:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no